Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi e-tron je nabíjecí hybrid bez střechy, kterému stačí 2,2 litru nafty

Audi se v Paříži pochlubilo další studií ze série e-tron. Tentokrát nese označení Spyder a opět vsází na trochu jinou koncepci pohonu. Je to hybrid, který lze dobíjet ze zásuvky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

paskundilek

 

Audi Étron - quelle appellation formidable ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
7.10.2010 14:11

truthspeaker

2,2? Cha, to je málo!

Kdysi sem měl firemní fábii a ta byla ještě úspornější, řekla si mě o 0,0 litru benzínu na 100km (nezapočítávám náklady firmy na PHM, stejně jako v tomhle článku se nezapočítává spotřeba elektřiny a baterek).

0/0
7.10.2010 11:56

radik

tohle my přišlo nejvtipnější

Design s ostřejšími rysy naznačuje, kam se bude automobilka po estetické stránce ubírat do budoucna. ...

 

Nic proti jejich designu nemam, ale nic novýho to neni, takže kam a jak se design audi ubírá už víme dloho.:-P

0/0
7.10.2010 11:16

bytostQ

O čem se tu všichni bavíte????

Spekulujete, jestli to bude žrát 2,2 nebo 2,3l, ale nikdo tu nevidí, že to je na první pohled levný plagiát Porsche 918 Spyder?!!  Podívejte se na něj, třeba na ty podlouhlé linie za sedadly. Nic? 8-o8-o8-o

0/0
6.10.2010 22:13

Crocodylus anthropophagus

Re: O čem se tu všichni bavíte????

Levný asi dvakrát ne, většina lidí by si na to musela vzít hypotéku... No a když už jsme u toho, chtěl jsem sem zrovna napsat, že tu chybí trouba co hned vykřikne, že je to kopie toho a toho a ejhle, už se tu jeden našel... ;-D

0/0
6.10.2010 22:50

radik

Re: O čem se tu všichni bavíte????

Tohle je hnus oproti 918 Spyder! Ať se dívám jak chci tak vidím jen R8 skříženou s A5, ale 918 spyder fakt ne.

0/0
7.10.2010 11:00

Radikální demokrat

A11

kde jsi??? 8-o

Máš tu jeden kouřící smradlavej sazomet! ;-D

0/0
6.10.2010 19:54

dracekvo

hybrid

Nějak mi pořád uniká učel těchto hybridů a elektro aut. Vždy to nacpou do úplně neúčelného velkého těžkého kombi, nebo do sporťáka.

Vždyť hybrid je vyplatí jen v případech, kdy se hodně rozjíždí a zastavuje. Elektrovůz má být malé lehké vozítko do města a hybrid nejspíše o něco větší vozítko do města, které je schopné vyjet i za město.

Například, kde by hybridní technologie měla znatelný efekt je MHD. Jenže to nezajímá širokou veřejnost, nedá se machrovat se spotřebou a akcelerací, tak na to všichni dlabou.

0/0
6.10.2010 19:03

FastDriver

tak to se směju

0-100km/h za 4,4 a pak 2,2 l nafty/100km a to se směju podruhé. tohle jsou hodnoty z laboratoře, na cestě to bude naprosto odlišné. Ale jako ekomarketing asi dobrý;-D

0/0
6.10.2010 18:45

dracekvo

Re: tak to se směju

Těch 2,2 l bude do té doby, než se vybijí baterie. Pak to půjde nahoru, protože auto sebou bude navíc vláčet mrtvou hmotu v podobě elektromotoru a baterií.

0/0
6.10.2010 19:04

Homer _4

Re: tak to se směju

Při zrychlení 0-100 za 4.4sec to žere 2.2 litrů nafty NA 100 METRŮ... ;-D;-D;-D

0/0
6.10.2010 19:39

radik

Re: tak to se směju

průměrná spotřeba se nepočítá při nějakém zrychlení ;-D Vy ste všichni koumáci co? Smiřte se s tím že existují auta (hybridy) který umí jezdit ekologicky i rychle... ovšem nejde to současně, to snad musí bejt jasný každýmu... Ona i ta oktávka nežere jen 4,5/100 když na ní šlapete co to dá a zkoušíte max. zrychlení ;-)

0/0
7.10.2010 11:06

FastDriver

Re: tak to se směju

jo, to my víme, jenže automobilky a novináři to prodávají trochu jinak a to je fakt trapný.

0/0
8.10.2010 9:10

you.can

ta palubka je šílená

a i kdyby byla spotřeba 2,2 l. Rozdíl mezi autem s 3 litrovým motorem na 100 km je při velmi úsporné jízdě 2 litry na 100 km. Na 200 000 najetých kilometrů je to cenová úspora na naftě 120. 000,- Kč. Tenhle bateriovej paznecht kvůli hybridu bude dražší o půl mega kvůli bateriím. Nehledě na to že pak nikdo nebude vědět co s nima, protože recyklace se cenově nevyplatí.

0/0
6.10.2010 17:44

looserzcr

Re: ta palubka je šílená

jenže tohle není pro socky, tohle si kupují lidé jako modní doplněk. To auto je skvost, který "znalci" Renaultů atd. nikdy nedokáží ocenit.

0/0
6.10.2010 18:43

Cara Binieri

Re: ta palubka je šílená

Ale houby skvost, pouha studie(kde navic jeste lzou o parametrech)

0/0
6.10.2010 20:39

radik

Re: ta palubka je šílená

S jakym trilitrem jezdis za 4,2? Ty ale kecal!

0/0
7.10.2010 11:08

Cara Binieri

...

Predvest tohle auto v Parizi chce slusnou davku odvahy/hlouposti. To si neumeli zjistit, co znamena e-tron ve francouzstine? :-P

Jinak ten 3.0 TDI jede za vic i na volnobeh, to jsem na to zvedavy. ;-D

0/0
6.10.2010 17:25

old fashioned Vince IV..

Re: ...

a copak to ve fr znamená???8-o

0/0
6.10.2010 17:29

Cara Binieri

Re: ...

Exkrement.

0/0
6.10.2010 17:35

Danny_Kay

Re: ...

treba tim chteli vyjadrit ucel...;-)

0/0
6.10.2010 18:41

marycka magdonova

Design 1**

R^R^!!

0/0
6.10.2010 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.