- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Klasická závada většiny těchto aut.
Tolik alespoň říká nadpis. V textu je to již správně -1203. Tedy razdvanulatři. Snažme se být korektní i v maličkostech.
co dokaze 1203)))) http://www.youtube.com/watch?v=5c4AZKVnzM0
Problem pro nas byl v tom ze to nechtelo v zime rano startovat, a taky jednou to nezabrzdilo-pedal sel az na podlahu, no a tak to auto prede mnou melo maly problem. Nastesti to bylo na krizovatce tak nic hrozneho.
správec naložil do kufru a jeli jsme na venkovní match
Zdravím pana Zahálku
1203 jsem take jezdil, meli jse ho jako rodinne auto, ale je to davno. Nemuzu si na nej stezovat, jezdilo dobre v lete i v zime. Akorat jsem nikdy nepochopil ten tenoucky volant, ten mi nikdy nesedl do ruky.
Š1203 byl zastaralý design už v době kdy se začala vyrábět, příšerné jízdní vlastnosti. Na druhou stranu, na odvezení babičky z nemocnice domů může být něco podobného skutečně mnohem vhodnější než nějaká současná superdodávka, co má tak příšerně drahé odpisy a provoz. Takže babky chodí z nemocnice o holích, to je ten dnešní dravý kapitalismus ...
Na začátku devadesátých let jsem s touhle věcí jezdil na brigádě u Jednoty F. - Místek, bylo to rozvážení do prodejen místo jejich řidiček na dovolených. Měl jsem čerstvý řidičák na osobák a prázdniny, z Ostravy jsem se "přestěhoval" na chatu do Beskyd a jezdil vlakem do práce. Romantika a taky prima trénink s autem. Kouzelné bylo řazení, pro začátečníka docela šílené. Jako vařecha v medu. Jednou něco upadlo v převodovce a ve všech polohách byla zpátečka, takže jsem couval přes půl F. M. do garáží. Dneska by to absolutně nebylo možné. Ovšem hezky se na to vzpomíná, tehdy jsem za 14 dní vystřídal 3 "dvanáctsettrojky," každá byla absolutně jiná...
Jezdil jsem s Barkasem. Jak moc se toto liší? A hlavně, jak draho by vyšlo zařídit půl starší kastle a zastavět do toho nějaký držák motor? Třeba starý Mercedes 115K na benzín, nebo Ford TD s podobným výkonem? Dala by se takto sestavit dodávka s rozumnou životností, s cenou do řekněme 150 tisíc kč? Potřebuji deně najet asi 150-200 km, ale naprosto spolehlivě.. Dacia Logan van je sice relativně levná, ale ani u nové bych nečekal tu spolehlivost, navíc 1203 by měla jako valník pojmout 4* víc lehkého zboží za podobné spotřeby. (a jen o něco nižší maximální rychlosti. Při cestě k zákazníkům 60-70 km opravdu nejde o to, jestli vůz pojede na dálnici 130 nebo 90 km/jh. Jen o cenu, spolehlivost a záruku.
řečeno slovy klasika Járy Cimrmana: A kolik jste prodal těch dvanáctsettrojek ? Tisíc ? Uberte ! Sto ? Uberte ! Deset ? Ano. Panečku tak tomu říkám obchod !
P.S. Tři sta litrů za tento krám vyznačující se špatnou stabilitou a slabým motorem (dokonce ne novým, ale jen generálkovaným) je opravdu síla.
To bude asi tím, že nemáš ponětí, co vlastně hodnotíš. Hádám ročník 85 a méně.