Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Attack: slovenský supersport, který předjede i ferrari

Slovensko je evropská automobilová velmoc. Na jejím území jsou továrny velkých světových automobilek. Kromě výroben kií, peugeotů a citroënů najdeme v Bratislavě ještě jednu čistokrevnou slovenskou automobilku. A zrovna K1-Attack je bezkonkurenčně nejrychlejší. V Česku se představil jejich závoďák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

busty

Zkouseli

to uz na domacim Hungaroringu? :)

0/0
19.10.2010 11:33

keepa

Re: Zkouseli

jen se smej idiote, to je bohuzel jedine, co tu v tomdle doliku zatim predvadime. Vsude se maka, jen my se chlastame pivo a placame se po pupiku.

Skoda, ze tato kara neni od nas.

0/0
19.10.2010 15:04

busty

Re: Zkouseli

i ty jeden bláhový hlupáčku

0/0
20.10.2010 13:52

hombre_71

Co to je za bláboly o DTM ?

Já mám za to že tam jezdí speciály na bázi 4 dveřových sedanů s osmiválcem do V. Momentálně od Mercedesu a Audi. Tyhle silné řeči "garážových" výrobců mě fakt baví :-)

0/0
18.10.2010 19:24

Jaroush zdraví cenzuru

Slonesko a automobilová

velmoc ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
16.10.2010 18:34

wallster

Re: Slonesko a automobilová

se ti na tom něo nezdá ? asi neumíš do pěti počítat :-P směješ se akorát svému komplexu. čecháčkové jsou pořád pyšní na to, co možná v minulosti dokázali, ale zapomínají na to, že pomalu ale jistě už se propadají za opice a to skoro ve všech oborech :-)

0/0
18.10.2010 18:56

děda Chasan

taky z východu...

http://www.marussiamotors.ru/en/cars/id.204/

0/0
16.10.2010 15:30

Studená kofola a krájená cigánka

250 a udělá Ferrari?

Snad leda, že by mu strčili pod pedál plynu cihlu. Tohle je zoufalý PR článek. :-P

0/0
15.10.2010 22:22

mukr

Re: 250 a udělá Ferrari?

to tedy je..

0/0
16.10.2010 8:17

ondrej80

Re: 250 a udělá Ferrari?

Tam pisal, ze ta R4 da ferrari. Nabuduce pozornejsie citat.

0/0
18.10.2010 9:14

vasapro

250?

To vytahnu i z Oktavky ;-)

0/0
15.10.2010 15:10

radik

Re: 250?

Z kopce a s větrem v zádech... nebo si radši nech ocejchovat tacháč a dej tam kola který tam patří

0/0
15.10.2010 15:27

freak5

...

Asi takhle. Skládačka montovaná na Slovensku, kterou si žádný majitel Ferrari nekoupí.:-)

0/0
15.10.2010 1:28

marilane

Nádhera

Hrozně pěkné auto, moc se mi líbí. Je velmi lehké, má velký výkon a samozřejmě dobré jízdní vlastnosti. Bohužel na podobné auto asi nikdy mít nebudu. Rád bych se projel, klidně i jako spolujezdec.

0/0
14.10.2010 19:35

radik

Re: Nádhera

Muzes si ho aspon pujcit... http://www.k-1attack.com/subory/k1-prenajom.pdf

0/0
14.10.2010 21:47

lekaj

LOL

A motor to ma vyvinuty na Slovensku, prevodovku predpokladam taky...Ale je to pekny. Jen skoda ze je to proste stavebnice s technologii ktere nepochazi ze Slovenska. Takovych "automobilek" je plno.

0/0
14.10.2010 9:37

radik

Re: LOL

Ano, jako naše Škoda ;-D jenom s tim rozdílem že K1 Attack je poctivá ruční práce a navíc hezká, když už nic jinýho. A to postavily je na tak malou automobilku HODNĚ VELKEJ ÚSPĚCH. Kolik takhle malých automobilek je schopno konkurovat Ferrari apod.? Moc jich neni, co? Jediný co je k smíchu jsou tyhle a jim podobný komentáře.

0/0
14.10.2010 10:56

lekaj

Re: LOL

No k smichu je ze to nazyvas automobilkou a ze to konkuje Ferrari :-D. To je dalsi ROFL.

Ano je to pekny kit-car ale do Ferrari to ma daleko....a do automobilky jeste dal.

0/0
14.10.2010 15:59

radik

Re: LOL

Je to maloseriovy vyrobce automobilu, tedy automobilka. Civilni verze samozrejme ne, ale ten okruhovej special se s Ferrari muze rovnat. Samozrejme ve sve tride. ;-)

0/0
14.10.2010 16:07

radik

Re: LOL

Uz me nebavi se porad opakovat... pokazdy se najde nejakej chytrak jako ty, kterej vubec nevi o cem mluvi, ale je mu hned jasny ze Ferrari nemuze mit konkurenci nekde na slovensku, co? Rv;-€

0/0
14.10.2010 16:09

mukr

Re: LOL

V nekterych kategoriich vyrobku muzes vytvorit produkt ktery je 100x lepsi nez brand a stejne to masove nevnutis, protoze tady prodava prave ten brand.

Osobne bych nekoupil ani jedno i kdybych na to 1000x mel, ponevadz do toho nedas ani kocar a lezes do toho jako do tanku.

0/0
16.10.2010 8:21

radik

Re: LOL

Jeste k tomu kit caru... tak se dělaly ze začátku, dnes se dělaj jako plnohodnotný auta

0/0
14.10.2010 16:15

_xprim01_

Re: LOL

Co jsem četl, tak s Ferrari se to opravdu bohužel rovnat nemůže díky nespolehlivosti.

0/0
14.10.2010 23:15

radik

Re: LOL

Jizdnimy vykony se s nim rovnat muze. Jsou v tehle soutezich novy, neni se cemu divit ze patri k tem nespolehlyvim (to Oktavia WRC patrila taky ve svych zacatcich, casem to bylo naopak jedno z nejspolehlivejsich aut WRC).

 

Jeste nakej ten rok vyvoje a vychytavani much a mozna se budes divit. Navic Ferrari taky neni nic extra spolehlivyho.

0/0
15.10.2010 0:19

tuzemsky um

hm,hm

vypadá to jako Lotus

0/0
14.10.2010 7:58

_xprim01_

Re: hm,hm

Spíš jako levná verze Aston Martin DBRS9. ;-)

0/0
14.10.2010 23:27

vlára

Velmoc . . . . . . . ? ! ? !

Velmoc  ? ? ?Teda ne že bych záviděl ale jestli je velmoc někdo kdo nikdy neměl vlastní vývoj a vlastní značku a tudíž ani historii v motoristickém světě a je pouhou velkou montážní dílnou Korejců a jiných tak to je tedy opravdu  "velmoc"  R^ ;-D 

0/0
14.10.2010 4:16

radik

Re: Velmoc . . . . . . . ? ! ? !

Fakt mě baví když to píšou zrovna češi... nám museli vlastní značku zachraňovat němci z VW a udělali si z nás stejně takovou montážní linku na levnější VW ;-D. A že někdy kdysi... to je dávná minulost (u které mimochodem byli i slováci).

0/0
14.10.2010 10:41

stefi_ul

Re: Velmoc . . . . . . . ? ! ? !

To myslis Laurina s Klementem za CaK Rakouska?? Tak tam urcite Horni Uhry nebyly. Ted u toho jsou, to je jasny.

0/0
14.10.2010 12:47

radik

Re: Velmoc . . . . . . . ? ! ? !

Ne tím myslím přímo Škoda Auto (Laurin a Klement byl jeho součástí od r. 1925 myslím). ;-)

0/0
14.10.2010 14:55

JeFFik

Re: Velmoc . . . . . . . ? ! ? !

No já myslím, že v případě Škodovky nešlo v té chvíli až tak o záchranu, jako o privatizaci. A Škodovka i v současnosti nějaký svůj vývoj má (třebaže nějak usměrňovaný), takže až taková jen montovna jako v případě TPCA, KIA či Hyundai to není.

0/0
14.10.2010 20:10

radik

Re: Velmoc . . . . . . . ? ! ? !

No ano, ale ona by to škoda bez VW do dneška nepřežila... nebo si myslíte opak?

0/0
14.10.2010 21:41

JeFFik

Re: Velmoc . . . . . . . ? ! ? !

Tak to, že privatizací získala silného majitele ji samozřejmě pomohlo v přežití, Pokud by ji v privatizaci získal nějaký český soukromník, který by to s ní myslel dobře, musel by stejně asi navázat nějakou spolupráci s někým silným a pokles výroby se jí asi nevyhnul. A pokud by ji získal nějaký tunelář, dopadla by jako spousta jiných českých firem.

0/0
15.10.2010 0:29

radik

Re: Velmoc . . . . . . . ? ! ? !

Skoda nemela nic co by se mohlo rovnat zapdanim znackam a vyvoj tam byl v tu dobu temer uplne zastaven... ne asi, ale urcite by musel navazat spolupraci s nejakou jinou automobilkou, kdyby chtela skoda dohanet ty technologicke ztraty sama tak by ji to polozilo stejne tak jako kdyby zustaly u Favorita / Felicie a prijit s jinym autem a stejnou technikou co mela k dispozici... to by byl taky konec. Sama o sobe by nemela ani tu nejmensi sanci prezit. Proto pisu ze VW skodu zachranil.

0/0
15.10.2010 0:51

radik

Re: Velmoc . . . . . . . ? ! ? !

A ještě zopakuju co sem psal drive na reakci ze nevyrabi ale montujou...

 

A rozdíl je kde? Pokud něco smontuju dohromady tak to znamená že jsem to vyrobil... a že jsou díly odjinud... no a co? Nenechte se zmást, všechny "běžné" automobilky mají většinu dílů společnou s jinými auty a navíc se dokonce i velké množství těch dílů nevyrábí v konkrétní automobilce ale mají externího dodavatele... a ani dát to dohromady tak aby to auto mohlo konkurovat Ferrari neni žádná sranda jak si zřejmě představujete.

 

Možná by jste nepsali tak povýšeně kdyby to bylo české auto, ale něco vám řeknu.... první vozy se vyrobily právě u nás v čechách v dílnách JK DESIGN TUNING.

0/0
14.10.2010 10:47

pekelný dědek

jo?....

....i Ferrari FXX?......silně pochybuju.....FXX si s tímhle vytře zádelR^

0/0
13.10.2010 17:22

radik

Re: jo?....

Proberte se! Civilní verze se s ním samozřejmě měřit nemůže, ale tady šlo o okruhovej speciál a veř tomu že ten se s ostatníma ve své tříde srovnávat může.

 

Civilní Citroeny jsou oproti Lanceru nebo Impreze taky skoro až směšný a jak na tom v Rallye jsou?

0/0
13.10.2010 18:42

pekelný dědek

Re: jo?....

???...Ferrari FXX je supersport,který je určen především na okruhy.Srovnávám tu slovenský supersport (který se chvástá že to natře Ferrari) s italským supersportem FXX od Ferrari.....FXX je monopost F1 převlečený do "civilnější podoby"....nějaký slovenský "supersport" tuhle stíhačku s koníkem ve znaku,nemůže ohrozit.....

FerrariV

0/0
13.10.2010 18:59

radik

Re: jo?....

Jo, ale to je řeč právě o těch okruhovejch verzích ;-D. Mimochodem silniční verze attacku neni žádnej supersport... jenom takovej roadster. Mimochodem první Attacky byly český. Navíc FXX je o pár milinů dražšé než civilní Attack... srovnáváš nesrovnatelné.

0/0
14.10.2010 8:51

21century_schizoid_man

Re: jo?....

FXX je okruhovy special, jeho silnicni bratricek je Enzo

0/0
13.10.2010 20:36

radik

Re: jo?....

Ano, ale ktery muze i na silnici, neni to čistokrevnej speciál... a kdyz uz tak i ty okruhovy auta by si mohl porovnavat ve stejny tride jako bude jezdit K1 Attack, takze s FXX urcite ne, ale s F430.

0/0
14.10.2010 8:54

radik

Re: jo?....

Omlouvam se, na silnici nemuze, ale to nic nemeni na tom ze to je uplne jina trida... FXX je taky nic proti Audi R10 (LE MANS) ale nevypovida to vubec nic. Jenom to ze ted srovnavam nesrovnatelne, stejne jako kdyz se o to pokousite vy srovnavanim FXX a Attacku.

0/0
14.10.2010 9:14

21century_schizoid_man

Re: jo?....

pise, ze ve sve tride, t.j. GT3, FXX s tim nebude nikdy vytirat, nebo tyhle dva se v zavode nikdy nepotkaji

0/0
13.10.2010 20:34

Behoun

Re: jo?....

Cokoli je lepsi nez Fiat, pardon ferrari ...

0/0
14.10.2010 21:49

radik

Re: jo?....

Dalsi chytrak... tentokrat z opacneho soudku

0/0
14.10.2010 21:53

Aleq

Lepsi nez Ferrari

Jojo...  byl jsem v Brne na okruhu, kde jely 3, pokud se nemylim. Ani jedno nedojelo, jedna K1 primo shorela

0/0
13.10.2010 13:31

jeen

Re: Lepsi nez Ferrari

Doufám, že hořelo líp, než Ferrari!

0/0
13.10.2010 14:20

jahodove_ticho

viděl jsem

jeden závod nizozemskýho okruhovýho mistrovství a neved si K1A špatně. Posledně jsem se zamiloval do auta s motorem z Hayabushi tady http://super7cars.com ale možná to ještě přehodnotim, i když z 0-100 pod 3s je už asi orgasmus...

0/0
12.10.2010 20:58

hurkadavid

tak jak to je?

http://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=cs&tl=sk&u=http%3A%2F%2Fauto.idnes.cz%2Fk1-attack-cesky-sportak-utoci-dix-%2Fak_aktual.asp%3Fc%3DA031216_132630_ak_aktual_jim&anno=2

0/0
12.10.2010 19:28

radik

Re: tak jak to je?

První se udělaly v čechách v dílnách JK DESIGN TUNING v ČR, teď se dělají na slovensku...

0/0
13.10.2010 13:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.