Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový americký drsňák Dodge Durango do Evropy nedorazí. Nestačí mu silnice

Německým prémiovým značkám se na trhu v USA velmi daří v prodejích velkých SUV. Přítrž tomu chce udělat nový Dodge Durango. Se sportovně střiženou muskulaturní karoserií a americky opulentními motory by se mu to mohlo povést.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bitkar

usporny

to chci videt... je to asi hodne relativni slovo. Kazdopadne HEMI a ten objem pri ty vaze auta.... to musi zrat chte nechte jak prokopnuty.

0/0
20.9.2010 15:07

martasex

Re: usporny

No bude to žrát míň než RAM a v tom případě to je v pohodě, navíc teď umí odpojit půlku válců, takže totálně v pohodě kolem 20l u svižné jízdy. Takže hooooodně slušná spotřeba, ruku na srdce kolik při svižné jízdě žere 1,4 TSI v oktávii ;-)

0/0
20.9.2010 22:42

Amanita phalloides erectus

***

Vypadá to jak čínské auto.

0/0
20.9.2010 13:26

A22

hlavní problém SUV jsou jejich dieselové motorizace

protože málokterý majitel je na tom tak dobře, aby nemusel šetřit, je 95% SUV se smrdutým dieselem na levnou naftu.

0/0
19.9.2010 21:30

josnow

Re: hlavní problém SUV jsou jejich dieselové motorizace

Levnou naftu, která je dražší než benzín? To je jako z jiného světa. Velká (pro nás) SUV nejsou sporťáky, ale tahače s dostatkem vnitřního prostoru a robustností potřebnou pro české silnice.

0/0
20.9.2010 9:46

Deleter

Re: hlavní problém SUV jsou jejich dieselové motorizace

Nafta je dražší, než benzín? Kde?

0/0
21.9.2010 7:34

radik

Re: hlavní problém SUV jsou jejich dieselové motorizace

Pán je asi podnikatel, co? U náhrad OSVČ za pohoné hmoty je nafta opravdu dražší... http://www.jakpodnikat.cz/prumerne-ceny-phm.php

Problém je že realita je jinde. ;-)

0/0
21.9.2010 10:18

Škubi

Sportovně užitkový

vůz... To je vlastně až vtipný! Užitkový, no, se čtyřmi dětmi na dovolenou asi ano, ele těžko po Evropě. Sportovní?? Je až zvrácené, co si amíci představují pod tímto pojmem... Nazval bych to spíš TANk, to mi přijde výstižný, stejně jako X5, X6, Q7 apod. Nechápu, proč lidi chtějí 2,5 tuny vážící auto, které umí rychle jezdit jenom rovně, je 25cm nad silnicí, ale do terénu nemůže a ve městě potřebuje parkovacího asistenta + ještě jednoho dobrovolníka co ukazuje a hlavně dvě parkovací místa... To by nestačil nějaký kombík? XC70, forester??? Multivan??

0/0
19.9.2010 10:50

TTRX

Re: Sportovně užitkový

X5, X6 a Q7 nemůžeš srovnávat jízdními vlastnostmi s amerikou. Jsou zcela odlišné. Parkovací asistent nemá s SUV nic společného protože při parkování nejde o to kolik váží ale kolik měří. A rozměry jsou podobné standartním limuzínám. A na posled...ať si  každý koupí co chce ne?

0/0
19.9.2010 10:52

Škubi

Re: Sportovně užitkový

Jasně, ale pro mě jsou ta auta zbytečně (!) velká... Q7 speciálně... Nazval bych to plýtvání plechem ;-) Ale to bude tím, že se mi líbí malá autíčka (na hraní, ne k užitku). Ale jasně, prostor je důležitej (takže mám kombíka jako všichni ;-(;-(

0/0
19.9.2010 11:11

Lukki680

Re: Sportovně užitkový

existují třeba i rodiny, co mají víc než 5 členů a někomu se třeba prostě velká auta líbí

...já osobně se ve velkém autě cítím bezpečněji než v malém;-)

0/0
19.9.2010 16:35

Škubi

Re: Sportovně užitkový

Jestli má rodina víc, než pět členů, tak potřebuje autobus ;-D

0/0
19.9.2010 19:39

martasex

Re: Sportovně užitkový

jeden od Chrysleru mám.

0/0
20.9.2010 22:43

Ctenar_Mira

Re: Sportovně užitkový

Cítit se může každý, jak chce. Nedávno jsem se v televizi díval na nějaký, více jak hodinový (americký) pořad o amerických autech. Kromě jiného statistika ukázala zajímavou věc.  SUVéčka zaviní 2,6x více dopravních nehod než ostatní osobní auta bráno podle poměru počtu registrovaných vozidel. Čím to asi je? Patrně tím, kdo tato auta řídí, že ano! A to jsou právě lidé, kteří se cítí ve velkém autě bezpečně, zatímco ostatní jsou jen obtížný hmyz.

0/0
20.9.2010 7:41

radik

Re: Sportovně užitkový

A statistiky z čech nebo aspoň evropy? Když už se jima ohíníš těma statistikama, tak to zkus lokálně, je mi jedno co bourá v americe... asi jako většině čechů

0/0
20.9.2010 9:16

josnow

Re: Sportovně užitkový

Malá autíčka - takové malé masové konzervičky ;-)

0/0
19.9.2010 19:13

sincos

Re: Sportovně užitkový

Ha, ha, ať si každý koupí, co chce, je fakt. My jsme v rodině tři a protože platíme raději hypotéku na dům, než auto, používáme soukromě (a platím za to daň) firemní Ducato, které je velmi Užitkové třeba na převážení Sportovních kol atd., takže je to vlastně originální SUV :-). Dá se s tím i do terénu, když je blízko nějaký traktor ;-).

0/0
20.9.2010 7:20

B.Walsh

Nový americký drsňák Dodge Durango do Evropy nedorazí. Nesta

Díky bohu za ty dary. Už tak není ve městech k hnutí a do toho ještě tato obluda...

0/0
18.9.2010 23:38

Prngr1

Re: Nový americký drsňák Dodge Durango do Evropy nedorazí. Nesta

nemáš na ní, tak je fuj, že jo ;-D

0/0
19.9.2010 0:30

TTRX

Re: Nový americký drsňák Dodge Durango do Evropy nedorazí. Nesta

V městech nní k hnutí ne protože jsou auta velká ale proto že auto má každý..i ten kdo ho použije jednou za měsíc

0/0
19.9.2010 10:50

josnow

Re: Nový americký drsňák Dodge Durango do Evropy nedorazí. Nesta

Ve městě používej hromadnou dopravu, auto nepotřebuješ, jen zbytečně zabíráš místo.

0/0
19.9.2010 19:13

B.Walsh

Re: Nový americký drsňák Dodge Durango do Evropy nedorazí. Nesta

Však já autem jezdím po městě jen když není zbytí. Jinak jezdím veřejnou dopravou, případně nechám auto někde na kraji a pak jezdím MHD a znám víc lidí co to tak dělají, člověk si ušetří dost nervů.

0/0
19.9.2010 19:23

amik.cz

Nevim co autor prispevku kouril.

Uvodni tvrzeni v titulku ze: "Německým prémiovým značkám se na trhu v USA velmi daří v prodejích velkých SUV" je nesmysl prvni tridy. Mozna, ze autor vychazi z nejake statistiky typu - "letosni prodej se zvysil o 100% - (loni jsme prodali jedno auto a letos jiz dve).

Ke znacce "Dodge"

Jakykoliv model znacky "Dodge" se automaticky radi do te nejnizsi kategorie z hlediska kvality, spolehlivosti atd.  Pro vschechy kteri vedi alespon neco o automobilech je Chrysler tady v USA synonymem podradne technicke urovne, podradne kvality dilenskeho zpracovani a  zejmena podradne spolehlivosti.

Ja sam jsem za tech skoro tricet let v USA vlastnil jen jedno auto firmy Chrysler a i to melo motor Mitsubichi. To bylo pred jednadvaceti let. Jiz tenkrat sice nepatril Chrysler k "lepsim" znackam, ale od te doby to slo jen s kopce.

0/0
18.9.2010 18:20

prying

Re: Nevim co autor prispevku kouril.

A jak to tam u vás máte s Dodge Ram. Na to, že je to podřadná značka se drží docela slušně. ;-)

0/0
18.9.2010 20:02

TTRX

Re: Nevim co autor prispevku kouril.

Co je na uvodní větě za nesmysl? Cayene, X5, X6, ML....to jsou auta pro která je jedno z největších  největší odbytišť USA

0/0
18.9.2010 20:06

petes

Re: Nevim co autor prispevku kouril.

kourit mohl co chtel, autor prispevku pravdu ma, znacky ktere uvadite jsou v usa videt minimalne (treba ale nejsem jako newyorcan "smeroplatny" - jak rikala mana)

0/0
18.9.2010 20:10

Good Bad and Ugly

Re: Nevim co autor prispevku kouril.

Mozná místo keců, je dobré se podívat na statistiky.

http://online.wsj.com/mdc/public/page/2_3022-autosales.html

0/0
18.9.2010 20:28

Škubi

Re: Nevim co autor prispevku kouril.

Je asi jasný, že vidět jsou hlavně US auta, ale pokud se jich evropských vozů prodá do US stejně jako po Evropě.... Kolik potkáváte Ferrari?? Většina je jich pro americký trh a taky jich tam nejezdí plné ulice...!!

0/0
19.9.2010 10:38

Ghost of Ebo II

to je aspoň

ekologické vozítko pro mě .. jen vykrást nejdřív nějakou tu banku :-)

0/0
18.9.2010 17:17

unbreakable debater vol.11

Fuj. Ze zadu to vypadá jak nějaký SsangYong

Rv

0/0
18.9.2010 17:02

katano_original

pěkné AUTO

Mně se ten Dodge líbí moc.

     PS : je to klasický americký VŮZ = prostě kus auta. :-P

0/0
18.9.2010 16:45

Olds

Re: pěkné AUTO

Mně se taky moc líbí. Po povedených modelech - Chargeru, Avengeru, Journey a Challengeru je to další krásný Dodge.

0/0
20.9.2010 13:22

touring

Parada!

Poridit k tomu i poradnej prives, na nej jachtu, a sousedi na vesnici puknou!:-P ;-D

0/0
18.9.2010 16:17

buzjerant_z_idjesu

Re: Parada!

....až se s tím budeš válet v příkopě ;-D

0/0
18.9.2010 17:02

Danny_Kay

Re: Parada!

Tohle je presne to, ceho jsem nikdy nechtel dosahnout...

0/0
18.9.2010 19:25

Martin138

Re: Parada!

všichni nemůžou bejt intelektuálotvé. Někteří musí být zákonitě jednodušší

0/0
20.9.2010 0:28

Falcon007

..

Canyoneroooo!!!! ;-D;-D

0/0
18.9.2010 15:10

Czeczooo

Re: ..

R^;-D;-D;-D

0/0
18.9.2010 17:40

iuos

hmm

"jééé, my mysleli, že v něm sedí nějaká sexy mamina" ;-D;-D

0/0
18.9.2010 20:40

amadis von gallien

K cemu?

Do mesta? Ne. Na dalnici? Ne. Do terenu? Ne. Na dovolenou? Jedine v USA, vsude jinde by se s tim clovek nekde zasekl (Italie, Spanelsko, Francie, Recko ... auto nechat pred vjezdem do mesta a jit se kochat).

Ano, je to americke auto na americke silnice pro Americany s jejich potrebami.

0/0
18.9.2010 13:56

Rosomak

Re: K cemu?

Nechápeš... Máš rodinu, čtyři děti - 2 - 4 - 6 - 8 let. A chceš je vzít na výlet.

Čím tady pojedeš? Fábií asi ne...

Tak musíš mít dvě auta (a rázem máš spotřebu 16 litrů), nebo aspoň sedminístné auto - Grand Scénic, Opel Zafira... Ale u nich jsou zadní sedačky spíše nouzové.

Děti povyrostou, budeš mít 14-12-10-8. Chceš jet do kempu na Slovensko, pak do Chorvatska. Tj. běžné víkendové vzdálenosti v USA, pro nás nemyslitelné díky cenám PHM.

Zkrátka - pokud byly malé auta, byl model rodiny 1 či 2 děti, více dětí bylo problematické - z menších míst se bylo problematické dostat. Nyní s většími vozy mají početnější rodiny se šanci dostat z místa bydliště vcelku levně. Jestli budeš s ním jezdit za 10 či 12 litrů, pořád máš na počet přepravených osob dost nízký průměr. A o tom to je.

0/0
18.9.2010 14:41

Deleter

Re: K cemu?

Tranzit, Vito, Transporter - tyhle se vyrábí už dost dlouho.

0/0
18.9.2010 14:52

lucky_24

Re: K cemu?

To už jsou ale velký mrchy, to todle je přeci jen osobnější. A spotřeba bude asi tak nějak stejná. Kdyby do toho dal Fiat svoji starou dobrou 2.4 JTD tak by byla ještě nižší než u těch dodávek.

0/0
18.9.2010 15:01

marokero

Re: K cemu?

Ford Tranzit 2,2 TDCi 8 litru nafty po Praze...

0/0
18.9.2010 15:28

JeFFik

Re: K cemu?

Kolik bílých rodičů co myslí jen na své pohodlí v Česku, v Evropě či v USA má 4 děti??????

0/0
18.9.2010 21:37

hokejový expert von Kei

Re: K cemu?

On mluví o autu, ne dodávce...

0/0
18.9.2010 15:59

marokero

Re: K cemu?

on resi problem, jak se premistit levne a pohodlne v sesti lidech na delsi vzdalenost - mas v tom trosku hokej experte;-)

0/0
18.9.2010 16:20

hokejový expert von Kei

Re: K cemu?

Povoz je ještě lepší, než dodávka :-P

0/0
18.9.2010 16:37

radik

Re: K cemu?

No tak transporterem bych zrovna nejel ale Caravelle / Multivan od VW je pohodlný dost, asi ne jako tenhle Dodge ale cestovat v tom někam dál neni problém. A jízdní vlastnosti vzhledem k pověsti americkejch aut budou minimálně srovnatelný, ne-li lepší.

0/0
18.9.2010 16:43

prying

Re: K cemu?

On hlavně řešil, že se s tím autem zasekneš před městem. A to s dodávkou taky. Takže to není alternativa.

0/0
18.9.2010 20:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.