- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dva roky starý bych to klidně koupil, to se bude prodávat za cenu 150.000,- Kč
Tohle se neda moc srovnavat se Superbem tohle je auto o dve tridy vyse, staci se podivat na rozvor a sirka auta bude asi take uplne nekde jinde. Tohle je velikosti nekde kolem Audi A6 a podobnych vozitek. O kvalitu interieru bych se nebal tu dokazi Korejci uz i v nizsi stredni udelat slusnou. Problemem bude asi spise cena, protoze korejska auta jsou hodne draha nejsou-li uplne v zakladu. Ona cena treba Ceed "jiz od" je zajimava, ale po doplneni motoru a vybavy je to uplne nekde jinde a casto drazsi nez srovnatelny Evropan.
Hmmm, rozvor o tři centimetry větší vnější šířka o centimetr a rázem je to auto o dvě třídy výš, pohádkář Dušan.....
Vidím automatickou převodovku, tmavý interiér, vnějšek se mi moc líbí, 2.0 atmosféra se mi zamlouvá, počkáme na cenu. Kiu sem nikdy neměl, ale hrozně se mi líbí ten zamračený předek. Mimochodem tvrdit že superb je mnohem krásnější, jako kdybych řekl že se mi líbí červená barva a vy jste se mě snažili přesvědčit, že modrá je mohem hezčí. Mě se ta Kia líbí.
takhle to vypadá hezky, ale podívej pak na dílenský zpracování, to je děs, někdy to poznáš až s tím něco najedeš
V tomto případě bude hodně záležet na ceně. Kia dělá kvalitní auta, avšak v dnešní době jak srovnatelná kvalitou, tak i cenou s konkurencí.
Ve společnosti je dle mého názoru přežitek, že je Kia nekvalitní, s čímž nesouhlasím. Ale pokud se chce utkat s konkurencí, tak musí přijít s lepší cenou.
Otázka desingu je věc zcela subjektivní. Auto se mi celkem i líbí, jsou však hezčí modely ve své třídě.
Pokud bude chtít konkurovat tradičním značkám, pak by musela mít v nabídce zajímavé motory.A ty chybí.
superb je proti tomu designerský majstštyk obzvláště superb kombi to je elegance na 4 kolech
Kritizovat auto, které jsem na vlastní oči neviděl a navíc v něm ani neseděl, to chce fakt silnou náturu.
neco mezi novym passatem (predek), accordem (zadek) ale nafouknuty do tragicky nabubrelych baroknich tvaru. ale co, sadrovy trpasliky lidi taky kupujou....
A viděl někdo crash testy? Já jsem si vybral sice starší, ale Volvo S40. Už jednou mě zachránilo.To že jej koupili Číňani mě netankuje, protože modely roku 2010 si dovolit zatím nemohu. Když vezmu životnost Volva jako takového, tak ani dlouho potřebovat nebudu. Na jeden motor 500 000 je standard, jen se o to člověk musí občas postarat. Co jsem viděl NCAP testy korejců, tak bych řekl, že to je spíše rešení otázky globálního přelidnění, protože z toho člověk jen tak nevyleze, zejména z těch menších aut. Zatím mi nezbývá než říct Vovlo na vždy!
Volvo a bezpečnost - o tom žádná, i když už to není tak propastný rozdíl od ostatních "průměrných" aut. U mne zvítězila ta záruka, ale myslím, že v Santa Fé je čelní střed s autem o 30 cm nizsim bezpečnější než s i30 a ta má 5*. Nevím kolik má moje skoro 4 roky staré Santa Fé, ale 5 asi ne.