Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruský prezident se zbaví mercedesů. ZIL už chystá novou limuzínu

Prezident Dmitrij Medveděv a premiér Vladimir Putin se nyní vozí v opancéřovaných mercedesech. Chystaný nástupce kremelských limuzín ze sovětské éry by měl být nejen stejně odolný a čistě ruského původu, ale i levnější než západní konkurence. Moskevská automobilka už pracuje na novém reprezentačním vozu, do kterého by měli přesednout první muži státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

certik_bertik

odveze

státníka, nebo lumpa?Rv

0/0
12.9.2010 18:57

josefl

Oni toho už vymysleli

Meruňky co porostou za polárním kruhem, pšenici s klasem od země, okurky co porostou na keři, aby se sběrači nemuseli ohýbat, prase se dvaceti žebry - 20 kotlet a další. Mám nádhernou publikaci, jmenuje se úspěchy sovětského zemědělství a tam je to vše popsáno. Taky mám atlas světa a v něm je mapa sovětské přeměny země. Uprostřed moře a z něj do všech moří kanály. tam kde jsou hory bude rovina, kde je rovina budou hory. Nádhera. Tam ten ZIL zcela jistě patří.

0/0
7.9.2010 22:44

anncz

Re: Oni toho už vymysleli

Jasne hahaha, nebo ze budou jednou dopravovat americany do vesmiru, johohohoo haha....

...oh wait

0/0
8.9.2010 5:48

zly.previt

Re: Oni toho už vymysleli

To prase je dobrej nápad!

0/0
8.9.2010 11:07

pekelný dědek

ZIL

ty staré Zily se mi líbí

0/0
7.9.2010 10:58

tomas__marny

Cena?

Takže jenom design stál "několik desítek milionů eur", vezmeme 50 mil. To máme 1,25 miliardy korun. Auto má stát cca. 5,6 milionu Kč. Jen design by se zaplatil po prodeji 223 aut. Při prodeji desítek aut ročně je návratnost třeba 10 let. Malá chybka na kráse je ta, že jsem "zanedbal" ostatní náklady. Tomu se říká potěmkinova vesnice.

0/0
7.9.2010 9:36

chicocheco

Re: Cena?

Počítat umíte dobře, jenom to chce pořádně číst. Oni totiž Rusáci ty designéry Pininfariny z Itálie, co přišli s touto předraženou nabídkou,  O D M Í T L I.

0/0
8.9.2010 17:12

xaeris

Havel jako dealer Mercedes Benz

Když teď vyplouvá na povrch hrůzné a neuvěřitelné rozhazování, to jest ministerské státní hospodaření v Čechách, navíc zcela BEZTRESTNÉ, je z tohoto pohledu úplně jedno, kolik by stála u nás výroba prezidentské Tatrovky, ba naopak, čím víc by stála, tím méně by pak zbylo na všechny ty Řebíčky ,Grosssy, Palasy,Bémy a já nevím koho ještě.To by ovšem Havel nesměl hned po tom, co podepsal s komunisty sametovou licoměrnost, okamžitě nahradit české vozy německými.No neměl to ten Havel lehké, rudé straně se upsal k poslušnosti (pod dozorem Čalfy), na druhé straně se upsal západu zase k likvidaci českých zbrojovek, propagaci Mercedesů a bůh ví čemu ještě.Jo politika byla, je a bude špína, ale že to odnesly i tradiční a ve světě uznávané české Tatrovky , ZA CO, soudruzi sametoví? [>-]Rv

0/0
7.9.2010 4:25

fsp

Re: Havel jako dealer Mercedes Benz

Na noc si ber půlku Zolsany a přes den zkus Venlafaxin. Při akutních potížích jakýkoliv benzodiazepím, neurol, lexaurin, atp. Určitě se Ti uleví.

0/0
7.9.2010 10:09

iuos

hmm

hlavně se uleví jeho okolí ;-D

0/0
7.9.2010 12:45

xaeris

Re: hmm

Mně a mému okolí by se ulevilo nejvíc už před dvaceti lety, kdyby tady nějaký soudruh kámoš Čafa ruku v ruce s Havlem nezorganizovali přechod soudruhů z Tatrovek do Merecedesů a BMW.

0/0
8.9.2010 6:01

xaeris

Re: Havel jako dealer Mercedes Benz

Kdybych byl jako ty, tak ti doporučím, abys si nezapomněl vzít do postele bažanta, felčare přechytralej.Tenhle stát jde ke dnu a ty na to doporučuješ nějaký medikamentský sajrajty?Jen hloupej a prodejnej státní papaláš propaguje jiné výrobky než domácí, ty práškomile.

0/0
8.9.2010 5:59

TTRX

Re: Havel jako dealer Mercedes Benz

Tatra byl super vůz. Ovšem ve své době a v socialismu pouze več srovnání s ostatními socialistickými republikami. Západ už byl v té době někde zcela jinde. Takže zanech sentimentality...proč utrácet za značku která byla po revoluci už bohužel jenom pro smích...?

0/0
7.9.2010 15:58

xaeris

Re: Havel jako dealer Mercedes Benz

Tatrovka má ovšem i svoji skvělou historii a Češi snad mají šikovné ruce, aby se k té historii dokázali vrátit.Nebo snad umíme už jen žít na úkor našich potomků?

0/0
8.9.2010 6:03

Rebby

Re: Havel jako dealer Mercedes Benz

To je prave ono. Vite, ono nelze zit z minulosti. Minulost je potreba pouzit k pouceni se z chyb. "Tradice" je svely pojem pro marketing. Nelze jej ovsem pouzit jako zaklad k technologickym invencim. Dukazem toho budiz Tatra 700 - auto, ktere bylo koncepcne i designove stare, uz kdyz sjizdelo z pasu.

0/0
8.9.2010 9:28

xaeris

Re: Havel jako dealer Mercedes Benz

Víte, TRADICE je něco, co se platí ve kšeftě zlatem.Ovšem to vědí jen ti úspěšní.Špinit tradici umějí zas jen ti ostatní.

0/0
8.9.2010 9:57

TTRX

Re: Havel jako dealer Mercedes Benz

Nikdo nešpiní tradici ty milovníku starých pořádků. To si právě mysleli i v Tatře..že jim stačí tradice a všichni jim za novou Tatru utrhnou ruce. Ale mýlili se...tradice lze využít ale nikoliv podle ní vyrábět zastaralá auta. To že si reálně přiznáme že Tatry byly už od socialismu jen zastaralá nekonkurence schopná auta není špinění tradice.

0/0
8.9.2010 10:21

Olds

Re: Havel jako dealer Mercedes Benz

Asi nikdo nepochybuje o tom, že Mercedesy a BMW byly v té době lepší.

Ale i přesto se měl ten kašpar Havel zachovat jako patriot a jezdit v české Tatře.

Jezdit v autě domácí výroby je otázka národní hrdosti i v případě, že to auto pokulhává za zahraniční konkurencí.

Francouzská auty jsou taky šunky a přesto v nich francouzi jezdí.

0/0
8.9.2010 12:00

TTRX

Re: Havel jako dealer Mercedes Benz

A ještě dodám že na podobný vztah k tradici dojel jaguar. Taky vyráběl posledních 15 let to samé a všichni ho dávno předběhli a skončilo to málem krachem, kdyby ho nezachránil Ratan Tata

0/0
8.9.2010 10:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.