Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový VW Passat: Největší zklamání v Paříži, nebo oslava umírněnosti?

Když ho v předvečer autosalonu odhalili na obřím večírku pro zvané, ozvalo se prý udivené zamručení. Možná i zděšení. Nový passat vypadá úplně jinak, než si všichni představovali. Je skoro stejný jako předchůdce. Hlavně nevyčnívat a nerozházet si to u věrných zákazníků, řekli si.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gunter von Bahnhof

bojim se o osud Skody

jestli VW bude uvadet tak oskliva auta nadale, tak lidi budou kupovat Skodovky a to se VW nebude libit, tak zacne omezovat i vyrobu oktavek a mozna dojde i na Fabii :-(

0/0
6.10.2010 16:05

stefi_ul

Re: bojim se o osud Skody

Tohle uz pochopil... ted je narizeni o "ponizeni" vybavy Oktavek, protoze i na DE trhu ho zacala solidne "dohanet". Skodovky ted nebudou  mit nektere komfortnejsi veci v zakladu, ale zatimi se to tyka jen treba Destniku a drzaku na ne, apodobne dulezitych vecicek. Ale rekl bych, ze bude vyrazneji hure.

0/0
2.11.2010 9:47

Gunter von Bahnhof

ten je ale osklivy

nejosklivejsi passat, co jsem videl.

CC je opravdu krasny vedle teto bedny. Pamatujete auta z prelomu 70 a 80. let. To bylo podobny.

0/0
6.10.2010 15:59

Nenecháme se okrádat kapitalisty

ten současnej

vypadá tedy líp a s CC se to nemuže vubec srovnávat

0/0
3.10.2010 15:17

freud

Re: ten současnej

tak musím říct že tenhle face lift passata je dokonalý, žádný rozteklý sekyrovitý tvary světel, přesně jednoduchý rovný tvary.Skvělý, přece v jednoduchosti je krása, aspon co se designu týče.   VW jen tak dál.

0/0
8.10.2010 20:03

LibiZ

zadek jako Omega

Hlavně ten poslední snímek - Passat zezadu... Nemůžu si pomoct, ale vybavil se mi starý dobrý Opel Omega :-))

0/0
3.10.2010 10:56

nepetr

Tohle asi

tolik VW proklínáného Superba neporazí;-D. Škoda GOR^!

0/0
2.10.2010 13:51

stuba

Fůůůůůj

se vratily o 10 let zpátky-ne? Za tohle bych teda půl mega nedal!!

0/0
2.10.2010 13:07

pizh-mig

Re: Fůůůůůj

to přidej, trochu vybavenej bude stát tak 700 litrů Rv

0/0
2.10.2010 15:03

Nickalex

VW

Líbí se mi jak 90% diskutérů haní a podrážejí VW. Je potřeba si uvědomit co VW je jako brand (lidové auto - das auto), takže prostě auto a ne designovej výstřelek, kterým se snaží ostatní automobilky nalákat zákazníky, stejně po tom designovém výstřelku za pár let nikdo neštěkne. Osobně se mi nový passat taky nelíbí a to jezdím v passatu cc 2.0TDi 4M DSG. Pro ty co se pozastavujou nad tím proč jsem si nekoupil TSi, tak bohužel 4M a DSG nebylo v TSI (v passatu CC) nehledě na to, že najezdím dost a aby mělo slavné TSI výkon je potřeba tam lít aspoň 98oktanů a tam už je cenový rozdíl i na litru. Od toho kdo chce design a chce vw jde do cc, ten kdo chce auto koupí si passat. Navíc mě nepřijde že VW se vydalo špatnou cestou, nové modely sharana, tourana, touarega jsou alespoň podle mě povedené. Jinak pro ty co si myslí, že 2L spotřeby není rozdíl tak můžu říct, že je rozdíl, navíc když k tomu připočtu rozdíl ceny nafty a benzínu. Moje úspora za rok je 66 000kč a to není malé číslo.

0/0
2.10.2010 9:45

blekotasek

Re: VW

Nechci se hádat ale nemáte pravdu. VW není lidové auto, lidové auto je Toyota, NIssan atd... lidové značky malých aut a nakladáčku. Aby mohla Toyoyta vyrobit limuzínu kterou si někdo koupí a nebude vnínama jako "jen" lidové auto z tohoto důvodu založila Lexus, Nissan Infinity atd.. VW není lidová značka jak myslíte, s modely jako Phaeton,Shirroco, Tuareg atd...to jsou nejdražší modely ve své třídě je v čele značek udávající trend. Např ale Golf5 byl propadák právě kvuli vzhledu, Golf6 je zase někde jinde, stejně Polo přeskočilo o pul třídy výš, ovšem nový Passat je totalně nudný. Najděte jediný článek na netu s kladným ohlasem. Jinak střeva v koncernu jsou u všech modelu stejná. Vzhledem je pro mě Superb i Octavka před Passatem. Kromě Passatu CC, jenže já V jen combi.Takže tak.

0/0
2.10.2010 12:12

nepetr

Re: VW

Kdo chce auto koupí si Superba :-) Teda pokud má alespoň trochu rozumu ;-D

0/0
2.10.2010 13:48

BlueFlash

Zcela nový model nebo jen facelift?

Mne to příde jako facelift!

0/0
1.10.2010 23:24

JeFFik

Czech Marketing

Já žasnu nad místními marketingovými odborníky, kteří netuše nic o technice na základě několika fotografií znají předem naprosto přesně obchodní výsledky.;-D

0/0
1.10.2010 20:04

pk08

vw

no já si myslím,že vw usíná na vavřínech-max. snaha odrbat vše,ale mohutnou reklamou vnutit člověku,že toto je to pravé ořechové.Mám osobně multivana-max. spokojenost,ale pořád mám z vw smíšené pocity-raději ať konkurenci dohánějí,než být doháněn-můžou zaspat.Nevím,nejsem bůhvijaký odborník-mě se auto líbí,účel splní a své kupce si určitě najde taky.

0/0
1.10.2010 15:15

mirekrt

Tak už je jasné, proč se šéf VW otřel o Superb...

Očekával jsem, že nový Passat strčí hravě Superb a jinou konkurenci do kapsy, protože jsem se domníval, že Superb bude opět jakoby o jednu generaci pozadu....

Tahle "novinka" je jednoznačně lapsus VW na entou..... Jak dlouho bude odolávat konkurenci chystaných novinek z Koreje a Japonska i Evropy se uvidí, ale mám pocit, že VW spadne dolů.

Ale podrážet kvůli vlastní neschopnosti nohy svému dítku může jen blázen, zvláště když je dítko opravdu úspěšné......

Stavět současnou Škodovku proti Dacii je chyba velmi velká, znamená to, že se Škodovka zastaví ve vývoji a počká, až ji Dacia dohoní. A v mezičase se korejská a japonská konkurence postaví nad Škodovku a dožene VW.....

Že by snaha o prvenství ve světě za každou cenu ???? Stačí příklad Toyoty. Stala se jedničkou a nyní čelí poklesu kvality, nehledě k tomu, že její modely, vhodné pro Evropu ztratily hodně prodejů...

0/0
1.10.2010 12:12

laiquendi

shade?

Na jedné fotce mi to připomíná oktávku v kombálu... hmm správný směr VW;-D[>-]R^

0/0
30.9.2010 22:49

snopel1

Re: shade?

Spíš jak Mondeo Combi

0/0
1.10.2010 10:16

Homer _3

Jestli tohle auto indikuje

konec éry dizajnu vlnovitých a oblých hnusoidů (viz. současné škodovnky, např.), tak zaplaťpánbůůůůůůůůů. R^

0/0
30.9.2010 22:09

Homer _3

Re: Jestli tohle auto indikuje

Mě tenhle styl neuráží. Jenom bych konkrétně u tohoto modelu odstranil venku chrom a vevnitř tu imitaci dříví. Vypadá to jako lepra v posledním stadiu...

0/0
30.9.2010 22:11

FastDriver

Re: Jestli tohle auto indikuje

souhlas s obojím R^

0/0
1.10.2010 10:18

freud

Re: Jestli tohle auto indikuje

přesně a ještě nutno vyzdvihnout zadek superbu-:((((((((

0/0
8.10.2010 20:06

hives

Poděkování

Škoda SuperB tímto děkuje VW Passatu za další nové zákazníky;-D

0/0
30.9.2010 21:31

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

...

Tak tu mame Apostola.

Bohuzel me velmi zklamal, vypada opravdu strasne. Predek jako Fiat Stilo, zadek jako Vectra Kombi. Vnitrek vypada dobre dnes, ale sve roky uz nezapre.

Superb je ohavne auto, ale proti Passatu vypada jako daleko dospelejsi sourozenec. Tady se ani nesnazili zamaskovat skelet z B6. Snad to bude nazivo lepsi.

A kdepak je ten do nebe vychvalovany biturbodiesel?

Auto to bude zcela jiste vyborne, bude to vuz, ktery se stane defaultni volbou pri vyberu noveho auta, ale bohuzel jsem cekal neco vic VW. Tenhle Passat me ceka jako sluzebni vuz, tak aspon budu mit moznost porovnat posun oproti zpocatku strasne B6. Docela se tesim, doufam, ze pocatecni rozcarovani zmizi.

0/0
30.9.2010 20:33

rafton

Re: ...

"Defaultní volba" proboha to nemáte ani kousek rozhledu, soudnosti a schopnosti rozhodnutí.

0/0
30.9.2010 21:09

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: ...

Ja jezdim v Lagune III GT, takze mi asi jeste trochu rozlisovacich schopnosti zbylo.;-D

Tak jako tak to bude stale nejprodavanejsi mainstreamovy sedan v Evrope(to, ze to tahnou fleetove prodeje je vec jina).

Ono Passat je v podstate nejrozumnejsi koupe-neztraci na cene, cechacci ho povazuji za modlu, ceny dilu jsou OK, servis na kazdem rohu, v interieru je to porad spicka a ma zdaleka nejsirsi paletu pohonu a motorizaci.

0/0
30.9.2010 21:40

Homer _3

Re: ...

Áááááááááále nezatáčí tomu zadní kola. ;-)

0/0
30.9.2010 22:16

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: ...

Aaaaaaaaaaaaaaaale si v Passatu aspon na kostkach nevyrazim zuby jako v GT. ;-)

0/0
1.10.2010 8:23

IRACZ

Re: ...

na kostky je nejlepší C5

0/0
1.10.2010 19:46

pk08

Re: ...

už podle toho nicku je vidět,že jsi odborník na vše co ti projde pod rukama-takhle napsat recenzi,jak ty ,to by nedokázal ani pilot f1.Nevím v jakém autě jezdíš ty.Samozřejmě poslední typ všeho nej a nejnovějšího.Jak já takové typy lidí nemám rád-to povýšené,namyšlené psaní-na cestě posledního burana bys nenašel!!!

0/0
1.10.2010 15:10

derjunge

Superb

Ať se na nového passata dívám z jakéhokoli úhlu, přijde mi takový divný. Tohle má být vůz střední třídy? přijde mi to jako o něco větší Golf Variant. Když mluvili o utahování opasků Superbu, asi už v tu dobu viděli nového Passata. Když tak porovnávám obě auta jen podle designu, tak mi Superb přijde o dost hezčí jakoby o třídu výš než Passat. Opravdu se těším na Superba po faceliftu, když to nepo... tak to může být důstojný soupeř! A doufám, že ho nezruší, ale vhledem k tomu, že Volkswagen se snaží tlačit mezi největšího výrobce aut, tak zas tolik obavu nemám. Přeci jenom nějakých 60-80 tisíc superbů ročně už nějaký to procento hodí a pochybuju že lidi, co by nešli do Superbu půjdou do Passata. Teď už vůbec ne, je to úplně jiné auto. Hezčí, levnější a lepší :)

0/0
30.9.2010 17:03

A22

to si ho zase 80% chytrolínů pořídí s TDI

což při nabídce TSI vážně nepochopím.... (to vám ty ani ne dva ušetřené litry na sto stojí za to ? 8-o)

0/0
30.9.2010 16:17

Nahlas se ti směju

Re: to si ho zase 80% chytrolínů pořídí s TDI

Naprostý souhlas.

0/0
30.9.2010 16:23

Ezau

Re: to si ho zase 80% chytrolínů pořídí s TDI

Co dva litry, ale jak to táhne "vodcpodu" ;-D

0/0
30.9.2010 19:34

Homer _3

Re: to si ho zase 80% chytrolínů pořídí s TDI

Ano, stojí. Umím totiž počítat.:-P

0/0
30.9.2010 22:07

A22

Re: to si ho zase 80% chytrolínů pořídí s TDI

ano, toto je častá hláška kolenovrtů šetřících na nesprávném místě.... :-)

0/0
30.9.2010 22:52

Nahlas se ti směju

Re: to si ho zase 80% chytrolínů pořídí s TDI

Ano, u lidí, které při jízdě autem zajímá jedna jediná věc - provozní náklady - to tak může být. Jsou ale i lidé, pro které má svou hodnotu i dojem z jízdy a chování motoru, a takový člověk prostě diesel od VW nekoupí.

0/0
1.10.2010 10:08

nenápadně maskovaný Kei

Re: to si ho zase 80% chytrolínů pořídí s TDI

TSI s těžší nohou žere exponenciálně víc. Navíc je to příšerně háklivý motor...

0/0
1.10.2010 7:47

A22

Re: to si ho zase 80% chytrolínů pořídí s TDI

jezdím i s TSI a na to jak to jede to žere fakt málo

0/0
1.10.2010 9:10

Nahlas se ti směju

Re: to si ho zase 80% chytrolínů pořídí s TDI

Ano. To jaksi plyne z principu turbomotoru. I tak je ale spotřeba vzhledem k výkonu a jeho rozložení velmi příznivá.

0/0
1.10.2010 10:05

dj1

Je skvělej

Mi se líbí. Mám současného Passata a půjdu i do tohohle. Je pohodlný, spolehlivý, spotřeba do 6 litrů nafty. Na běžné ježdění nejlepší auto.

0/0
30.9.2010 16:07

1001010015

Re: Je skvělej

;-D

0/0
30.9.2010 16:10

Nahlas se ti směju

Re: Je skvělej

Passat? Nudné, usedlé, "solidní", unylé, nevýrazné, nezajímavé, tuctové, v porovnání s konkurencí otřesné TDI motory, které je dobře zpracované, používá solidní materiály, vydrží dlouho.

.

Jo, pro někoho i tohle může znamenat nejlepší auto. Proč ne.

0/0
30.9.2010 16:15

JeFFik

Re: Je skvělej

Na P-D už konečně zapomeň.....žiješ v minulým století?

0/0
30.9.2010 17:03

Nahlas se ti směju

Re: Je skvělej

Kde v mém příspěvku vidíš zmínku o P-D?

0/0
30.9.2010 17:09

hives

Re: Je skvělej

Ve značení VW znamená TDI=P-D a TDI CR= Common Rail. Asi proto se ten nad tebou diví...

0/0
30.9.2010 21:17

Nahlas se ti směju

Re: Je skvělej

TDI PD a TDI CR je pořád TDI.

0/0
1.10.2010 10:09

rafton

Re: Je skvělej

Ty koupíš auto okolo 1 mil a předností je spotřeba 6 l. ;-D;-D;-D

0/0
30.9.2010 21:12

A22

Re: Je skvělej

tak TDI v polovýbavě není za mega, ale stejně je to vůl ;-)

0/0
30.9.2010 22:55

nahodnychodec

vypadá jak renault laguna....fujtajxl

0/0
30.9.2010 16:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.