- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to byla super užitná kára a taky spolehlivá. Pápla si sice trochu víc ale to asi tak každý dvoutakt. Design je poplatný době, docela se mi líbí, hezký článek.
jako ve východoněmeckém wartburgu....
Údajně do saabů (alespoň některých) se montovaly dvoutakty kupované v NDR (tehdy jsem o tom někde četl).
A také prý ten původní saab navrhnul nějaký konstruktér od nás, pohánět jej měl motor co jej Němci používaly jako startér ve stíhačkách Me262.
Jednak se buhvíproč můj příspěvek poslal dvakrát a jednak si nemyslím, že by všichni Němci byli rodu ženského - tak soráč.
A to co ve svém příspěvku píšu jsem někde slyšel nebo četl, přísahat bych na to nechtěl.
jako ve východoněmeckém wartburgu....
Údajně do saabů (alespoň některých) se montovaly dvoutakty kupované v NDR (tehdy jsem o tom někde četl).
A také prý ten původní saab navrhnul nějaký konstruktér od nás, pohánět jej měl motor co jej Němci používaly jako startér ve stíhačkách Me262.
Původním vzorem Saabu byl český Aero Minor. Dnes už u nás téměř zapomenuté auto, které pokud by se dál vyvíjelo a modernizovalo, mohlo mít skvělou budoucnost. Údajně na něj švédové dokonce koupili licenci.
napríklad to, že auto bolo určené na jazdu po šotoline a tvar karosérie nedovolil ušpinenie do výšky kľučiek. ten w zvuk? mohli napísať aj audi :-) o štyri roky bol dvojtakt v štvor(päť)miestnom aute schopný podstatne vyšších rýchlostí.
Dík za krásný článek, potěšil, tím spíše že na našich silnicích jsme se s něčím podobným nesetkali ...
Tohle auto se může líbit snad jen přesvědčenému saabistovi...
Předek pěknej, ale zadek hnusnej... To už raději nějakou starou tarovku.
Tatrovky se moc v kombiku pro 7 cestujících nedělaly
Schválně, jestli odhadnete hodnotu vozu vyobrazeného v článku.