Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda prý chystá svého „golfa“, má dorazit za dva roky

Podle informací britského WhatCar? se v Mladé Boleslavi chystá nový model, který se zařadí vedle Jeho Výsosti Golfu. Má dostat jeho techniku a zařadí se mezi octavii a fabii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Henten Oný-Nečobol

fajn, fajn, fajn...

Naše bejvalá Shade je v háji páč ji chce VW potopit z vrozené býčí žárlivosti.

Takže ta varianta "Tudor" nebude realita asi nikdy... To je fakt "škoda"... Třídvéřové kupé s designem posledního superbu není marná předsatva, ale VW musí bejt "uber alles"...

 A to jsme to mohli přitom táhnout s frantíkama jako kooperaci a škoda mohla bejt naše...:-P

ehrm... ach jo...

0/0
20.10.2010 16:12

rejdar

chystá se elektrošokovka

šok z ceny 8-o

0/0
14.10.2010 0:26

charlie.sk

škodofky.

Nechápu,proč se tady pořád řeší tak obyčejný naprosto bezvýznamný auta jako jsou škodovky.Škodovka je  jen taková tuctová masovka s rozporuplným designem v segmentu low end alternativních výrobců.Nic víc,co by stálo za další články.

0/0
12.10.2010 12:06

1000mb

Re: škodofky.

Ano,přesně z tohoto důvodu se ročně prodá cca 750 tis. Škodovek a přesně z těch důvodů,které uvádíte,se zejména Octavie prodávají naprosto perfektně od GB až po Čínu.:-P

0/0
12.10.2010 12:43

charlie.sk

Re: škodofky.

Jistě prostě masovka v cizině za směšnou cenu ,v čechách za ceny o třídu vyšších aut od světového výrobce.V cizině by si škodofku za tak přehnanou cenu nikdo nekoupil.V číně stojí např chrocht v plný výbavě cca 205000 KČ.

0/0
12.10.2010 13:00

Pocasi

Re: škodofky.

1) měl bys vědět ,že v číně se korunama neplatí :D

2) i po přepočtu kurzem... kecáš! :D

0/0
12.10.2010 14:37

charlie.sk

Re: škodofky.

V dubnu ,kdy jsem byl v huanghzou stála chrochtávie s jejich jménem v plný výbavě 89200 juanů.

0/0
12.10.2010 16:47

legnaw

Re: škodofky.

dnes je juan podla ECB 9,2313 = 1 euro

teda cena chrochty je 9663 eur

0/0
12.10.2010 21:22

Tristran

Re: škodofky.

Škodovka se vyrábí v Číně (= má čínské dodavatele), takže jsou náklady logicky nižší a cena přizpůsobená konkurenci a koupěschopnosti trhu.

0/0
12.10.2010 22:32

charlie.sk

Re: škodofky.

škodovky se v číně vyrábějí ze stejných i čínských dílů stejně jako u nás,jináč jsou všechny ostatní komponenty stejný ,jen se tam většinou prodávájí s ultrazastaralými benzíny.

0/0
12.10.2010 23:08

153624

Re: škodofky.

Jo, proto když jsem tam v létě byl(vč, Šanghaje a výr.závodu),tak každá měla zkratku TSI a menšina TDI, blb€. Prostě si ji nekupuj a neř,co se tě netýká,nebo máš akcie? Já ji také nemám, stačí mi M6 a G6.Nauč se psát tak,abys nebyl považován za většího troubu,než jakým bezesporu jsi, chrochtale.;-D

0/0
13.10.2010 6:37

charlie.sk

Re: škodofky.

Jasně ty jsi tam byl maximální prstem po mapě a jezdíš maximálně orezlou fóbii.

0/0
13.10.2010 8:12

JeFFik

Re: škodofky.

jedinej odborník co může jezdit do Číny je charlie.sk tak ho už nedrážděte ;-)

0/0
14.10.2010 10:34

1000mb

Re: škodofky.

Zase další blábol.Dřive platilo,že u nás jsou škodovky drahý,za poslední rok jsou jedny z nejnižších v EU,balvane.

0/0
12.10.2010 20:35

charlie.sk

Re: škodofky.

sám jseš balvan,i tvůj děda byl balvan a ceny embéček jsou v čechách nejvyšší na světě,v jiných státech se s cenami musí hooodně krčit pod cenu,aby se prodalo.

0/0
12.10.2010 22:14

1000mb

Re: škodofky.

No možná byl můj děda balvan,kdo ví.Radši nebudu psát,co je tvá matka...Každopádně moje embéčko má možná větší hodnotu,než tvoje francouzská hajtra

0/0
13.10.2010 16:07

charlie.sk

Re: škodofky.

Jestli máš tisicovku,tak ta cenu určitě má  a nelze srovnávat cenu veterána s normálním autem.

0/0
13.10.2010 17:20

JeFFik

Re: škodofky.

Tak schválně: kde myslíš, že frantíky koupíš výhodněji ve Francii nebo v Česku?

0/0
14.10.2010 10:01

budik

MPV

....tak MPV od Skodovky bych rad videl a v nabidce mi chybi (klidne i na ukor Roomsteru), snad vic nez nejaky hokus pokus s malym levnym autem

0/0
12.10.2010 9:56

Homer _15

Jinak Škoda už svého "Golfa" dávno má.

Je to Octavia.

0/0
12.10.2010 9:41

legnaw

Re: Jinak Škoda už svého "Golfa" dávno má.

cetls ten clanek? joudo!

0/0
12.10.2010 21:23

Deleter

Musím uznat,

že vtípek "jeho výsost Golf" se nadmíru vydařil. ;-D;-D;-D

0/0
12.10.2010 8:47

kenx

škoda

Škoda, doufal jsem spíše, že vezmou OII, sníží střechu a karosérii ukončí jako hatchback. OII je jako základ povedená a transformace sportovním směrem by jí slušela. Když se taková věc udělá chytře, nemusí být vyloučen ani občasný převoz rodiny. Když to dokázal Seat s Leonem, tak proč ne Škoda s OII. Nemuseli by čekat na Golfa VII a auto by se více vychýlilo od tuctovosti, na kterou tu mnozí oprávněně upozorňují.

0/0
12.10.2010 7:37

Deleter

Re: škoda

Snížit střechu??? Jakože by prorazili na pygmejském trhu? Už teď je to bída!

0/0
12.10.2010 8:38

kenx

Re: škoda

No samozřejmě by to museli udělat lépe než je u škodovky standard. OII je o něco málo vyšší než Leon, Fabie už o hodně. Přesto jsem měl subjektivně zevnitř pocit opačný a vzal metr. Realita je taková, že nad sedačkou v nejnižší poloze je právě v Leonovi místa nejvíce. OII je na tom o nějaké 3 cm hůře a fabie ubírá ještě nějaké dva. Podotýkám, že i přesto se za mě vejde dětská autesedačka a 3-letý synek má dostatek prostoru pro nohy. Proto netřeba stavět auto jen pro pygmeje, jen je třeba interiér dobře navrhnout. Tuším, že to bude souviset s podvozkem. Leon na rozdíl od Fábky těží z většího golfího podvozku, vlastně rozchod a rozvor jsou schodné s OII. Od toho se odvíjí i moje úvaha vzít základ z OII a transformovat sportovnějším směrem. Myslím si, že Škoda v tomto směru má co nabídnout, jen na to ještě neměla odvahu.

0/0
12.10.2010 20:21

charlie.sk

Re: škoda

to máš svýho syna asi hodně málo rád,že ho vozíš ve škodovce.Já bych tam svoje dítě s ohledem na velmi mizernou bezpečnost neposadil.

0/0
12.10.2010 23:12

kenx

Re: škoda

Svého synka mám hodně rád a vozíme ho převážně v Toledu poslední generace (MPV, už mrtvá  řada). Škodovku nemám, ale dlouhá léta jsem měl a byl jsem si vědomý, co by se stalo, kdybych to někam poslal. To byla stará škodovka, fabii i OII věřím. Viděl jsem auta po bouračkách a lidi lezou z aut na odpis celkem v pohodě. Motor se naštěstí schovává pod podlahu a konstrukce karoserie je poměrně kvalitní. Hůře je na tom Superb, minimální první roky výroby, tam byla dost ošklivá zranění na nohy i hrudník. Leonem vozím synka minimálně, o bezpečnosti si ale iluze nedělám. V tom autě má člověk velkou šanci přežít, karoserie včetně masivních A-sloupků vydrží hodně včetně přemetů. I na menší bouračku bych ale minimálně pár týdnů vzpomínal. Jezdím s vědomím těchto rizik a sám se krotím. Stačí? :)

0/0
13.10.2010 20:19

Deleter

Re: škoda

Nemám pocit, že by současné škodovky výrazně zaostávaly za světovým standardem.

0/0
14.10.2010 10:12

touring

Tady to zas vypada,

ta diskuse R^;-D

0/0
11.10.2010 23:49

elopalk

Re: Tady to zas vypada,

máš pravdu, tolik odborníku na jednom místě se jen tak nevidí;-D;-D

0/0
12.10.2010 12:01

Dr.Ozd

prý "Jeho Výsost" Golf....

Pane bože,kdy se už konečně z tohoto naprosto tuctového auta pro masy západoevropanů přestane dělat v ČR jakási modla?zrovna se dívám po novém autě okolo 400 tisíc a Golf světe div se není vůbec mezi případnými kandidáty.Nemá čím zaujmout.Zvenku nuda,palubka jako ze začátku 90.let....A hlavně,kdo u nás v Golfech jezdí?Normálního řidiče vidíte jen zázrakem.téměř vždy se nejprve ozve tuc,tuc,tuc a za chvíli je tu týpek s kšiltem dozadu,tvářící se jako mistr světa.Tohle auto opravdu nemusím...;-D

0/0
11.10.2010 21:02

JeFFik

Re: prý "Jeho Výsost" Golf....

Nejraději mám takové "recenzenty" co posuzují auto podle týpků co v něm jezdí, ;-D;-D;-D

0/0
11.10.2010 21:36

Laffiel

Re: prý "Jeho Výsost" Golf....

Jojo chtěl jsem si pořídit golfa GTD, ale nemám k němu vhodnou kšiltovku dozadu... :) tak holt asi půjdu do toho nudného německého krabicoidního Scirocca....

0/0
11.10.2010 22:09

chekov

Re: prý "Jeho Výsost" Golf....

ona neni v ceně? ani za příplatek?

0/0
12.10.2010 9:52

;-)

Re: prý "Jeho Výsost" Golf....

Asi vás to překvapí, ale znám třeba řadu právníků jezdících v Golfu. Jinak na začátku 90. let byla třetí generace opravdu autem, které předběhlo svoji dobu.

0/0
11.10.2010 22:31

Deleter

Re: prý "Jeho Výsost" Golf....

Jo? Čím?

0/0
14.10.2010 10:14

Homer _15

Re: prý "Jeho Výsost" Golf....

Co to blábolíš???

0/0
12.10.2010 9:40

bobanakidis

GOLF

 no dekuji pekne, ja mam Golfa V , a opravdu se neni cim chlubit , jo moje chyba ze jsem si to koupil - je to hotova tragedie.............

0/0
11.10.2010 16:50

stary pes

Re: GOLF

a v jakém měřítku ho máš,1:20 ?

0/0
11.10.2010 17:29

bobanakidis

Re: GOLF

to by asi bylo lepsi - ale bohuzel je to 1:1. :-) bylo lepsi kdyby to auto neexistovalo, nebudu tady rozebirat dopisovani s prodejcem,importem i vyrobcem. proste je videt ze se vsude na vsem setri, uz to davno nedelaji nemci - dily jsou z celeho sveta.plasty se krouti,tesneni nedrzi, motor prachbidny - ale to je moje chyba ze mam 1.6 benzin.ze? proc jsem si to kupoval,nevim. chladic shnil po 100tis.km spojka taky odesla, lak se loupe, kryt reflektoru popraskany,uvnitr to skripe a chrasti.okna i dvere se otviraji jak chcou,uz opravuji jen to nejnutnejsi,mam toho plne zuby, a na jine zatim neni :-/ no jeto proste takove obycejne vozitko pro pracujici tridu - jen asi v Cz se z toho dela nejaka modla ;-)

0/0
11.10.2010 19:57

1000mb

Re: GOLF

Tak ještě tu o Karkulce:-)

0/0
13.10.2010 16:17

tygr.karlos

Re: GOLF

Co konkrétně je na něm tak strašnýho, smím-li se zeptat? Mám zkušenosti se čtyřkovou verzí a neskutečně pozitivní. Jízdní vlastnosti vynikající a přestože je to dost malé auto, za volantem se i se svými dvěma metry cítím překvapivě dobře. Stará benzinová 1.6ka auto zvládá bez problémů, i archivní 4stupňový automat funguje docela slušně, i když jeden stupeň navíc by si zasloužil...

Vidím ho jako příjemné vozítko pro dva lidi na kratší cesty. Jestli od toho někdo čeká obrovský prostor pro rodinu nebo dálniční polykač kilometrů, měl by se probudit do reality a začít se poohlížet někde jinde.

Šestkový Golf s 1.4-1.8TSi a DSGčkem musí být parádní kousek. Jsem spíš na velká auta, ale golfík je prostě fajn R^

0/0
11.10.2010 17:45

anncz

Re: GOLF

Mam taky dva metry a bud lzes nebo jsi zaslepeny, nebo mas neskutecne nizke standardy. V tom aute je vetsi clovek jak v konzerve na sardinky.

.

Male, maly kufr, mala vybava, podmotorovane za rozumne prachy. Pokud to ma k necemu vypadat, stoji to blize k milionu. A milion za auto pro akritky daji fakt jen v Evrope.

0/0
11.10.2010 18:38

tygr.karlos

Re: GOLF

No, koukám že jsem zas na diskuzi zapomněl a teď už je asi zbytečný sem psát... Každopádně čtyřkový Golf bez střešního okna a s nastavitelným sloupkem volantu mi jako řidiči přijde opravdu docela pohodlný. Na místě řidiče je z mého pohledu víc místa než v tehdejší A6, což je o dvě třídy větší auto. Na ostatních místech už to taková hitparáda není, masivní palubka utlačuje nohy už i u spolujezdce, o jízdě vzadu za mnou si může nechat zdát každý, kdo má ještě nohy ;-D

Každopádně nároky mám dost vysoký, právě proto se mi tohle auto líbí. V mnohých výrazně větších si prostě nejsem schopen najít ideální polohu za volantem. Tady dám všechno nadoraz a sedím v pohodě R^

0/0
14.10.2010 9:50

looserzcr

áááááá, pozoooor, interiér škodovky

po sto dvacáté. Ať sednu do kterékoliv škodovky, tak je to pořád nuda a skoro stejné ve všech modelech. Rv

0/0
11.10.2010 16:35

JeFFik

Re: áááááá, pozoooor, interiér škodovky

když sedneš do jakéhokoliv auta, tak je to po chvíli jenom nuda. To pak musíš i nastartovat a rozjet se ;-D;-D;-D

0/0
11.10.2010 22:16

karelsantora

Re: áááááá, pozoooor, interiér škodovky

;-D;-D;-D;-DR^

0/0
12.10.2010 12:33

starej Brůna

Hmm, golf...

Felicia, golf , octávia, toledo, fábia... Jó jako, jezdí to ale chybí tomu fantazie, stále novější a lepší technika a elektronika, která je zabalená v nudě. Tmavě šedé interiéry a černé plasty, nulová elegance a pokus o kreaci , nulové splynutí s autem, nulový pocit útulnosti. Technicky vyspělé ale žádná srdcovka. Pořád ale lepší než šmrncovní francouzský design se spoustou malých ale i fatálních chyb pod kapotou.Rv

0/0
11.10.2010 16:28

charlie.sk

Re: Hmm, golf...

milý hochu,jseš ve vážném omylu.Těch 1000 malých a velkých chyb najdeš právě pod nudnou kapotou VW koncernových vozidel,na které v poruchovosti jen tak někdo nemá .A moderní technika ?? to by mě opravdu zajímalo kde.V motorech vůbec ne a elektronice,to ani náhodou.Koncern je   proti modrnímu světu tak 8 let ve skluzu a to úplně ve všem.Jediný v čem je jednička jsou ceny,šed a obludnost jejich designu a značná poruchovost hlavně jejich pseudomoderní techniky jako jsou motory TSI.Mimochodem Francie je v současnosti na úplně jiné technické úrovni,jen se to česká lopata nesmí dozvědět.

0/0
11.10.2010 16:40

starej Brůna

Re: Hmm, golf...

Zatím mne koncernové šunky VW všude dovezly, což se o francouzských říct nedá. Asi má každý výrobce ukryté mouchy na jiných místech. V renaultu to byla elektroinstalace (stále a nepochopitelně proplachovaná vodou odevšad) a u vw čidla termostatu, váhy vzduchu a manžety na poloosách. :-/

0/0
11.10.2010 17:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.