Diskuze

Převratná novinka pro stavění aut zahubí plechy a svářečky

V autech se už nic převratného vymyslet nedá, jen se vylepšuje, říká se. Steward Morley o tom asi neslyšel, přestože pracoval 16 let u švédských automobilek a stavěl třeba i superrychlé závodní lodě. A vymyslel Inrekor, materiál, ze kterého postavil lehké auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Barbucha_the_bearspook

10. 10. 2010 22:31
Hmm

To je zas úžasný vynález, auto z PUR panelů. To mám radši svoji skoro dvoutunovou plechovku. Nevím, jak se na tom budou opravovat prolákliny od debilně parkujících řidičů. A nevím, jestli by mě nějak vyburcovalo k nadšení, že místo 15 litrů by to žralo jen 14.5 litrů/100 km.

0 0
možnosti

Phantom2005

11. 10. 2010 9:41
Re: Hmm

Bože, vždyť se v článku jasně píše jen o kostře.

0 0
možnosti

cenzore_zdar

9. 10. 2010 17:53
to bude parada u takoveho 10 let stareho auta

To pak bude jak technologicky "hit" ve favoritu. Kde to po sedmi letech proste uhnilo a rozklizilo se to a clovek kvuli 1cm fuce neprosel STK. Mam na mysli ty skvele podlahy, ktere maji jednotlive dilce snejtovane k sobe a zalepene nejakym sajrajtem.R^

0 0
možnosti

freak5

9. 10. 2010 0:55
běžte se sendvičem z plechů a pěnou bodnout

Soudruzi z Lamborghini totiž přišli s "kovaným karbonem" s cenou na 1/3 klasického karbonového kompozitu, bez nutnosti vytvrzování v autoklávu.:-)R^

0 0
možnosti

DeChardonnay

8. 10. 2010 22:48
pan redaktor se technicky probudil

i kdyz mu nevadi ze se to jiz pouziva nejmin 10 let....

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

8. 10. 2010 22:39
Jak už píše hives...

...pode mnou. Tohle má své plus i minus. Nikdy to nebude levnější výroba. Nikdy. Ať bude technologie zaběhnutá, jak chce. A nikdy se ten materiál nevyrovná klasické dnešní konstrukci, protože to prostě fyzikálně není možné. Deformační zóny jsou fajn, ale musíte mít, co deformovat.

0 0
možnosti

Typický český hovňousek

8. 10. 2010 23:16
Re: Jak už píše hives...

"mít co deformovat" bez čárky, ale to už jsem fakt odpornej hnidopich ;-D

0 0
možnosti

Typický český hovňousek

8. 10. 2010 22:35
Nic nového pod sluncem

Podobné sendvičové kompozity hliníkové povrchové vrstvy a plastového či minerálního jádra se např. ve stavebnictví používají zcela běžně. Dnes je to jeden z nejlevnějších obkladových materiálů...

0 0
možnosti

mtmr

8. 10. 2010 20:48
A co recyklace?

Takové auto asi nebudou chtít ve šrotu. Co s ním? Rozdrtit a zahrabat pod zem. Zapálit a počkat, až zůstanou pouze plechy. Čekají nás krásné zítřky.

0 0
možnosti

zabiak2

8. 10. 2010 21:14
Re: A co recyklace?

Kdyby jste četl článek, zjistil by jste, že materiál je to recyklovatelný R^

0 0
možnosti

Paveljan

8. 10. 2010 20:19
Buďte v klidu

Bude to tak drahé, že se to středně drahých a levných aut nedotkne.;-)

0 0
možnosti

josnow

9. 10. 2010 9:41
Re: Buďte v klidu

R^:-)

0 0
možnosti

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

8. 10. 2010 20:18
Kazdych 100kg uzetri x CO2...

To myslim normalniho smrtelnika nezajima, co takhle uvest to v litrech paliva, at to nemusim dopocitavat - to je to co me zajima, ne nejake CO2 na ktere beztak neverim.

0 0
možnosti

vidocqcz

8. 10. 2010 20:39
Re: Kazdych 100kg uzetri x CO2...

Mně se spíš líbí ta vysoká tuhost.

0 0
možnosti

libedejroznec

8. 10. 2010 20:04
jo..

..a pak mi to nějakej chytrák objede debonderem a auto se mi rozpadne.. ještě to tak !

0 0
možnosti