Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: starý známý nový passat

Jestli je to nová generace, nebo větší facelift, se bude automobilový svět dohadovat ještě hodně dlouho. Nový Volkswagen Passat patří mezi nejostřeji sledované novinky letošního autosalonu v Paříži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vladulienka

...

skaredy facelift, zrovna tak ako pri oktavke... fujRv

0/0
6.10.2010 9:44

Johanes

Nádherná klasika

Co dodat, ... R^

Dobře že existuje výrobce, který nemusí na své výrobky upozorňovat modními prvky, které se stanou po krátké době trapné.

0/0
5.10.2010 22:14

blekotasek

Re: Nádherná klasika

Až se někdy dostanete z vaší vesnice do města, zkuste navštívit autorizovaný servis VW a zeptat se na rozdíly např Passatem a Superbem. Dozvíte se pro Vás nečekanou věc. Základní motory jsou na 100% stejné, stejně tak vešekerá střeva jsou stejná, rozdíl je pouze v plechu a světlech a světýlkách na palubovce. Jinak jsou to na 100% totožná auta. Vyjímky začínají až u silnějších motorů, ale to platilo v především v minulosti, dnes motor 2.8 v superbu je na chlup stejný v Passatu. Dokonce i převodovky DSG májí staré octavky taky. Takže rozdíl se dá najít pouze ve vzhledu a ceně, zatímco nový Passat je nudný a drahý, tak nový Superb je levnější a jednoznačně více sexy. V jednom Německém městě vyměnily celou flotilu taxíků VW za Superby. :) Vyštrachej si to na netu.

0/0
6.10.2010 10:52

DuckEgg

Re: Nádherná klasika

Hmm, pěkná blbost... Superb není postaven na stejných modulech jako Passat. To že tam jsou stejné motory nebo převodovky neznamená, že tam jsou například stejné nápravy... Ta auta jsou dost odlišná, Superb má o dost větší rozvor ale jednodušší nápravy z modulů využívaných Octavií nebo Golfem. Passat má moduly, které sdílí s A4... Možná by ses měl do těch aut nejdřív posadit, než budeš hlásit takový koniny...  O tvrzení že DSG měla stará Oktávka, ani nemluvím, to snad pozná i malý dítě, že meleš blbosti.

0/0
6.10.2010 12:50

Gottin

Hmm, pěkná bubost ...

... Superb i Passat OBA používají "obyč" McPherson (na důležité přední nápravě) a vw  se u tohoto "nového" PASSATu netají, že oproti předchůdci sdílí více dílů s GOLFem.

S tím je ostatně shodné i uložení motoru - Audi A4 má narozdíl od nich JINÉ uložení motoru (a opravdu i - o něco - lepší přední nápravu) = Passat a Superb jsou v reálu spíše "narostlí" GOLFové, Audi A4 s nimi (naštěstí) NEmá nic společného.

PS: Shrnu-li to, nový Passat je technicky (konstrukčně) snad až PODprůměrné auto (své kategorie) a VZHLEDově tomu "odpovídá" :-/

Pěkný den (raději s něčím "sofistikovanějším" - jedno zda s LEXUSem IS, CITROËNem C5 atd. atp. :-)

0/0
6.10.2010 13:54

blekotasek

Re: Nádherná klasika

kecáááš..

btw.. dej si do googlu "octavia 2007 dsg" ..budeš koukat.. :)

0/0
7.10.2010 10:18

Gottin

Milý blekotas(e)ku ...

... ohledně kritického pohledu na tento Passat se s vámi shodnu, co se týče převodovek DSG už neee. Myslím že "nedorozumění" vzniklo vaším označením "stará" u vozu Octavia. Pod oním "stará" si asi většina z nás představí  generaci vozu Octavia z let 1996 - 2004 (která DSG samozřejmě NEměla). 

VW (možná trochu překvapivě) u této generace (i když jejich označování "generací" je také více než sporné, resp. je to prostě "lež", označují tak občas pouhý facelift - udělali to již  v minulosti jak u Passatu tak u Golfu) zvolil taktiku "sladit" součástkovou základnu s GOLFem a tímto způsobem ŠETŘIT (což by se snad mohlo projevit i na prodejní ceně). Passat ani Superb narozdíl od představ mnoha lidí tedy NEjsou zrovna "technickým VRCHOLem" mezi vozy střední třídy a popravdě ani vzhledovým (profil SUPERBu byl a je "nic moc" a smutný primát vozu s nejnižší tuhostí karoserie ve třídě také nepotěší :-/)

0/0
7.10.2010 13:24

Lev_z_Rožmitálu

Re: Nádherná klasika

ta maska je trapný modní prvek;-)

0/0
6.10.2010 14:56

Gottin

Re: Nádherná klasika

Ta použitá technika je "trochu trapná" - schválně jestli se i nadále bude (v Česku) prodávat x-násobně víc než všichni ostatní konkurenti...;-O

0/0
6.10.2010 22:43

honzyk

Re: Nádherná klasika

no v česku asi jo, protože firemní flotily ;-)

0/0
7.10.2010 20:20

Gottin

Re: Nádherná klasika

Ale i FIREMNí FLOTILY jdou sestavit z jiných (lepších) vozů  ;-)

0/0
7.10.2010 22:38

honzyk

Re: Nádherná klasika

Nepochybně dají ale správci flotil bývají konzervy, prostě Passat = manažerské auto. Uvidíme, třeba budeme příjemně překvapeni. :-)

0/0
8.10.2010 15:46

Gottin

Re: Nádherná klasika

Manažerským vozem roku bylo letos vyhlášeno BMW 5 řady - do toho má tento Passat hóóóóódně daleko ;-)

PS: Jinak se ale obávám že máte pravdu (a příjemně překvapeni NEbudeme :-/) - ať je povedený či ne, ať je spolehlivý či ne, ať je konkurence lepší ... Passatu se prodá opět víc než deseti konkurenčních modelů dohromady  :-( - co prostě NEchápu 8-o

Pěkný den (raději v něčem jiném než v PASSATu  :-)

0/0
10.10.2010 20:24

bloud-velbloud

Kdo někdy Passata aspon chvilku

měl, neměnil by.

0/0
5.10.2010 20:46

damianx

Re: Kdo někdy Passata aspon chvilku

Tohle znám spíše z Citroenem XM.

0/0
6.10.2010 4:46

Gottin

Re: Kdo někdy Passata aspon chvilku

To je FAKT - kdo hydrauliku okusil ....  ;-)

0/0
6.10.2010 14:20

Gottin

Re: Kdo někdy Passata aspon chvilku

měl (jezdil) ... klidně by měnil (za modernější, konstrukčně sofistikovanější, nebo prostě jen spolehlivější vůz ;-)

PS: A popravdě tento nejaktuálnější Passat se "chlubí" NE příliš atraktivním VZHLEDem a  automobilka se navíc ani netají (ono by se na to stejně "přišlo") výrazně větším podílem dílů z GOLFu ... automobilka ušetří, ale náročnější zákazník (a ten se u nového vozu střední třídy snad alespoň občas dá očekávat) chce víc ...

PPS: Myslím že jsou na trhu "hezčí", konstrukčně "kvalitnějšíí", prostě "lepší" vozy!

0/0
6.10.2010 10:29

DuckEgg

Re: Kdo někdy Passata aspon chvilku

Hmm, to je hodně silné tvrzení. Proč? Spolehlivost průměrná, vnitřní prostornost podprůměrná, jízdní komfort průměrný, jízdní vlastnosti mírně nadprůměrné - ale ne moc (vše v rámci dané kategorie). Za ty peníze lze dnes pořídit lepší auta. Co zafungovalo u budgetově orientované klientely na Golfa, to u VW fungovat podle mě nebude. Myslím, že zákazníci čekali víc...Rv

0/0
6.10.2010 12:53

petr.p

new passat

no nevim zatim mam z neho smišeny pocit ale uvidim?zatim se my libi modely vyrabene v letech 99-05

0/0
5.10.2010 20:43

1000mb

Vůbec se nedivím

že žárlí na Superba.Je totiž v kombíku daleko hezčí

0/0
5.10.2010 20:23

Lev_z_Rožmitálu

jj

z passata se stal opravdu pašík:-P

0/0
5.10.2010 17:49

Nahlas se ti směju

Prostě Passat

Nudný, unylý, v dobrém i špatném slova smyslu solidní, nevýrazný. Ale dobře zpracovaný, tradiční, konzervativní, s odpovídající výbavou. Bude to i nadále oblíbený služebák, i když IMO jsou mnohem zajímavější alternativy typu Mazda 6, Toyota Avensis a samozřejmě Superb, který zůstává jednoznačnou konkurencí i pro tenhle nový Passat.

0/0
5.10.2010 16:34

starej Brůna

Cha cha,

Prý broušení drahokamu... Brr!:-/

0/0
5.10.2010 16:27

ROSES_LIVE_RESURRECTION

hmmm

:-/

0/0
5.10.2010 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.