Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

A-Entry: nová levná škodovka v představách designéra

V Mladé Boleslavi o ní hodně lidí mluví, ale jen málo z nich jí vidělo. A-Entry bude jedním z nejdůležitějších modelů Škodovky. Za dva roky přijede a má navázat na veleúspěšnou kariéru Octavie Tour, která jede do důchodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xfilesbrno

pokud chce škoda levné auto

pak by mělo být v cenové relaci 170-250. tisíc max. u benzínových verzí..

0/0
16.9.2010 16:37

KarelV

Škodovku jste jim prodali...

Němci teď budou prudit, prudit a prudit...  ;-D 

0/0
9.9.2010 12:31

nepetr

Jelikož

má mít nová Škodovka cca 80% dílů ze "staré" Octavie tak téhle studiji se ,můžu jen vysmát;-D.

0/0
8.9.2010 19:30

hives

Re: Jelikož

A na těch 80% jsi přišel jak?

0/0
8.9.2010 20:05

mirekrt

Winterkorn přece není blázen, aby zaškrtil zisky

Nevěřím, že by po obrovské investici do Tour de France, kde se proháněly po francouzských cestách Superby a Octávie, kde desítky milionů lidí z celé Evropy viděly auta z Boleslavi, by byl Winetrkorn tak hloupý a zařízl by Škodovku na úroveň Dacie.

Škodovka nikdy nevezme zákazníky značkám VW a AUDI, kdo z bývalých zákazníků těchto značek si koupí v západní Evropě Škodovku, stejně by nekoupil tyto značky, ale šel by k francouzům nebo korejcům, protože šetří peníze.

Škodovka v poslední době úspěšně bere zákazníky Peugeotu, Citroenu, Opelu i japonským značkám, a to nejen  v Evropě, ale i v Rusku, Číně a Indiii.

Tenhle obrovský kšeft chce Winterkorn zrušit ?????

Byl by blázen a měl by zmizet z funkce.......

0/0
8.9.2010 18:50

Katherine19

Nedávno

jsem brouzdala po netu, jelikož také kreslím různé návrhy jak aut, tak domů atd.. Tak jsem narazila na blog nejaké slečny, rádoby "tunerky", která si kreslí hlavně pro radost modely aut... '

co je na tom všem ale zarážející, že slečna tam má z 90procent stejný model, který nazvala "žeby nový ford focus?"

0/0
8.9.2010 15:31

Jan9002

Takže to shrnu.

Podle některých diskutérů by škodovka měla dělat auta veliká ja 7 Bavorák, v lepší kvalitě než bavor, co žerou max 3 litry na 100 a s cenou kolem 100-150 tisíc korun. Pak by jí, možná, vzali na milost a nenadávali by na ty blby, co si tu škodofku koupili.

0/0
8.9.2010 13:08

derjunge

Nevím...

Prosímvás, je to nějaká skica designéra, který si jen zkoumá názory lidí... Stejně tak články typu že VW ustřihne Škodovce křídla, když jí patří a vydělává jí peníze. Jen idiot si může myslet, že když zruším jeden model, že všichni zákazníci si koupí model jiný. Možná tak 5 ze 100, ostatní utečou ke konkurence. Tak je nesmysl modelovou řadu ukončit. Škoda prostě vyrábí co chtějí zákazníci. Není blbá! Není to tak dávno co byl někde článek o tom, aby si výrobci zachovali formy z Octavie II před faceliftem (např. světla), že je použijí na nástupce Tour. Tohle je úplně jiný model... Takže kdoví co bude, nechte se překvapit... Kdysi byl i článek, že Octavia první generace nebude mít ani nástupce, že to Němci taky zaříznou... A přišla nová Octavia i Superb... Takže uvidíme. Já to vidím dobře ;-) ;-)

0/0
7.9.2010 23:32

derjunge

Re: Nevím...

Navíc nikde nepíšou že by to byl designér škody, navíc o připravovaných modelech je dávno rozhodnuto... A nové generace budou řešit lidi, který si s sebou přinesl nový šéf. Si taky namaluju obrázek a dám ho sem a má to asi tu samou vypovídající hodnotu ;-D

0/0
8.9.2010 0:04

ujko.straka

Idiocie?

Imbecilita, idiotismus nebo debilita? Do které skupiny asi patří vedení škodovky? Nebo hromada smradlavého hnědého hrající si na manažery? Buď potřebují gumovou palicí do hlavy nebo jednomu po druhém šlápnout kanadou do úsměvu. Proboha lidi nepotřebují další variace zmenšené oktávky nebo renaultu fluance. Obyčejný člověk potřebuje auto do kterýho nacpe celou famílii na 14 dní k moři a ještě zbyde místo, do kterýho narve dvoumetrovej mražák a v poho zavře pátý dveře, ve kterým převeze nesloženou cirkulárku, paletu cihel,kajak, půltuny cementu nebo třeba třímetrový stožár. Aut pro trpaslíky a pro honiče ega se vyrábí kupa. Proč neudělají konečně poařádný auto - skutečnýho kombíka jako byl první passat, Volvo 850, opel omega a pod. Proč? Proč Proč?

0/0
7.9.2010 22:23

kokrspanel

Re: Idiocie?

Pro tebe mě napadají hned dva modely: buď Superb Combi nebo, v případě, že by sis stěžoval na cenu, tak Ford Transit.

0/0
7.9.2010 23:40

whitemagic

260000,-??????

říkaly levné auto, a levné znamená levné takže tak do 150.tak si to strčte za klobouk za těch 260.

0/0
7.9.2010 21:53

STlover

Re: 260000,-??????

150000?skoda neni dacia..

0/0
7.9.2010 23:40

kokrspanel

Re: 260000,-??????

Oni asi fakt lidi myslej, že se ta auta vyrábí snad zadarmo...

0/0
7.9.2010 23:41

hives

Re: 260000,-??????

To je ten "pokrok". Dřív měla koňský povoz a samostatnou koupelnu jen šlechta. Teď když má tu samostatnou koupelnu už skoro každej, tak se dožaduje automaticky i toho "povozu"...;-D

0/0
8.9.2010 20:10

1element

Tohle je práce ze ZŠ

To auto vypadá, jako by ho nakreslil zručný student ZŠ , připadá mi, jako kdyby se mělo rozlomit vejpůl ;-D

0/0
7.9.2010 19:35

starej Brůna

Re: Tohle je práce ze ZŠ

Souhlas.ten obrázek je katastrofa. Jinak se jménem...hmmm...co takhle pandur pro takový odpad?Rv

0/0
7.9.2010 21:16

Senior_Key_Account_manager

konkurent pro Renault Flunece?

Tenhle paskvil, ze by mel byt konkurenci pro renault Fluence? To asi tezko. Flunece ma v zakladni vybave za 290 tacu: 6 airbagu, EPS, ABS, klimu. Tohle mi zcela jiste Skodovka za tu cenu nenabidne Rv

0/0
7.9.2010 19:23

Humiliter

Re: konkurent pro Renault Flunece?

Na druhou stranu je Fluence porad jen posranej francouz

0/0
7.9.2010 19:54

Senior_Key_Account_manager

Re: konkurent pro Renault Flunece?

Hmmm, takze je asi lepsi cesky smudla montovany v Bratislave, ze?!!

0/0
7.9.2010 20:03

hefaistosh

Re: konkurent pro Renault Flunece?

Vidíš jen nějaký náčrt,skutečné auto jsi neviděl a už tu kritizuješ.Ne že já bych ho viděl ,ale nebudu pomlouvat to co ještě tady nejezdí.Když jsi tak znalý tak mi řekni jaké výbavy a ceny to bude mít.

0/0
7.9.2010 21:20

persona-non-grata

Představa dizajnéra???

Mě to připadá, jako by si zručný klempíř doma upravil stávající oktávku (až na ty hloupý asijský světlomety) :-P

0/0
7.9.2010 18:29

Rob Halford

Viděl...

Viděl jsem na Autoteku v Brně prototyp Škody Roomster, bylo to opravdu krásný auto na velkých 16" elektronech, skutečnost je katastrofa. Takže si o tomto autu nedělám iluze.

0/0
7.9.2010 18:21

kokrspanel

Re: Viděl...

Doporučuju nastudovat základy terminologie v automobilovém průmyslu. Protože, to cos viděl, byl koncept, ne prototyp. Koncept je vždy proto krásný, že je to povětšinou sériovou výrobou nevyrobitelná maketa.

0/0
7.9.2010 23:44

rik-killer V2.0

skutecnost

Skoda Yetti vypadala na obrazcich taky moc pekne, skutecnost je ale uplne jina. Takze obrazek peknej, ale co skutecnost? Vidim to tak s tezi konkurence dacie.

0/0
7.9.2010 14:51

Nitramdor

Re: skutecnost

Dacie je velky prodejni hit, takze pro skodovku by to byl asi uspech.

0/0
7.9.2010 15:04

Robin of SherwOod

Re: skutecnost

Yeti je podle mě krásný auto, který mě zaujalo na první pohled, když jsem ho viděl naživo... je to subjektivní:-)

0/0
7.9.2010 20:32

1000mb

Re: skutecnost

Tak zrovna Yetti se perfektně prodává,takže se Škodovka docela trefila do vkusu.To,že se nelíbí vám,jen ukazuje,že se nelze zavděčit všem.Ale srovnání s Dusterem trochu pokulhává.Dacie je spíš dělník do terénu bez špičkové techniky,Yetii má to nejlepší a do terénu samozřejmě může,ale není to na koždodenní lítání po lese a po poli

0/0
8.9.2010 10:52

hugo.tom

konec škodovky

tímto němečtí inženýři definitivně potopí škodovku, které nemohou přijít na jméno. Model bude spíše konkurovat Thalii a Dacii než Fluence. :-/ Sám jezdím v novém Superbu a ač jsem škodovky kritizoval, tak tohle auto je fakt vydařené. Bohužel poslední ve své třídě vyrobené pod Škodovkou. Ale dalo se to předpokládat, německá hrdost se nezapře.[>-]

0/0
7.9.2010 13:11

you.can

Re: konec škodovky

nemohu škodovce přijít na jméno a proto v ní jezdím :-)

0/0
7.9.2010 13:12

char77

Re: konec škodovky

tak to te uprimne lituji;-)

0/0
7.9.2010 13:17

Vejce

Re: konec škodovky

to ja blahopreji. superb je  to nejlepsi co  skodovka  predvedla.  sam ji take mam a po vsech tech oplech  pasatech  a jednou audinou  musim rict, ze za tu cenu je to  hodne podarene a hlavne pekne auto. preju ti jeste hodne  kilometru bez starosti a nic si nedelej  ze zavistivcu  co  jezdi  v nejakych  dovezenych bourackach a  machruji, ze je skodovka draha

0/0
8.9.2010 10:50

Stan1974

Bubnové brzdy všude ?

Bubnové brzdy všude ? No to je zase krok dopředu.....V zimě ti zamrznou pakny a bude sranda ...ach jo....

0/0
7.9.2010 12:46

Mikesus

Re: Bubnové brzdy všude ?

Tady někdo neumí číst. Bubnové brzdy na zadní nápravě.

"bude muset spokojit s jednodušší zadní nápravou a na kolech, která poveze, budou výhradně bubnové brzdy"

0/0
7.9.2010 12:49

honza-v

"Hodnotitelé

podepisují dokument o mlčenlivosti s hrozbou vysoké pokuty." Proč,když to auto už jezdí ofiko venku?V Jablonci jsem ho již několikrát viděl.

0/0
7.9.2010 11:17

m...a-medialni

Re: "Hodnotitelé

To jsem viděl mezi Jabloncem a Libercem taky, ale že by na tom bylo něco moc navíc proti tvarům Fabia/Octavia to není. Jestli to co tam jezdilo není jenom nějaký facelift na stávající modely. Fotky a video z mobilu v zatáčkách mezi Rýnovicema a Kunratickou je tak špatný, že je poznat akorát jiný zadní světla.

0/0
7.9.2010 11:32

PepaK

Re: "Hodnotitelé

A  co tak sem hodit aspoň ty rozmazaný? ;-)

0/0
7.9.2010 11:51

Rokba

Bubnové brzdy...

No to bude super, auto velký jako octavia a bude to mít vzadu bubnový brzdy.... aby to nebylo A-entry, ale A-exitus;-D

0/0
7.9.2010 11:00

cassul

Re: Bubnové brzdy...

Na to je norma. Pokud bude maximální konstrukční rychlost nad nějakou hranici, tak musí být kotouče i vzadu, jinak nedostanou homologaci. Ale pokud bude nižší, tak dozadu stačí bubny. Ještě do toho nějak mluví i hmotnost. Ale zkrátka - dá se naprosto jednoduše spočítat, jestli použijou kotouče, nebo bubny. A že by použili kotouče, přestože by nemuseli - tak na to asi můžeme zpomenout...

0/0
7.9.2010 11:07

you.can

Re: Bubnové brzdy...

Je nesmysl, že by byl veliký rozdíl v nákladech na výrobu bubnů verzus disků:-) to je v řádech desetikorun, viz. náklady na výrobu fabie 80,000,- Kč a octavie asi 96.000,- :-) I můj hyundai accent za 150.000,- má disky i vzadu..

0/0
7.9.2010 13:11

radik

Re: Bubnové brzdy...

Nejde jen o koutouč nebo buben, ale právě brzdový třmen je dražší než pár pružin a prasátko, nehledě na to že se na bubnovejch brzdách dá mnohem jednodušeji vyřešit ruční brzda.

 

Výhodou tedy není jen nižší cena ale hlavně to že je to jednodušší.

0/0
7.9.2010 14:40

pekelný dědek

hmm

celkem zajímavý návrh.Rozhodně bych nezatracoval.Kdyby ještě byla v 3-dvěřové verzi s nějakou rozšířenou nabídkou motorů....

0/0
7.9.2010 10:57

Rokba

To je sešup

;-D Nejdřív měla Schade konkurovat Volvu a teď to dotáhla k Dacii... a pracně budované jméno bude v p.deli...

0/0
7.9.2010 10:51

mlčanlivý boban

Asi budem divný, ale mne sa to celkom páči

určite krajšie ako súčastná generácia fábie....

0/0
7.9.2010 10:32

loogieboy

skoda skody

Nejsem sice zrovna fanousek skodovky, ale jedno se ji neda uprit, vybudovala slusnou flotilu aut, ktere kvalitativne a cenove dobre konkuruji lepsim znackam (u nekterych modelu vice u nekterych samozrejme mene). Skoda pokudu jako tudor, ze se nikdy nedostaly do serie a skoda superbu, ktery v dalsi generaci asi hodne ostrouha... :-(

0/0
7.9.2010 10:17

f0rr35t

Re: skoda skody

R^ pravda. Taky škodovku nemusím, ale dokázali přesvědčit řadu lidí, že to je to nejlepší možný kompromis dejme tomu někde mezi dáčií a volkswagenem. A o to přece v obchodu jde - zajistit si odbyt. Výroba technických zázraků je přinejlepším druhotná.

0/0
7.9.2010 11:34

oguy

Aha...

...takže předražené holátko které se nakonec vyšplhá na 450tis.když budu chtít aby za něco stála alespoň ¨základní¨ výbavou jako je el.ovladani oken, zasuvka 12v a podobná základní výbava o klima a airbagu ani nemluvě....

0/0
7.9.2010 10:00

homernaj

Skoda

Nikto nemoze nic od toho cakat, ked to bude skladacka z predchadzajucej skody. Proste super low end. Ja osobne od toho ocakavam nieco take ako ked si manici na dedine za sociku okrytovali Jawu, aby vypadala podobne ako Yamaha, Suzuki,Honda.

Proste to bude Skoda penazi.

0/0
7.9.2010 7:50

Kubulinek

Ja radeji tuhle

http://www.youtube.com/watch?v=4nII3myFqqs

0/0
7.9.2010 0:34

mikesh1

Re: Ja radeji tuhle

Tak to je hodne slabe...

0/0
7.9.2010 0:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.