Diskuze
Nový Renault Clio bude elektrický. Namísto popelníku má kytku
Děkujeme za pochopení.
Deleter
Re: hmm, a při -10°C to bude topit jak?
Elektricky, případně odpadním teplem motorů a měniče.
medved.m
"Plné nabití pak trvá šest až osm hodin."
"Auto není určeno pro domácí francouzský trh."
Protože kdyby po Frantících někdo chtěl, aby pracovali osm hodin, už hledají mávátka a valí do ulic stávkovat
medved.m
"je nová zoé automobilem, který neprodukuje žádné emise"
Jasně. A že o dvěsta kilometrů dál padají vagóny uhlí do kotle tepelné elektrárny, to už není vidět.
A co není vidět, to vlastně jako by neexistovalo, že?
Miluju tuhle logiku
Deleter
Re: "je nová zoé automobilem, který neprodukuje žádné emise"
Ale vy plácale K autu se bude dodávat Domácí vodní elektrárna ver. 85!
medved.m
"Rychlonabíjení... 30' a baterie se nabijí na 80% kapacity"
Poprvé.
Po půl roce už bude rychlonabíjení trvat minut jen deset, ale baterie se taky nabijí sotva na 10 procent
Přírodním zákonům holt neporučíš...
Deleter
Re: "Rychlonabíjení... 30' a baterie se nabijí na 80% kapacity"
To, co popisujete, není žádný přírodní zákon, ale vlastnost, daná konstrukcí akumulátoru, zejména elektrod.
tmf
no já tedy nevím
ale proč se všichni hrnou do elektrokrámu? Vždyť bude dražší než všechno ostatní když to budou vyrábět ty černé zlodějny. A k čemu je to dobré, na elektriku by měli dělat jen vozítka do města, 150 km, to není ani na výlet, na návštěvu příbuzných, na pracovní cestu. K čemu je dobrý dojezd 150 km?
Deleter
Re: no já tedy nevím
No na ježdění po městě. Já najedu denně z 95 procent do sto kilometrů. Ale elektroauto bych si nekoupil.
k99
Moc...
...hezký, bral bych. Ale jeden údaj chybí - zač ta nádhera bude? Jestli to bude přes 200k tak děkuju, nechci.
Hroznej_puberťák
Já už na to ňák nevidim
... takže je to popelník, má kytku a když si to koupí dost lidí, zbyde pro ostatní víc nafty?
Pavel K
Hlavně si nedávejte nic do kufru
Za sto kilometrů budete měnit baterky.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...