- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Praze má nějaký borec repliku Božkova parovozu a občas s tím jezdí při různých akcích, postavil si to sám za pomoci pár institucí. To je taky věc. Stačí mu lopatka uhlí a trochu vody.
Nemám řidičák, protože se řídit bojím, ale s tímhle bych jezdila hned. Cestovní rychlost na nákupy a vyjížďky po blízkém okolí naprosto ideální.
Já spíš myslím, že tohle udržovat v chodu bude docela zabírák. Pokud vím, tak i paní Benzová na své cestě z Mannheimu do Pforzheimu se svými syny dělala pomalu generálku, měnili řemeny za podvazky, opravovali elektriku, neustále čistili karburátor a užívali si podobných radostí prvních motoristů. Do reálného provozu se to nehodilo tehdy, natožpak dnes. Tím ovšem nijak nesnižuju genialitu tvůrce a úžasnou propracovanost jeho stroje.
prvni diesely na repku, kdepak ty doby jsou? Dnes do toho nalejete o neco horsi palivo a je problem, auto minimalne poradne nejede.
vždyť to ani není v metle a na hlínách, dokonce to není ani tédéíčko.
Jinak ale autíčko je bomba
mnoho volného prostoru před řidičem
výborný rozhled
převodovka možná s plynule proměnným převodovým poměrem (variátor)
schopných opraven 10 /km2 ;-)
Taky se zamýšlíš jak to ocení v kovošrotu? Do Čech to auto není zrovna vhodné
Škoda, že ta replika je jen na takové soukromé blbnutí, na veteránskou akci se s tím nemůže. Ale v mé garáži by vypadala velmi dobře...