- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja mam treba Renault Clio :))
merim 198-9 cm a do toho auta se proste vejdu uplne v pohode a hlavou vubec neskrtam o strop. No a nedej boze, kdyz si do meho auta sedne tatik, ktery je o 15-20 cm nizsi, on normalne hlavou skrta o strop nechapu
vysvětlit řidiči za mnou, že nemusí pořád svítit dálkovýma, okynko se spustilo a....
v autě nikdo neseděl!
Až za chvilku jsem pod volantem velké Audiny našel sedět malinkatou asiatku. Nechápu, jak mohla řídit, když viděla tak akorát ty semafory, co jsou nahoře nad křižovatkou.
A ještě jsem neseděl v autě, kde bych si mohl nastavit opěrku hlavy do výšky temene hlavy. Seděl jsem v kde čem od trabanta přes superb, audi 6 a 5kový bavorák.
Mám perfektně konfekční postavu (182, 75kg), takže se vejdu v pohodě do čehokoliv. Aut jsem už řídil docela dost, od Trabanta, přes Peugeoty 106 a 306, Citroen, Forman, atd. atd., ale překvapilo mě velice, že třeba Moskvič Aleko, který jsem taky měl, byl sice velká, těžká a pohodlná kára (ale děsně líná), jenže nad hlavou jsem neměl vůbec nic. I v tom Trabantu mám nad hlavou mezeru! Nebo jsem seděl v Peugeotu 607 a tam mě zase překvapilo, že při jakémkoliv pohybu tluču hlavou do horního rámu dveří, protože kastle je nahoře až nesmyslně zůžená. Takže pokud mám aspoň minimální možnost výběru, tak si prostě beru auto, ve kterém se cítím dobře, ne?
Samý lepší kousky jsi řídil, koukám.
je to součást povinné výbavy...
to tam pan rika pekne. Jde mu to, uplnej talent na kameru. A ma to i smysl. Chvalim, casto lidi sedej jako hovada. Dobra grupa jsou WV GOLFovy ridici. Maj hlavu uprostred auta, lezej u toho, na volantu jednu ruku a druhou kdovikde na satrpace, pripadne z okna ala vostrej loket. To je panecku pozas :D
mám 202 cm, a tak když sedím co nejníž, stejně mám hlavu až u stropu :-) jsem kolikrát rád, že tam ty nohy nějak složím...
Vyměním s tebou 10 cm za 10 kilo:)!
Mám lehce přes 150 cm a věčně mě škrtí pásy. Dobrá rada že si mám dát výš sedadlo je na nic, protože pak se zase musím strašně natahovat - jako celým tělem - abych dosáhla na šaltrpáku a navíc mám v tu chvíli zase kolena ve volantu. Ten si pochopitelně můžu dát výš, ale vzhledem k mé výšce mi pak zavazí ve výhledu. Jezdím autem pro hobity - C3 - a stejně se furt škrtím na pásu, i když ho mám v nejnižší poloze:(
Pro trpaslíky možná, ale anorektické.
Moje známá je malá, ale velmi mohutná (160 cm, 100 Kg). Proto si nemůže sedačku posunout moc dopředu, neboť pak nestačí pásy. Pokud by si dala sedačku níže, tak má smůlu a nebude se 160 cm vidět přes palubní desku. A tak jí halt volant tře o silnější stehna.
Vaše známá má už airbag na sobě, není se pak čeho bát . Teď vážně je to stejný, jako bych se zeptal, jak nastavit sedačku basketbalistovi, co měří 230cm
Vzhledem k tomu, že většina aut je konstruována pro trpaslíky, stejně nemám se svými dvěma metry šanci ty rady dodržet. Kvůli nohám většinou musím se sedačkou až dozadu. Pokud není teleskopicky nastavitelný volant, mám ruce nepříjemně natažené a zároveň nemůžu ani o milimetr dopředu, protože bych začal pravou nohou leštit volant. Pokud se nastavit dá, je to mnohem lepší, ale i tak by se občas hodil větší rozsah. Opěrku mám úplně nahoře, ale nejspíš by to stejně nestačilo. Sedačka leží úplně na zemi a většinou se trochu místa nad hlavou ještě najde. Ovšem pokud má auto nešťastnou náhodou střešní okno (což je nepochopitelně v době klimatizací moderní), neprostrčím nad hlavou ani prst, natožpak pěst. Často si musím opěradlo ještě trochu položit a pak dosáhnu na volant ještě hůř. Ano, jsou i malá auta, ve kterých si najdu slušnou polohu. Stejně tak bohužel existují velká auta, jejichž zakrslí inženýři nepočítali s nikým nad 190cm. Štve mě to, protože bezpečnost a pohodlí je nejdůležitější.
Věřím ti, protože mám 180 a ve většině aut to mám skoro na doraz.
A opak ležáků jsou ultrasedáci, těm svírá opěradlo se sedákem úhel 70° a oči mají nalepené na čelním skle (v kombinaci s brýlemi s 5 dioptriemi dokonalá kombinace) ...