Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Turisty řídit nenechá, ani za 10 tisíc. Pragovka má brzdu a plyn naopak

Z kopce jezdí padesátkou, do kopce dvacítkou. To jsou mezní rychlosti Pragy Alfa z roku 1929 a jejího řidiče Matěje Vančáka, který v ní po pražském centru vozí turisty. Za volantem si přivydělává tři měsíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FHonza

z centra

bych je vykazal. Jede to vzdycky v cele kolony, ostatni auta za nim jedou na dvojku. Takze smradu vsude kolem, tramvaje nejedou ... Navic zabiraji neopravnene modrou zonu. Proste peklo

0/0
2.12.2010 11:40

piratdasa

obleceni sofera se k tomu moc nehodi

V dobovem obleceni by to nejspis nemelo chybu.....pak snad jen ta cena:-)

0/0
20.10.2010 9:47

WebFilozof

Divné...

To auto by  mělo mít výkon asi 18kW, to není zas tak málo; jakto že jede jen 50 a do kopce 20? Váha něco pod tunu je sice dost, ale stejně...  18kW měl maluch, kterého jsem kdysi měl a jel jak drak...

0/0
19.10.2010 18:55

bitkar

Re: Divné...

akorat maluch mel tak pul tuny ne? to je dost rozdil. Taky si vem, ze ta pragovka nebude mit tolik kvaltu treba, takze zadnej ideal. Motory byly hodne malo tocivy, koncili nekde u 2500 - 3000, pokud se nepletu. Je to proste starej kram, kterej nemuzes porovnavat s o 50let mladsim autem.

0/0
20.10.2010 9:22

siwi

Re: Divné...

Krám? To snad ne! Jinak je pravda, že pragovky měly v té době motory s ventilovým rozvodem SV, takže skutečně nejezdily jako dnešní auta. Ale zase na druhou stranu, která denšní auta budou jezdit ještě po skoro sto letech? Vyrábějí se jako spotřební materiál. To dřív muselo auto něco vydržet.

0/0
20.10.2010 11:23

chekov

Re: Divné...

pokud mu bude věnována stejná péče a stejně velké investice, tak vpodstatě kterékoliv auto vydrží totéž...

0/0
20.10.2010 12:26

iuos

hmm

to jezdí takhle oblečenej?

0/0
19.10.2010 16:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.