Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Továrnou vytuněné škodovky možná půjdou do prodeje

Škoda se na květnovém tuningovém srazu ve Wörthersee pochlubila opticky vylepšenými modely RS+. Teď se s nimi chlubí i při dalších příležitostech, naposledy třeba na Barum Rallye. Tovární tuning se prý možná dostane do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan9002

mám škodovku, ale ta šedozelená je fakt hnusná.

A ty sedadla by potřebovala vyměnit každá. Neseděl jsem na horších sedadlech, než má fabie. A to jsem měl i trabanta.

0/0
13.9.2010 8:15

mcsoap

Haha

Jedna taková kolem mě začla rajcovat mimo obec. Jel jsem v SUB s motorem 3.0i a řidič evidentně nechápal, co se děje. Ty škodovkáři jsou skálopevně přesvědčený, že v celým vesmíru NEEXISTUJE nic silnějšího, než 1.4 turbo-kompresor-a-já-nevim-co-všechno a 1.9 TDI s červenými písmenky. Uvedené dva motory jsou prostě totální rakety a neexistuje nic, co by je v jakémkoliv ohledu kvalitativně převyšovalo. Snad jen jejich obdoby se znakem RS na zadku, to pak jo.

0/0
12.9.2010 23:38

JeFFik

Re: Haha

hmmm, tak jsi se pochlubil....v podstatě jsi nám mezi řádky chtěl říci, že v celým vesmíru NEEXISTUJE nic silnějšího než SUB 3.0i a že je to totální raketa....:-(

0/0
14.9.2010 22:40

Deleter

Re: Haha

Čtení mezi řádky má tu nevýhodu, že sdělení je silně závislé na osobě čtenáře. Tudíž to, co jsi ty vyčetl, nejlépe vypovídá o tobě.

0/0
15.9.2010 8:14

Škubi

Re: Haha

Jsou určité situace, kdy Škoda 125 pohodlně předjede Audi A6, 2,3 benzín... No pohodlně, na dvojku 70... A je to zvuk asi jako když startuje Spitfire [>-]

0/0
17.9.2010 10:12

Qíteček - nikoli alpský

Mhm...

Něco tak hnusnýho jsem už dlouho neviděl...

0/0
11.9.2010 22:30

JeFFik

Re: Mhm...

ale viděl, jen si vzpomeň, dnes ráno v koupelně, když ses kouknul do zrcadla....;-D

0/0
11.9.2010 23:05

Deleter

Re: Mhm...

Jako chápu, že někdo musí nekriticky obdivovat škodovky a útočit na ty, kteří si dovolí jiný názor, ale to fakt JE hnus.

0/0
12.9.2010 20:16

JeFFik

Re: Mhm...

když si někdo o něco říká svou "objektivitou seriozním pohledem na věc", má to mít.....

0/0
12.9.2010 23:31

jpcars

Re: Mhm...

Přesně tak, to už si opravdu dělá Škodovka z lidí srandu ale věřim tomu, že se pár oveček najde co si tudle srandu koupí.

0/0
15.9.2010 16:30

starej Brůna

Blaf uaf,

protože tu stále chybí blicí smajlík škodovko.

0/0
10.9.2010 15:34

rafton

Fabia II

se prostě vytunit nedá. 

Dnes jsem na křižovatce z boku myslel že konečně vidím vytuněnou Fabii. Ale jen na první pohled na druhý jsem poznal BMW.  ;-D

0/0
9.9.2010 23:31

JeFFik

Re: Fabia II

takže to s tou Fabii nebude tak hrozný, když si ji někdo plete s BMW ;-D

0/0
9.9.2010 23:59

Deleter

Re: Fabia II

Ono je to spíš hrozný s BMW.

0/0
10.9.2010 7:50

Omachalek

Re: Fabia II

ale dá... nedávno jsem viděl jednu hezky omotanou kolem stromu

0/0
13.9.2010 7:35

Mrkef.

:-D

Tady mě pan 0xf pobavil celkem. Kdyby jste se projel alespoň Cliem,které váží 1100kg s 2.0 o výkonu 170 kobyl,tak by jste nemohl napsat,že potřebujete 130kw na 500kg nebo nejste soudný :-P

0/0
9.9.2010 23:00

0xf

Re: :-D

no cliem rs jsem nejel ale mel jsem rapida takze tam byla prevrtana 1,3 s vykonem 140 koni na zhruba 750kg a ted vlastnim auto s vykonem 257 koni na 1620kg ale je fakt ze je to limuzina ve full vybave... ale spise mi slo o ten skodovacky koncept udelat trosinku jedovatejsi motor odlehcit to o elektroniku a vnitrek a moznost dokupovani kitu... jinak ja asi pujdu do integrale jakozto mansiho zabavnejsiho vozu

0/0
9.9.2010 23:23

JeFFik

Re: :-D

no Fabia RS jistě není to nejsportovnější auto na světě ale 0-100 pod 8 sec. je na místní poměry velmi nadprůměrná dynamika, a ta tvoje limuzína s 257 konikama by jako nova asi nestala pod pul mega, že?

0/0
9.9.2010 23:34

0xf

Re: :-D

to nestala ale rekneme ze to ma trosku jinou vybavu a jine rozmery nez fabka... ja jen narazel na to ze by se mohli prestat lakovat kola a delat blbiny a ze by podle meho byl na trhu zajem treba o tu fabcu jak jsem psal s rozumnou cenou...

0/0
9.9.2010 23:52

Deleter

Re: :-D

Fabia RS opravdu není nejsportovnější auto a v segmentu pseudosportovních verzí nákupních tašek ta dynamika zase tak extra není.

0/0
10.9.2010 0:09

JeFFik

Re: :-D

tak schválně, kolik jich je lepších při přibližně stejné ceně (konkrétně)

0/0
10.9.2010 10:00

Deleter

Re: :-D

Co já vím, nákupní tašky mě nechávají chladným.

0/0
10.9.2010 10:05

TTRX

Re: :-D

Takže tu vlastně nemáš být

0/0
10.9.2010 11:11

Deleter

Re: :-D

O to se starat nemusíš, ty iksšestko ;-D

0/0
10.9.2010 13:43

TTRX

Re: :-D

Proč mi stále předhazuješ jedno z mojich aut? Ačkoliv jsem o něm v této diskuzi nikde nemluvil? Komplex?

0/0
10.9.2010 14:19

JeFFik

Re: :-D

Deleterovi předhoď něco o jeho staré Saab pixli nebo o novém Saabu coby předražené Insignii;-D

0/0
10.9.2010 14:26

Deleter

Re: :-D

Á, bledá závist. No, poctivá švédská práce je holt výjimečná...

0/0
10.9.2010 15:21

Deleter

Re: :-D

P.S. a jaká další auta máš na plakátech v pokojíčku?

0/0
10.9.2010 15:22

JeFFik

Re: :-D

Takže zústaneme u mého tvrzení, že 0-100 pod 8 sec. je na nákupní tašku velmi nadprůměrná dynamika ;-)

0/0
10.9.2010 11:12

Deleter

Re: :-D

Clio 6,9 R^

ŠKODA SLOV. ;-D

0/0
10.9.2010 13:43

TTRX

Re: :-D

Hezké číslo nicméně pořád stále platí že 8.0 je v sekci malých vozů nadprměrná dynamika

0/0
10.9.2010 14:20

Deleter

Re: :-D

V sekci sportovních verzí malých vozů kolem půl mega to je vopravdu pecka.;-D

0/0
10.9.2010 15:21

Teleke z Toloko

česká cílovka bez vkusu

naprostá trefa do černého R^

0/0
9.9.2010 20:31

bmw.williams.f1.com

ubohost

Nic proti tuningu a různým paketům, jsem sám jejich příznivce, ale ta Fabia žlutošedá je opravdu hrůza !Rv;-(

0/0
9.9.2010 19:43

nahodnychodec

je to gut, má to šmrnc

R^

0/0
9.9.2010 19:37

Yen

Tuning

Nemohu si pomoci, vytuněná Fábie ve mě budí útrpnost.

0/0
9.9.2010 19:28

0xf

njn skoda..

Kdyby z toho sundali vsechny ty cetky a dali tomu o 150 koni vice a trosku to zlevnili tak by to podle me bylo lepsi. Nepotrebuju mit luxusni miniauto na to si radej koupim ameriku nebo nejakou vyssi tridu. Ale levne mensi auto s vynikajicim podvozkem zajimavym vykonem a dobrymi brzdami... by bylo terno.

0/0
9.9.2010 19:03

TTRX

Re: njn skoda..

A utopie...mít málo za hodně to v reálu nefunguje

0/0
9.9.2010 19:07

0xf

Re: njn skoda..

tak kdyby skoda aspon pripravila kity tak rekneme z takoveho juniora udelat neco syrovejsiho... ale tim nemyslim oranzovy naraznik... ja bych docela i rad male auto ale luxusni male auto je blbost tak co teda od toho chtit leda nejaky pozitecek z jizdy... a ten ze 130kw moc nebude leda ze by to vazilo 500kg

0/0
9.9.2010 19:10

TTRX

Re: njn skoda..

Tak kup třeba S3....

0/0
9.9.2010 19:12

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: njn skoda..

To je taky prd pozitek. Rychle to je, ale jinak zoufala nuda.

Pokud ma byt zabava, at si koupi kterekoli Clio Sport/Williams anebo treba starou AR75 a zazije, co je opravdu ridit auto.

0/0
9.9.2010 19:16

TTRX

Re: njn skoda..

Tak každý si pod zbavou asi představí něco jiného...

0/0
9.9.2010 19:20

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: njn skoda..

S3-tezky motor vepredu, divne jizdni vlastnosti(gumove, aby se zamezilo brutalni nedotacivosti). Nikdy jsem v S3 nejel, ale v Golfu V R32(shodne auto) jsem se projel v Moste na predvadeckach a je to zoufalost(brano relativne)

0/0
9.9.2010 19:23

TTRX

Re: njn skoda..

No právě...mě vždy děsí když někdo napíše jaké má které auto zápory a nakonec připojí že v něm nikdy nejel...na to nemám co říct

0/0
9.9.2010 19:37

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: njn skoda..

Volkswagen Golf R32 a Audi S3 jsou technicky naprosto shodne vozy. Stejne tak jsem jel v Golfu GTD a treba AR 147GTA. Vsechna tato auta maji spolecnou jednu vec a to tezky motor pred predni napravou. Vzhledem k fyzikalnim zakonum tato auta budou rychla pouze v primce, v zatacce je rozmazne kazdy lehky hot-hatch.

Takze nemusim jet v S3 abych vedel, jak se bude na silnici chovat(obzvlast, kdyz jsem se projel v R32).

0/0
9.9.2010 19:43

TTRX

Re: njn skoda..

Ne promiň já ti nemám co nabídnout...diskutuju o tom o znám z reality a ne jen z papíru.

0/0
9.9.2010 19:50

FastDriver

Re: njn skoda..

no, víš, já mám taky na přední nápravě težký osmiválec, a přesto se auto chová jako zadokolka díky nastavení quattra a podvozku. nesmíš věřu všemu, co si přečteš v časopisech

0/0
9.9.2010 21:14

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: njn skoda..

My si nerozumime(mame absolutne rozdilne predstavy o "zabavnosti" vozu).

Ty mas pred predni napravou motororovy komplet vazici priblizne 300 kilogramu, coz je takova paka, ze to zadne nastaveni quattra neovlivni. Treba proto je Porsche 911(v opacnem gardu) v extremnich situacich tak kousave(mluvim o opravdu extremnich situacich, ne o bezne jizde).

To, ze se ti zda, ze se chova jako zadokolka je prave kvuli elektronickym pomocnikum. Tve auto je z podstaty silne nedotacive, coz nijak zabavne neni.

Jako priklad mohu dat byvaleho kolegu ze autoklubu s Audi S6. Po uprave u MTM a odpojeni ESP atd. se to auto dalo ridit jen s obtizemi. To, ze pozdeji nechal zapojit tyto ficury zpatky mluvi za vse.

O silne nedotacivosti hovori i instruktori bezpecni jizdy poradane Audi a s temi se snad hadat nebudes.

0/0
9.9.2010 21:35

TTRX

Re: njn skoda..

Proč by probůh v S6 odpojoval ESP když si ho normálně můžeš vypnout tlačítkem? ;-)

0/0
9.9.2010 22:25

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: njn skoda..

Cely komplex elektroniky odpojit tlacitkem nejde, to sam vis. ;-) Neslo jen o ESP.

0/0
9.9.2010 22:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.