Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Co oko nepostřehne: video bouračky po milisekundách

Škoda Yeti versus Škoda Superb, nikdo ve vzájemném nárazu neprohrál. Vítězem je hlavně posádka, která přežila. Celý náraz se odehraje za míň než půl sekundy. Když už musíte bourat, využijte čelní deformační zónu, radí odborník na bezpečnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

calypsol

21. 9. 2010 16:03
aha

A jak na figurinach zkoumali pripadna vnitrni zraneni? Chci rict, pri narazu v takove rychlosti se diky airbagum trebas kosti nepolamou, ale utrhnou se vnitrni organy, nase telo na takove pretizeni pri zpomaleni stavene neni, nejsme mravenci.

0 0
možnosti

Rokba

17. 9. 2010 12:48
Lžitest SchadeWagen

Jedno auto jelo 90, druhý stálo...výsledná energie odpovídá srážce dvou aut, jedoucích proti sobě 45...óooo, to jsou bezpečné vozy

0 0
možnosti

Jozxyqk

16. 9. 2010 13:22
pravda

zbytečně zničili dvě auta, raději mi obě mohli dát ;-D

0 0
možnosti

rogerer

15. 9. 2010 22:50
nelíbí se mi to

je to zas jen PR.....ten test je nelogicky...a zmanipulovany...proc ten superb nejel?je to jak naraz ve 45ti kmh protoze ho to odhodilo.....meli je pustit v devadestace proti sobe..nebo v 90tce dopevny prekazky...treba do stromu to by bylo zajimavy....jo pardon oni by asi umřeli...tak to pak chápu....Rv

0 0
možnosti

Neonym

16. 9. 2010 16:31
Re: nelíbí se mi to

A ve kterým autě by to přežili ty profíku???

0 0
možnosti

Martin138

15. 9. 2010 19:24
už zas

předchozí reklama nestačila jak je potřeba přidat slow motion a výrok nějákýho blbce z vedení. nechte toho a věnujte se zajímavějším věcem ze světa motoru, je co dohánět!

0 0
možnosti

krizi

15. 9. 2010 18:07
celni naraz versus pevaleni

"...abyste se vyhnuli přímému čelnímu nárazu, vyjeďte z cesty na pole, to je ta nejlepší varianta". To je hezke, ale mezi polem a silnici byva prikop. Co je lepsi: celni naraz nebo nekalikonasobne prevaleni? Nazor odbornika by byl zajimavy.

0 0
možnosti

LUF4

15. 9. 2010 16:48
Srážka v 90km/h

jenomže druhé auto stálo. Na normální silnici proti sobě jedou mimo obec oba 90. Chtěl bych vidět jak by vypadala srážka ve 180, co by posádka vyhrála - rakve. (Nevím jak jsou  na tom jiná auta abych Škodě nekřivdil)

0 0
možnosti

Judge Dredd je o5 tady

15. 9. 2010 17:12
Re: Srážka v 90km/h

Přesně tohle byla srážka 2x 45km/h. To i v obci jezdí převážně 2x53km/k, tedy 106...

0 0
možnosti

ROSES_LIVE_RESURRECTION

15. 9. 2010 11:16
Pan ze skodofky je velky srandista

"Snažíme se nabídnout stejnou ochranu jako konkurence, ale máme ji v dostatečně prostorných autech za férovou cenu ..." ;-D No jiste k rozvoru 2,5m naplacnou dalsi pres metr zepredu a zezadu a 200tis Kc navic a tvari se, ze je to pomalu BMW ;-D

0 0
možnosti

JeFFik

15. 9. 2010 11:37
Re: Pan ze skodofky je velky srandista

Tak si kup Picanto, Smarta nebo Atose a nehudruj.....

0 0
možnosti

tonny.p2

15. 9. 2010 10:49
crash test

posledni poradnej crash test je tohle:

8-o

http://www.sportovnivozy.cz/nehoda-132-nakladak-proti-osobakum 

!!

0 0
možnosti

Villy

15. 9. 2010 16:28
Re: crash test

To je fakt síla, ti v těch posledních 3 vozech by neměli vůbec žádnou šanci, v těch předních jen s velkým štěstím...:-P

0 0
možnosti

kibl96

15. 9. 2010 10:29
rad bych podotknul

jak se bavite tady o rychlosti 90kmh do pevne prekazky a stretu dvou vozu.

jaky je rozdil 90kmh do betonove zdi

jaky je to pri stretu 2 vozu pri 45 vs 45kmh

a jaky je vysledek pri rychlosti 90kmh do stojiciho vozu ktery neni pevne ukotvenej jako napr ta betovona zed

0 0
možnosti

tappat

15. 9. 2010 10:34
Re: rad bych podotknul

tak posledni moznost je nejlepsi, to je jasny, protoze energie narazu se spotrebuje na pohyb stojiciho auta dozadu. Naproti tomu myslim, ze naraz dvou aut je horsi nez naraz do zdi, protoze energie narazu dvou aut jde "proti" sobe, neni kam ji vstrebat

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén

4. května 2024  13:35

V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...

Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost

4. května 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...

Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa

4. května 2024

Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...

Tesla kvůli kopírování ochranné známky žaluje indického výrobce baterií

3. května 2024

Americká automobilka Tesla zažalovala indického výrobce baterií za porušení ochranné známky. Firma...