Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Podívejte se na premiéru první elektrické škodovky

Škoda Green E se představila na autosalonu, který se dnes otevřel v Paříži. Už příští rok vyrazí první testovací kousky do provozu. Do čtyř let se začnou elektroškodovky vyrábět sériově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mi_golem

trochu šlápota vedle

Vozidlo na elektrický pohon by z logiky věci mělo být menší, lehčí. Do staré kastle Oktávie nacpat baterky a elektropohon je úlet. Škodovka a VW totálně zaspali dobu.

0/0
6.10.2010 16:45

legnaw

co to bylo?

proboha ta poskakujici (to se neda nazvat tanecnou) skupina tam delala co??... jenom prekazela a kazila vzduch. DESNYYYYY

0/0
1.10.2010 10:02

Martin138

Re: co to bylo?

jsme v sekci auto, ne metrosexuál, tady se hodnotí kvalita elektrospotřebičů. Jinač pro informaci tahle skupina se skládá s montážních dělníku mladoboleslavské fabriky. Ten vpředu montuje palubku, ostatní jsou u podvozku

0/0
1.10.2010 10:13

tomiik

Re: co to bylo?

Měl sem stejnej pocit! Ten Bubák byl Jemy ABCD, vždycky jsem o něm tvrdil, že neumí tancovat a jeho show je k smíchu! Tento výkon mluví za vše! Byla to pro škodovku myslím pěkná ostuda!

0/0
3.10.2010 10:09

chicocheco

No...

konečně bude kde ulívat přebytečnou elektřinu z těch hnusných solárních elektráren.

0/0
30.9.2010 23:44

aloisq

urcite kouzlo to ma

z 80% pouzivam auto na dojizdeni do prace, cca 20+20km. Jizda po meste a vypadovkach s max 120-130km/h. Auto pres noc stoji v garazi. Takze proc by se nemohlo nabijet pres noc na proud, ktery stejne neni nijak vyuzity, protoze elektrarny musi bezet tak jako tak? Samozrejme, ze technologie je teprve v zacatcich o tom se nebudu bavit a nejvic bych se bal omezeni kapacity aku v zimnim obdobi. Ale celkove tento koncept muze fungovat alespon u urcite casti populace. A spali se o to min benzinu/nafty.

0/0
30.9.2010 22:49

A22

Re: urcite kouzlo to ma

pud bude auto parkovat v garážích a baterie budou tepelně izolované tak by ani mráz nemusel vadit

0/0
30.9.2010 23:40

doskok

Re: urcite kouzlo to ma

A na těch pár kiláků do práce po městě potřebuješ Oktávku jo? Až to dotáhnou do výroby a oznámí cenu možná tě přejdou choutky na takový eko-auto.

Do města a do práce by bylo třeba uvést na trh malé levně jedno až dvoumístné autíčko které by mohlo parkovat ve městě i napříč a tomu dát třeba ten elektropohon.To by našim městům nesmírně ulevilo.

Jenže dnešní nadnárodní automobilky si trend doby s požadavkem na ekologii vysvětlují po svém. Když malé tak šíleně předražené "retro" pro pár vyvolených  a když elektro pohon tak do velké a těžké pětimístné oktávky s dojezdem pár km. Odtahovky už se těší na zákazníky kteří neodhadnou správně dojezd. (to je totiž obtížné odhadnout i pro odborníka).

Nemůžu si pomoct, ale mám dojem že v tom má prsty Jára Cimerman.

0/0
1.10.2010 5:23

Deleter

První elektrický auto,

čímž myslím auto pro 4-5 lidí schopný jezdit po silnici, byl Trabant. První taková Škůdka byl Favorit, to byla přestavba pro nějaký technický služby. Primární účel je auto pro pojíždění po městě, nějakejch pár desítek km denně a furt to samý dokola. Kámoš dělal pro sociálku na brigádě, to už je let, a vozil obědy. Najel asi 40 km denně, přitom zhruba sedmdesátkrát nastartoval motor shnilé dvanátsettrosky. Ta při takovém režimu žrala asi patnáct na sto benzinu a litr voleje k tomu. Tak na takovou funkci si elektromobil jinde už dávno pořídili.

Pompa v článku jen odráží množství peněz, které kdo má na reklamu. Ale je to užitečnzž krok.

0/0
30.9.2010 22:32

TTRX

V elektromobilech není budoucnost

Budoucnost je ve vymření lidstva !!

0/0
30.9.2010 20:13

Little Boy

Re: V elektromobilech není budoucnost

Prosim, jdi prikladem jako prvni..... dik!

0/0
30.9.2010 22:53

TTRX

Re: V elektromobilech není budoucnost

Již brzo neboj se....ale sám to nezvládnu. Musí nás být mnohem víc. Nejlépe všichni

0/0
30.9.2010 23:00

Little Boy

Re: V elektromobilech není budoucnost

Prave ze se bojim, nejdriv silacke keci a uz ma plno vymluv. Zacit se ma u sebe, v tvem pripade cim driv, tim lip.

0/0
30.9.2010 23:15

TTRX

Re: V elektromobilech není budoucnost

Jsem přesvědčen že se neznáme

0/0
30.9.2010 23:30

Raynor

tohle v roce 2010?

Stara technologie, proc neni pouzit 4x motor v kolech? Pak by misto motoru byly baterky a ne misto kufru... A  ta strecha vypada jako by tam byly solarni panely proc tam nejsou? A budeto mit lzivou informaci s 0 o emisich nebo tam daj skutecne emise ktere vypusti elektrarna (vic jak 50% el. se vyrabi z uhli!) (mimochodem vite ze jedna jedinna uhelna elektrarna za rok vyprodukuje tolik CO2 jako CELA automobilova doprava vcetne kamionu!...)

0/0
30.9.2010 20:07

109e

Re: tohle v roce 2010?

To o té elektrárně by chtělo výkonové srovnání. Jinak jde o nesmysl.

0/0
30.9.2010 20:17

charlie.sk

Re: tohle v roce 2010?

nechápeš že všechno je jen jako,jak je u koncernu zvykem,Tohle se stejně vyrábět nebude,protože svět je ve vývoji alternativních pohonů úplně jinde a němci-schade jako vždy léta spali na vavřínech a zaspali tak 10  let.

0/0
30.9.2010 20:26

TTRX

Re: tohle v roce 2010?

Všiml jsem si že máš značný komplex z koncernu VW...čím to může být?

0/0
30.9.2010 20:28

charlie.sk

Re: tohle v roce 2010?

asi proto,že jsem si s jejich výrobky užil své a mám k takovému hroznému výrobci značnou averzi.

0/0
30.9.2010 20:31

TTRX

Re: tohle v roce 2010?

Hm...to já většinou pokud nejsem s nějakým výrobkem spokojen..ho nekupuji. Ale rozhodně netrávím další čas že bych diskutoval o něčem co mě nezajímá.....

0/0
30.9.2010 20:34

Deleter

Re: tohle v roce 2010?

Tak vzácně se najde někdo, kdo po x zkušenostech s fazolemi "Wonderbean," kdy strávil na záchodě několik původně erotických dopolední, touží po sdělení popisu této zkušenosti jiným, a proč ne zrovna pod oslavným článkem na "Wonderbean."

Spotřebitelská kritika je základem trhu, reklama sama o sobě vás na správné místo nezavede.

Dlužno dodat, že pokud jsem kdy viděl u silnice pro poruchu odstavená vozidla, koncern VW vzhledem k prodejům nezaujímá kdovíjaké čelné místo a Škoda už vůbec ne. Jistě, pokud budu dělat v servisu, asi mi lidé nebudou vozit auta stylem "Dobrý den, nic s tím není, tak se zase ukážu zejtra."

Vaše teorie o mlčenlivém nekupování výrobku se týká spíš chleba, než auta, které se kupuje na pět deset let. Vy sám nejste zřejmě v oblasti nákupu aut až tak obyklá persóna, když máte za pár let asi osmdesáté auto (nadsázka!!!);-)

0/0
30.9.2010 22:22

TTRX

Re: tohle v roce 2010?

Pozor, já jsem rozhodně pro věcnou kritiku jakéhokoliv zboží.... Pomůže to při výběru a co by za to člověk dal když se nemás kým poradit... Nicméně to co předvádí charlie.sk nepovažuji za věcnou kritiku z které by si kdokoliv mohl něco odnést....tak tolik na vysvětlení. Ano máš pravdu aut jsem vystřídal několik...možná proto že je mám docela rád.

0/0
30.9.2010 23:00

papas

Re: tohle v roce 2010?

no dyť, právě proto budou za pár let světová jednička, páč vyrábějí šunty který nikdo nekupuje8-o

0/0
30.9.2010 20:42

charlie.sk

Re: tohle v roce 2010?

Ještě jsem se dočetl,že v kufru budou držáky na alkalické monočlánky,na které škodovkář štastně dojede domů.Ty monočlánky se budou pochopitelně prodávat v lidlu.

0/0
30.9.2010 20:30

Pietro69

Re: tohle v roce 2010?

No dyť to říkám.... naprostý BLB je ten charlie ;-)

0/0
30.9.2010 20:54

charlie.sk

Re: tohle v roce 2010?

pro blba je každý blb

0/0
30.9.2010 21:06

Pietro69

Re: tohle v roce 2010?

Ne fakt, to se moc často nevidí... jsem z Vás úplně na větvi :-)

0/0
30.9.2010 21:13

Deleter

Re: tohle v roce 2010?

4x motor v kolech je podstatně dražší a zvyšuje hmotnost neodpružené hmoty.

0/0
30.9.2010 22:16

pepino555

Já bych to auto bral

v hybridu jsem jezdil, má to svoje kouzlo

0/0
30.9.2010 20:03

MerlinMagic

Re: Já bych to auto bral

Hybrid je hybrid, tohle je jiné. S hybridem nezůstaneš stát po nějakých 100 kilometrech, když dobře;-D

0/0
30.9.2010 20:06

TTRX

Re: Já bych to auto bral

Hybrid byl Kevin costner ve Vodním Světě....a taky je zachránil

0/0
30.9.2010 20:18

Deleter

Re: Já bych to auto bral

Vodní svět je skoro stejně tak strašlivě blbej film, jako ten o pošťákách.

0/0
30.9.2010 22:23

TTRX

Re: Já bych to auto bral

Ten jsem neviděl

0/0
30.9.2010 23:01

CZMiki

Re: Já bych to auto bral

http://www.csfd.cz/film/1748-the-postman-posel-budoucnosti/

0/0
1.10.2010 9:39

cenzore_zdar

a jezdi to?

Jezdi to a nebo je to jenom koncept co stoji v hale? :-D

0/0
30.9.2010 19:51

free Morava

Taková hopsanda.

A nakonec je z toho oktávka na baterky.:-) Budoucnost je přitom vodík, nebo bezdrátový přenos elektriky. Vše ostatní je marketing.

0/0
30.9.2010 19:30

TTRX

Re: Taková hopsanda.

Tak že nějaký to auto na vodík nevyrobíš když je to tak nad slunce jasný...;-)

0/0
30.9.2010 19:31

109e

Re: Taková hopsanda.

Vodík je stejný otazník, jako elektřina. Zatím nesmysl.

0/0
30.9.2010 19:38

TTRX

Re: Taková hopsanda.

Já myslím že všechno je nesmysl

0/0
30.9.2010 19:39

Raynor

Re: Taková hopsanda.

Na vodik potrebujes super izolovanou nadrz a i tak behem tydne ti z cele triplastove nadrze samo vyprcha vic jak pulka takze po 14 dnech z garaze nevyjedesRv vodik neni budoucnost, ale slepa vetev!

0/0
30.9.2010 20:10

TTRX

Re: Taková hopsanda.

Vodík je nesmysl a větev je taky nesmysl

0/0
30.9.2010 20:11

papas

Re: Taková hopsanda.

větev není nesmysl, dřevoplyn je řešení

0/0
30.9.2010 20:44

TTRX

Re: Taková hopsanda.

Už si někdy jezdil na větvi?

0/0
30.9.2010 20:45

Deleter

Re: Taková hopsanda.

Když máš správnou větev, tak se dá ujet i na ní. Asi už dneska nechám toho částečně zkvašeného vinného moštu.;-)

0/0
30.9.2010 22:25

pepino555

Re: Taková hopsanda.

bezdrátový přenos elektriky :)

0/0
30.9.2010 19:57

Tarax

Re: Taková hopsanda.

Ano, taky se směju tato technologie je teprve v plenkách v laboratorních podmínkách se zatím na MIT podařilo dosáhnout 40% účinnosti oproti drátům a to navíc jen na vzdálenost 2m. Představa že by v silnicích byly každých 15 metrů 10MHz vysílače, které by dodávaly elektřinu do aut je nesmysl. Budoucnost to má v domácnostech a tak je také tato technologie vyvíjena, bohužel při výzkumu pro domácí spotřebiče se zjistilo, že čím menší cívky tím menší účinnost, která klesla až na 20%. Můj osobní odhad je, že dřív než za 15 let se s tím v praxi nesetkáme (pokud vůbec)

0/0
30.9.2010 22:09

Martin138

Re: Taková hopsanda.

viděl sem pokusy kdesi v USA, jenže na přenos takovýho množství ele. enegrie je potřeba jedný středně velký elektrárny

0/0
1.10.2010 10:22

TTRX

Automobilka představí studii

Průměrný Čech už ví jak to bude špatně jezdit, kde jsou technické slabiny, kdy to nebude startovat, že to bude mít malý dojezd. R^

0/0
30.9.2010 19:14

MerlinMagic

Re: Automobilka představí studii

Neví, diskutuje se o tom na základě známých vlastností akumulátorů a ostatního příslušenství.

0/0
30.9.2010 19:16

109e

Re: Automobilka představí studii

Průměrně znalý člověk ví, že na elektromobil nenazrál čas.

0/0
30.9.2010 19:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.