- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo nejel v elektromobilu nepochopí. Srovnávat nesrovnatelné také nelze.
Přijeďte si vyzkoušet, navštivte nás na nějaké naší akci.Prostudujte weby.
Budeme i na Autoshow-Praha 2010 kde se můžete dozvědět více.
Osobně jezdím posledních 5 let výhradně a pouze na elektřinu, nyní nabíjím z vlastní elektrárny. Dejte se k nám http://www.elektromobily-os.cz PROUDU ZDAR
Na jedno nabití padla tuna hnědého uhlí.
Jinak v pohodě, že ano... odborníci z idnesu
Zero má nulové emise! Stejně tak nemá emise vysavač, televize nebo telefon. Ty rádobychytrolíne
abych na tom neprodelal a dostal jsem se na cenu jako kdybych mel o stejne velikosti benzinovy ekvivalent po dobu deseti let, musel bych s timto autem najet minimalne 300 000km coz je v idelanim pripade 2142 cyklu nabijeni. To samozrejme akumulatory v aute nedaji. Po 2000 cyklech bude jejich kapacite nekde uplne jinde. Takze zakladni problem el. aut to neresi. Je potreba vynalezt jiny princip uchovani el. energie, ktery neni takto nesmyslne nakladny, pak ma el. auto smysl. Jinak za tuhle cenu si muzu poridit 2 obdobne velka auta, dokonce pro 4 lidi a este to pojede na LPG nebo CNG a zbyde mi i penize na 150 tisic kilometru cesty.
bude to ještě pár let trvat, ale cena akumulatorů půjde dolu
Ehmm, 624 tisíc korun.....kdo si to prosím koupí? Poloauto na nic za takovej baťoh....
a jako ale mohlo bejt v tom videu i clanku neco o tom jak to jede, sedi, tlumi, jakej to ma polomer otaceni, jak to dobre brzdi, atp. Nerekli skoro nic.
proč nikde nepíšou, kolik stojí plné dobití baterek. Jak se to bude řešit u benzínek či dobíjecích míst. Vložím kreditní kartu? Další věc, až všichni budou jezdit na ´´ ekologická elektrická auta´´ odkud se asi vezme elektřina potřebná na dobíjení. Z elektrárny na hnědé uhlí? Ve které se tím pádem zvedne spotřeba a bude muset vyrábět víc elektryky, tím pádem spalovat víc hnědého uhlí, aby mohla ekologická elektrická auta jezdit? Nechápu. Chápu malý elektromotor v autě, který pohání generátor a ten dobíjí baterii.
""Chápu malý elektromotor v autě, který pohání generátor a ten dobíjí
baterii."" to jsi napsal špatně! Malý spalovací motor.....atd.
By mě zajímalo, jak se řeší nouzové nabití, když s tím pojedu k tetičce z vedlejšího městečka a uvíznu na půli cesty uprostřed polí. U konvenčních aut se projdu na pumpu, zapůjčím/koupím si kanystr + "šnorchl", natankuju, donesu, doleju a jedu.
U tohodle budu baterky přenášet těžko. A tahat prodlužku asi také nebude tak jednoduché.
Vezmu baterky na záda a vyrazím k pumpě :D Nebo si zakousnu Deli ...
třeba možnost projet pěší zonu, jet ve vyhrazeném pruhu pro autobusy, nebo i po tramvajových kolejích..... Pak by si to leckdo movitějšé koupil. Místo smrdutého dieseláka na levnou naftu.
ale je to začátek cesty správným směrem. Do města, na nákupy, se psem, byla by to paráda.
takhle kára už od minulýho týdne parkuje 100 metrů od mýho baráku. na Střížkově