Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Renault Clio bude elektrický. Namísto popelníku má kytku

Na autosalonu v Paříži automobilka Renault představila koncept se staronovým jménem Zoé. Tentokrát jméno nese elektromobil, který by měl být předobrazem budoucí generace populárního modelu clio, který se v aktuálním vydání chlubí dokonce titulem evropského auta roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

old fashioned Vince IV..

hmm, a při -10°C to bude topit jak?

0/0
5.10.2010 9:02

Deleter

Re: hmm, a při -10°C to bude topit jak?

Elektricky, případně odpadním teplem motorů a měniče.

0/0
5.10.2010 9:14

medved.m

"Plné nabití pak trvá šest až osm hodin."

"Auto není určeno pro domácí francouzský trh."

 

Protože kdyby po Frantících někdo chtěl, aby pracovali osm hodin, už hledají mávátka a valí do ulic stávkovat ;-)

0/0
5.10.2010 8:48

medved.m

"je nová zoé automobilem, který neprodukuje žádné emise"

Jasně.  A že o dvěsta kilometrů dál padají vagóny uhlí do kotle tepelné elektrárny, to už není vidět.

A co není vidět, to vlastně jako by neexistovalo, že?

Miluju tuhle logiku ;-D;-D;-D

0/0
5.10.2010 8:42

Deleter

Re: "je nová zoé automobilem, který neprodukuje žádné emise"

Ale vy plácale ;-D K autu se bude dodávat Domácí vodní elektrárna ver. 85!

0/0
5.10.2010 9:15

Hroznej_puberťák

Re: "je nová zoé automobilem, který neprodukuje žádné emise"

A tam, kde není voda, se bude dodávat šlapací generátor vyrobený z rotopedu. Dlouhodobě ušlapete nějakých 150W, takže když budete pilně 8 hodin denně šlapat, za tejden si možná zvládnete dojet na nákup :-P

0/0
5.10.2010 9:59

medved.m

"Rychlonabíjení... 30' a baterie se nabijí na 80% kapacity"

Poprvé.

Po půl roce už bude rychlonabíjení trvat minut jen deset, ale baterie se taky nabijí sotva na 10 procent :-/

Přírodním zákonům holt neporučíš...

0/0
5.10.2010 8:38

Deleter

Re: "Rychlonabíjení... 30' a baterie se nabijí na 80% kapacity"

To, co popisujete, není žádný přírodní zákon, ale vlastnost, daná konstrukcí akumulátoru, zejména elektrod.

0/0
5.10.2010 9:14

f0rr35t

.

No nevím, vajgly se do kytky hážou špatně ;-D

0/0
5.10.2010 1:21

tmf

no já tedy nevím

ale proč se všichni hrnou do elektrokrámu? Vždyť bude dražší než všechno ostatní když to budou vyrábět ty černé zlodějny. A k čemu je to dobré, na elektriku by měli dělat jen vozítka do města, 150 km, to není ani na výlet, na návštěvu příbuzných, na pracovní cestu. K čemu je dobrý dojezd 150 km?

0/0
4.10.2010 22:21

Deleter

Re: no já tedy nevím

No na ježdění po městě. Já najedu denně z 95 procent do sto kilometrů. Ale elektroauto bych si nekoupil.

0/0
4.10.2010 23:29

Ghost47

Re: no já tedy nevím

Nějak se začít musí, zatím je to na dojíždění do města, ale na bateriích a palivových článcích se neustále pracuje... až jednoho krásného dne Achmedovi s Abdulem hrábne a zvednou cenu ropy na desetinásobek, budeme rádi, že už auto na elektřinu umíme :-)

0/0
5.10.2010 9:30

k99

Moc...

...hezký, bral bych. Ale jeden údaj chybí - zač ta nádhera bude? Jestli to bude přes 200k tak děkuju, nechci.

0/0
4.10.2010 21:24

Hroznej_puberťák

Já už na to ňák nevidim

... takže je to popelník, má kytku a když si to koupí dost lidí, zbyde pro ostatní víc nafty? ;-)

0/0
4.10.2010 17:46

Pavel K

Hlavně si nedávejte nic do kufru

Za sto kilometrů budete měnit baterky. ;-D

0/0
4.10.2010 17:45

claris_m

jo

to chci :) aj s tou kytkou

0/0
4.10.2010 17:12

Cara Binieri

...

Nove Clio bude vypadat dobre. :-)

0/0
4.10.2010 16:22

Cara Binieri

...

0/0
4.10.2010 16:22

legnaw

waw

dizajn naaaadherny

0/0
4.10.2010 14:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.