- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz byt eko tak jedine s LPG nebo CNG. ekodehet nebo benzinak moc eko neni, at to zere co to zere na 100km. Ve fiatu to uz pochopili
A v cem je prosimte lpg ekologictejsi nez benzin???? Mas to trochu v hlave pomichany...
1.6 TDCi v focusu II pri hodne lehke noze namerena kombinovana spotreba 3.8l na 100km, prumer zmereny palubnim pocitacem po 400km
To já jedu i za nulu, když jedu šalinou. Jsem tedy lepčí!
se mu vysmíval. A dneska je nemužu sehnat. Paradox
nj tuzingovy soutěže v "pálení gum" se moc rozčířili
viděl jsi ten dokument o ropácích? takové to zvíře co vypadá jako obrovská žába? to oni ve skutečnosti ovládají celý trh s ropou. skutečně chceš takové podporovat
a jmenovalo se to škoda 120 LE.jinak když by jste ji někdo vlastnil tak vuz v orig stavu dobře zaplatím
to byla jen ekonomická :-)
nojo, ale je škoda těch ostatních, dokonalejších tvorů, (kteří se dřív vyvinuli z člověka)
Já nevím, že vás ty věčné diskuze na téma většího kroutícího momentu dieslu ještě baví.
Tak po miliónté první - kroutící moment udávaný výrobcem je kroutící moment na motoru. Při přenosu na kola přichází ke slovu zpřevodování a otáčky hřídele, které jsou pro benzín:diesel zhruba v poměru 3:2.
Jinak laicky - diesel musí mít o třetinu větší kroutící moment, aby při nižších otáčkách působil silou, která se vyrovná beznínu s vyššími otáčkami. Pak přenášejí stejný výkon na kolo.
To slyším poprvé v životě
Rozhořela se zde debata ekologičnost těchto dvou druhů paliv. Problém je daleko širší než jen co vyprodukuje auto.
Začíná výrobou a energetickou náročností výroby jednotlivých paliv, normou na paliva (rafinerie vyrábějí primárně kvalitní naftu a pak ji "vylepší" doplněním materiálu ze spodku kolony aby byly na těch horších normovaných parametrech, popř. na těch parametrech už jedou), technickou kontrolou aut, v neposlední řadě užitečností materiálu (tzn. zda si můžeme pro budoucnost dovolit pálit benzín).
Dle mého názoru je výrazně ekologičtější nafta, jen ekoteroristé se soutředí na méně podstatné technické věci a ty podstatné jim unikají (jestli to nebude tím, že se většinou rekrutují z humanitárních škol).
Na druhou stranu nepovažuji za ekologické extrémě nízkoobjemové motory s teoretickou nízkou spotřebou, když pak klasický řidič musí neustále přeřazovat a točit motor.
no tak si tam u vás ve vidlákově jezděte na tu vaší výrazně ekologičtější naftu, ale do Prahy nám s tím nelezte....... (pustil bych vás max na R1)
poháněná zcela ekologicky šlapáním a v základní výbavě s tlumičem prdů na řidičův zadek, kdyby se náhodou ze šlapání do kopce po---l
http://zmrzlina-misa.cz/mediadata/co-se-zmenilo/obecne/fullsize_4_IZrzF_slapaci-auticko.jpg
at lidi na tu ekologii radsi prejde chut
Přesně tak. Hlavně, že tam nacpou takové věci jako je rekuperace brzdné energie. K čemu, když se nejedná o hybrid nebo elektromobil? Kam se ta energie ukládá?