- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to chci videt... je to asi hodne relativni slovo. Kazdopadne HEMI a ten objem pri ty vaze auta.... to musi zrat chte nechte jak prokopnuty.
No bude to žrát míň než RAM a v tom případě to je v pohodě, navíc teď umí odpojit půlku válců, takže totálně v pohodě kolem 20l u svižné jízdy. Takže hooooodně slušná spotřeba, ruku na srdce kolik při svižné jízdě žere 1,4 TSI v oktávii
protože málokterý majitel je na tom tak dobře, aby nemusel šetřit, je 95% SUV se smrdutým dieselem na levnou naftu.
Levnou naftu, která je dražší než benzín? To je jako z jiného světa. Velká (pro nás) SUV nejsou sporťáky, ale tahače s dostatkem vnitřního prostoru a robustností potřebnou pro české silnice.
vůz... To je vlastně až vtipný! Užitkový, no, se čtyřmi dětmi na dovolenou asi ano, ele těžko po Evropě. Sportovní?? Je až zvrácené, co si amíci představují pod tímto pojmem... Nazval bych to spíš TANk, to mi přijde výstižný, stejně jako X5, X6, Q7 apod. Nechápu, proč lidi chtějí 2,5 tuny vážící auto, které umí rychle jezdit jenom rovně, je 25cm nad silnicí, ale do terénu nemůže a ve městě potřebuje parkovacího asistenta + ještě jednoho dobrovolníka co ukazuje a hlavně dvě parkovací místa... To by nestačil nějaký kombík? XC70, forester??? Multivan??
X5, X6 a Q7 nemůžeš srovnávat jízdními vlastnostmi s amerikou. Jsou zcela odlišné. Parkovací asistent nemá s SUV nic společného protože při parkování nejde o to kolik váží ale kolik měří. A rozměry jsou podobné standartním limuzínám. A na posled...ať si každý koupí co chce ne?
Díky bohu za ty dary. Už tak není ve městech k hnutí a do toho ještě tato obluda...
nemáš na ní, tak je fuj, že jo
Uvodni tvrzeni v titulku ze: "Německým prémiovým značkám se na trhu v USA velmi daří v prodejích velkých SUV" je nesmysl prvni tridy. Mozna, ze autor vychazi z nejake statistiky typu - "letosni prodej se zvysil o 100% - (loni jsme prodali jedno auto a letos jiz dve).
Ke znacce "Dodge"
Jakykoliv model znacky "Dodge" se automaticky radi do te nejnizsi kategorie z hlediska kvality, spolehlivosti atd. Pro vschechy kteri vedi alespon neco o automobilech je Chrysler tady v USA synonymem podradne technicke urovne, podradne kvality dilenskeho zpracovani a zejmena podradne spolehlivosti.
Ja sam jsem za tech skoro tricet let v USA vlastnil jen jedno auto firmy Chrysler a i to melo motor Mitsubichi. To bylo pred jednadvaceti let. Jiz tenkrat sice nepatril Chrysler k "lepsim" znackam, ale od te doby to slo jen s kopce.
A jak to tam u vás máte s Dodge Ram. Na to, že je to podřadná značka se drží docela slušně.
ekologické vozítko pro mě .. jen vykrást nejdřív nějakou tu banku
Mně se ten Dodge líbí moc.
PS : je to klasický americký VŮZ = prostě kus auta.
Mně se taky moc líbí. Po povedených modelech - Chargeru, Avengeru, Journey a Challengeru je to další krásný Dodge.
Poridit k tomu i poradnej prives, na nej jachtu, a sousedi na vesnici puknou