- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je jich všude plno(pneuservisů). Komplet gumy + ráfky přes internet. Jediné , co je občas potřeba, je gumy vyvážit. A to se dá dělat klidně 2 měsíce před zimním obdobím, kdy tam není ani noha. Problém mají asi SUPER líní automobilisti, kteří jsou líní zvednout zadek a vyměnit si gumy sami. Navíc , když si to budete dělat sami, tak si zajistíte, že Vám nikdo nezničí prahy při zvedání Vašeho plechového miláčka, nebo nezničí disk trotlem, který používá výhradně moment 350 N.m na rázovém pneumatickém utahováku, jak při povolování, tak povolování(přenastavování zdržuje).
"jak pri povolovani tak pri povolovani" ????? Jinak pretahnutim sroubu nebo matek se urcite neznici disk. V lepsim pripade jen jednoduse nepovolite srouby, kdyz pichnete kolo, v horsim pripade "natahnete" zavity a pak ukroutite sroub. A jinak... pneumaticky utahovaky nemaji nastavovani krouticiho momentu pri povolovani, tam jde vzdy "plna palba" :-P