- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Meruňky co porostou za polárním kruhem, pšenici s klasem od země, okurky co porostou na keři, aby se sběrači nemuseli ohýbat, prase se dvaceti žebry - 20 kotlet a další. Mám nádhernou publikaci, jmenuje se úspěchy sovětského zemědělství a tam je to vše popsáno. Taky mám atlas světa a v něm je mapa sovětské přeměny země. Uprostřed moře a z něj do všech moří kanály. tam kde jsou hory bude rovina, kde je rovina budou hory. Nádhera. Tam ten ZIL zcela jistě patří.
Jasne hahaha, nebo ze budou jednou dopravovat americany do vesmiru, johohohoo haha....
...oh wait
Takže jenom design stál "několik desítek milionů eur", vezmeme 50 mil. To máme 1,25 miliardy korun. Auto má stát cca. 5,6 milionu Kč. Jen design by se zaplatil po prodeji 223 aut. Při prodeji desítek aut ročně je návratnost třeba 10 let. Malá chybka na kráse je ta, že jsem "zanedbal" ostatní náklady. Tomu se říká potěmkinova vesnice.
Počítat umíte dobře, jenom to chce pořádně číst. Oni totiž Rusáci ty designéry Pininfariny z Itálie, co přišli s touto předraženou nabídkou, O D M Í T L I.
Když teď vyplouvá na povrch hrůzné a neuvěřitelné rozhazování, to jest ministerské státní hospodaření v Čechách, navíc zcela BEZTRESTNÉ, je z tohoto pohledu úplně jedno, kolik by stála u nás výroba prezidentské Tatrovky, ba naopak, čím víc by stála, tím méně by pak zbylo na všechny ty Řebíčky ,Grosssy, Palasy,Bémy a já nevím koho ještě.To by ovšem Havel nesměl hned po tom, co podepsal s komunisty sametovou licoměrnost, okamžitě nahradit české vozy německými.No neměl to ten Havel lehké, rudé straně se upsal k poslušnosti (pod dozorem Čalfy), na druhé straně se upsal západu zase k likvidaci českých zbrojovek, propagaci Mercedesů a bůh ví čemu ještě.Jo politika byla, je a bude špína, ale že to odnesly i tradiční a ve světě uznávané české Tatrovky , ZA CO, soudruzi sametoví?