- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jestli VW bude uvadet tak oskliva auta nadale, tak lidi budou kupovat Skodovky a to se VW nebude libit, tak zacne omezovat i vyrobu oktavek a mozna dojde i na Fabii
Tohle uz pochopil... ted je narizeni o "ponizeni" vybavy Oktavek, protoze i na DE trhu ho zacala solidne "dohanet". Skodovky ted nebudou mit nektere komfortnejsi veci v zakladu, ale zatimi se to tyka jen treba Destniku a drzaku na ne, apodobne dulezitych vecicek. Ale rekl bych, ze bude vyrazneji hure.
nejosklivejsi passat, co jsem videl.
CC je opravdu krasny vedle teto bedny. Pamatujete auta z prelomu 70 a 80. let. To bylo podobny.
vypadá tedy líp a s CC se to nemuže vubec srovnávat
tak musím říct že tenhle face lift passata je dokonalý, žádný rozteklý sekyrovitý tvary světel, přesně jednoduchý rovný tvary.Skvělý, přece v jednoduchosti je krása, aspon co se designu týče. VW jen tak dál.
Hlavně ten poslední snímek - Passat zezadu... Nemůžu si pomoct, ale vybavil se mi starý dobrý Opel Omega :-))
se vratily o 10 let zpátky-ne? Za tohle bych teda půl mega nedal!!
to přidej, trochu vybavenej bude stát tak 700 litrů
Líbí se mi jak 90% diskutérů haní a podrážejí VW. Je potřeba si uvědomit co VW je jako brand (lidové auto - das auto), takže prostě auto a ne designovej výstřelek, kterým se snaží ostatní automobilky nalákat zákazníky, stejně po tom designovém výstřelku za pár let nikdo neštěkne. Osobně se mi nový passat taky nelíbí a to jezdím v passatu cc 2.0TDi 4M DSG. Pro ty co se pozastavujou nad tím proč jsem si nekoupil TSi, tak bohužel 4M a DSG nebylo v TSI (v passatu CC) nehledě na to, že najezdím dost a aby mělo slavné TSI výkon je potřeba tam lít aspoň 98oktanů a tam už je cenový rozdíl i na litru. Od toho kdo chce design a chce vw jde do cc, ten kdo chce auto koupí si passat. Navíc mě nepřijde že VW se vydalo špatnou cestou, nové modely sharana, tourana, touarega jsou alespoň podle mě povedené. Jinak pro ty co si myslí, že 2L spotřeby není rozdíl tak můžu říct, že je rozdíl, navíc když k tomu připočtu rozdíl ceny nafty a benzínu. Moje úspora za rok je 66 000kč a to není malé číslo.
Nechci se hádat ale nemáte pravdu. VW není lidové auto, lidové auto je Toyota, NIssan atd... lidové značky malých aut a nakladáčku. Aby mohla Toyoyta vyrobit limuzínu kterou si někdo koupí a nebude vnínama jako "jen" lidové auto z tohoto důvodu založila Lexus, Nissan Infinity atd.. VW není lidová značka jak myslíte, s modely jako Phaeton,Shirroco, Tuareg atd...to jsou nejdražší modely ve své třídě je v čele značek udávající trend. Např ale Golf5 byl propadák právě kvuli vzhledu, Golf6 je zase někde jinde, stejně Polo přeskočilo o pul třídy výš, ovšem nový Passat je totalně nudný. Najděte jediný článek na netu s kladným ohlasem. Jinak střeva v koncernu jsou u všech modelu stejná. Vzhledem je pro mě Superb i Octavka před Passatem. Kromě Passatu CC, jenže já jen combi.Takže tak.
Mne to příde jako facelift!
Já žasnu nad místními marketingovými odborníky, kteří netuše nic o technice na základě několika fotografií znají předem naprosto přesně obchodní výsledky.
no já si myslím,že vw usíná na vavřínech-max. snaha odrbat vše,ale mohutnou reklamou vnutit člověku,že toto je to pravé ořechové.Mám osobně multivana-max. spokojenost,ale pořád mám z vw smíšené pocity-raději ať konkurenci dohánějí,než být doháněn-můžou zaspat.Nevím,nejsem bůhvijaký odborník-mě se auto líbí,účel splní a své kupce si určitě najde taky.