Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chrysler 200: tajemný Američan je možná novým velkým fiatem nebo lancií

Chrysler představil svůj nový model 200, kterým nahrazuje ve výrobním programu nepříliš úspěšný sebring. Pod taktovkou Fiatu, který teď v americké automobilce vládne, slibuje u novinky nejenom retuš karoserie, ale hlavně pozměněný interiér a mnoho vylepšení pod kapotou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ježíš je Pán

Lancia zkončila před cca 20ti lety

Ale někteří v diskuzi si to dodnes neuvědomili. Připomíná mi to tu pohádku z jiné sekce, kde Čuba tvrdí že by Slušovice vydělávali 150mld. Jinak nic proti Lancii ale realita je krutá

0/0
28.10.2010 22:55

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Lancia zkončila před cca 20ti lety

Lancia dnes proziva krizi identity, ale auta vyrabi porad dobra. Ypsilon, Delta, Thesis.

0/0
29.10.2010 8:50

Arth-

Re: Lancia zkončila před cca 20ti lety

Obávám se, že s Tebou nemůžu souhlasit.

Lancia skončila jako výrobce sportoních aut... Lancii Deltu HF Integrale už asi nikdy nezopakuje. Možná je to tím, že stárnu... ale vlastně mi to nevadí.

HF jsem jezdil, a rád na to vzpomínám...  dneska aktuálně nemám Lancii vůbec, protože Thesis je na mě moc ...  napsal jsem, že hádám to auto na obrázcích jako novou Lancii a pokud ano, tak že si ho asi koupím. Třeba do Evropy vůbec nepřijde, a já si taky auto nebudu kupovat ještě letos. ;-)

Lancia je prostě auto pro klidné, pohodové ježdění. Takže má jinou pozici na trhu - ale tu plní dobře.

Já jen reaguji podrážděně na dogmata typu BMW je nejlepší... a Audi má náskok díky technice! Svět se prostě zbláznil a vyrábí převážně diesely a "sportovní auta" = i dálniční koráb A6 má pneu 18" a zdvih pérování 40mm. Proč?!!

0/0
29.10.2010 10:23

radik

Re: Lancia zkončila před cca 20ti lety

No tak Audi hodnotit nebudu, to uz neni co bejvalo, ale svez se s nějakym BMW... to je neco uplne jinyho nez jakykoliv ostatni auta. Ja s BMW jezdim a nerikam to jen tak, ale na zaklade vlastnich zkusenosti. Do niceho jinyho bych nesel (krome Porsche a Saabu). Ty auta mi proste vyhovujou = pro me to nejlepsi. ;-)

 

Jeste bych dodal ze BMW se nestalo premiovkou z niceho nic... muselo si to zaslouzit a za premiovku se oznacuje opravnene.

0/0
29.10.2010 10:36

Ježíš je Pán

Re: Lancia zkončila před cca 20ti lety

Ono i audi je lancii vzdálené na hony daleko....

0/0
29.10.2010 10:38

PAVEL5

Re: Lancia zkončila před cca 20ti lety

projedˇ se s Thesis, sedni si do A6 a potom se bavme dál. Jsem přesvědčen, že to pokud budeš upřímný uvidíš jinak.

0/0
29.10.2010 12:03

Arth-

Re: Lancia zkončila před cca 20ti lety

Marný.

;-)

Není co dodat...  howgh.

0/0
29.10.2010 14:48

PAVEL5

Re: Lancia zkončila před cca 20ti lety

jen poslední dotaz-jel jsi v Thesis? dík za upřímnou odpověď

0/0
29.10.2010 17:44

Ježíš je Pán

Re: Lancia zkončila před cca 20ti lety

Upřímně ti odpovídám že jsem v Thesis nejel. Jel jsem pouze v dedře a deltě. Ty vlastnila kdysi teta.

0/0
29.10.2010 18:02

PAVEL5

Re: Lancia zkončila před cca 20ti lety

sorry to nepatřilo tobě ale kašlu na to... tyhle diskuze jsou ve finále o ničem.

0/0
29.10.2010 17:57

Deleter

Re: Lancia zkončila před cca 20ti lety

Něco úplně jinýho to v žádným případě není. Je to normální auto.

0/0
29.10.2010 21:59

bojimbojim

.

Drive jsem si chtel koupit  CH .....300 ktery se mi libil svym masivem,ale kdyz jsem videl interier,tak jsem couvnul.Ten se jim tedy nepovedl.

0/0
28.10.2010 16:08

Lev-z-Rožmitálu

TTRX

si koupí hned dva:-P

0/0
28.10.2010 14:15

dorny.s

Re: TTRX

Jooo....ten má všechno a jezdil ve všeeemR^

0/0
28.10.2010 15:21

TTRX

Re: TTRX

Koukám že se fanclub rozrůstá. Nebo je to pořád ten stejný uživatel? Chrysler jsem nikdy neměl a ani ho neplánuji. Asi žijete někde na vesnici odříznutí od Světa kde jezdí jedno auto ne? Pokud jsem měl cca 8 aut a 3 motorky skutečně si nepřijdu v tomto ohledu nijak vyjímečný. Takových lidí jsou statisíce;-)

0/0
28.10.2010 21:40

radik

Re: TTRX

To vis, jakmile lidi zjisti ze si vystridal par lepsich aut a ted jezdis v tom "zbytecne velkym a drahym BMW", tak na tebe budou koukat jinak. Je to k smichu  ;-D

0/0
29.10.2010 10:26

TTRX

Re: TTRX

Jo člověk má pak cejch a všichni se d oněj strefují...aspoň vidím že už ty jejich "příspěvky" maže cenzor

0/0
29.10.2010 12:25

Deleter

Re: TTRX

Tak ono jde trochu o to, jak moc seš uvěřitelnej a popravě, moc dobrý to není.

0/0
29.10.2010 22:23

TTRX

Re: TTRX

Tak patrně to vyplývá z vaší osobní situace. Víc k tomu těžko můžu něco říct. Maximálně že to nechápu ;-)

0/0
29.10.2010 23:45

TTRX

Re: TTRX

Ještě si neodpustím jednu věc. Podle vašich reakcí mám totiž pocit jako kdybych žil v rozvojové zemi kde jezdí dohromady asi tak pět aut...;-)

0/0
29.10.2010 23:57

Karel:Martel

Re: TTRX

;-DR^

0/0
29.10.2010 21:32

VKZ

Peknej pekac

vypada to i americky, jako ze pro amiky dobry..i designove good pro evropana

0/0
28.10.2010 12:03

Arth-

Jo, jo.

Tohle bude Lancia... a myslim, ze pěkná Lancia.

Doufám, že obnoví výrobu a montáž omamného pětiválce 2,4 - a jednoho kupce mají jistýho.

;-)

0/0
28.10.2010 8:48

PAVEL5

Re: Jo, jo.

jezdím s Thesis 2,4 R^

0/0
28.10.2010 8:55

cellini

Re: Jo, jo.

Lybra 2.0 5/20V

0/0
28.10.2010 9:41

Arth-

Re: Jo, jo.

R^

0/0
28.10.2010 11:39

Arth-

Re: Jo, jo.

Thesis je určitě parádní svezení... ale na mě je to moc extravagantní. Stýská se mi po Kappě.

Ale ten benzínovej pětiválec 2,4 je prostě nejlepší motor, jakej jsem kdy řídil.

No - úplně nejlepší byl kompresorovej 4.0 osmiválec v Jaguaru - ale to jsme v jiné lize, která se mě v běžném životě netýká.

;-)

0/0
28.10.2010 12:17

PAVEL5

Re: Jo, jo.

Kappa byla předtím, 2l Turbo, taky paráda. Nicméně Thesis je už jinde a extravagance mi sedí. Viva Lancia V

0/0
28.10.2010 13:50

radik

Re: Jo, jo.

Neni, když už tak nejlepší byl foukanej pětiválec Audi co se dával do S2. A pak samozřejmě řadová šestka od BMW (ta byla podle mě ještě lepší).

0/0
28.10.2010 14:05

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Jo, jo.

Nejlepsi dva motory okolo dvoulitru jsou podle me 2.0 16V turbo z Delty Integrale, Kappy, Dedry a AR 155 a pak Fiat 2.0 20V z Coupe a Kappy. Zvlast ten druhy ma neuveritelny zatah a prubeh vykonove krivky.

Pred nekolika lety jezdili na srazy kluci s Fiaty Coupe 20vT a na sprintech podelavali M3 a Lancery Evo. Dodnes premyslim o koupi Coupecka prave s timhle motorem. K Integrale se asi nikdy nedostanu z provoznich duvodu, tak aspon tahle raketka by mohla byt dobrou nahradou.

0/0
28.10.2010 19:37

radik

Re: Jo, jo.

ale ta spolehlivost... to by jeden zaplakal. Už sem to auto opravoval 80 tkm a vypadalo jak po 200 tkm

0/0
29.10.2010 10:09

radik

Re: Jo, jo.

ehm... Fiata, s Lancii tolik zkusenosti nemam, krome jizdy jako spolujezdec

0/0
29.10.2010 10:14

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Jo, jo.

Ctyrvalec je zoufaly, pokud se o nej clovek nestara, zarve po 100tkm, pokud mu dava vse, stejne ho polozi nejaka hloupa zavada(jedinou vyjimkou je Integrale).

O petivalci se rika, ze je po 200tkm teprve zajety, opravdu vydrzi neskutecne mnoho. Nevyrabi se jen kvuli tomu, ze nemuze splnit podnimky ekoteroristu.:-(

0/0
29.10.2010 12:17

radik

Re: Jo, jo.

No říká se hodně věcí, ale zajetý motor po 200 tkm... ;-D a tomu věříš? Věřim že vydrží hodně, ale tohle je trochu moc nadnesený. Dělám s autama dlouho a po 200 tkm ten motor nepojede tak dobře ikdyby vydržel třeba dalších 200 tkm. Stejně tak se říká že objem ničím nenahradíš, ale to už taky dávno neplatí.

0/0
29.10.2010 14:24

Arth-

Re: Jo, jo.

Dvoulitrovej čtyřválec se nepovedl. O tom žádná. A platí to všech jeho verzích - až po turbo. Ale ČTYŘVÁLEC.

V Kappách je dvoulitrobej PĚTIVÁLEC a to je úplně jiná písnička. Přišel pak i do Coupátka od Fiatu...  ale je to dítě Lancia.

Mezi náma - HF Untegrale se kazila taky... ale nikdo jí to neměl za zlý! Myslím, že ani jedna se těch 100tis km nedožila...  byla moc rychlá. ;-D

0/0
29.10.2010 14:56

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

Re: Jo, jo.

Tuhle 2,4 mam v Lybre, sice starsi auto, ale motor vynikajici.

0/0
28.10.2010 10:09

Arth-

Re: Jo, jo.

no...  popravdě jsem myslel bezin.

Ale nic proti dieselu. ;-)

0/0
28.10.2010 11:41

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

Re: Jo, jo.

Tohle je prave prvni diesel kterej mi vyhovuje - i kdyz to je asi spis zasluha rozumne poskladane prevodovky.

Vetsinou mi vadilo ze diky malemu rozsahu otacek proti benzinu a nizko posazene jednicce byly v podstate pouzitelne jen ctyri kvalty z peti - ta jednicka byla jen pro paradu.

0/0
28.10.2010 11:49

Arth-

Re: Jo, jo.

Možná bych ji měl zkusit. Kážu teoreticky...  v tomhle případě.

Přijde mi to strašně těžký ...  na tak malý auto. A dražší servis smaže výhodu spotřeby - tak proč se nesvézt sonorním benzínem! Ne?

Ale nehádám se. Jen jsem už dvakrát viděl 2.4 diesel s ohnutou klikovkou po banálním nárazu...  byla to sice v obou případech Alfa, ale ty motory jsou stejný, ne?

8-o

0/0
28.10.2010 12:14

Ježíš je Pán

Re: Jo, jo.

Chce se to svézt s nějakým srovnatelným motorem například od BMW. Potom si už na lancii nikdy nevzpomenete. Doba kdylancia vynikala motory je už dávno pryč

0/0
28.10.2010 13:30

radik

Re: Jo, jo.

No, ono BMW mělo lepší motory už tehdy ;-D

0/0
28.10.2010 14:06

Ježíš je Pán

Re: Jo, jo.

To asi ano, ale jede čas byla lancia přece jenom na vrcholu a její delta byla legendární. Nicméně tím to skončilo. Už je to tuším 20 let?

0/0
28.10.2010 14:12

radik

Re: Jo, jo.

Delta? Legendární byla Delta HF Integrale... bez toho HF Integrale to bylo auto jako každý jiný, ale taky na ní rád vzpomenu. A na béčkovej speciiál 037 taky R^

0/0
28.10.2010 16:42

Arth-

Re: Jo, jo.

???

Co to je "tehdy"?

BMW se naučilo dělat diesely asi tak před 15 rokama... a i tehdy stežejní technologii (= common rail) převzalo od Italů. :-P

A nestojí přímo proti sobě. Italové mají super 1,9 - lepší než 2,0 od BMW, mají 2,4...  kterou já za hvězdu nepovažuju, a Němci mají super 3,0 - kterej ale nemá italskej protějšek.

Já jsem tady mluvil pochvalně o 2,4 nezínovém pětiválci. Ten považuju v reálném světě za jeden z nejlepších motorů vůbec na silnici. A mluvím o souhrnu kvalit, včetně zvuku, spolehlivosti, náročnosti na servis, průběhu výkonu a momentu atd. V čem je ten řadovej šestiválec od BMW lepší? Plnej tah má až v poslední třetině otáček, chlastá jak flamendr po flámu a občas mu praskne hlava... 8-o

0/0
28.10.2010 16:37

radik

Re: Jo, jo.

8-o O zadnejch dieslech se bavit nebudu, to jde mimo me. Spolehlivost snad nechces koumat, nebo jo? BMW je na tom samozrejme lepe. Zvuk? ;-D To si ho asi nikdy neslysel, protoze to je nadhera. Mimochodem neměly ty Lancie turbo? Bez něj by totiž taky zabíralo až nahoře jako BMW a výkon ;-D ten by byl ještě horší.

 

A shánět na Lancii díly ;-D to se plácneš přes kapsu o dost víc než u BMW. Kamaráde ta řadovka byla několik let po sobě (te'd si přesně nevybavuju) jako nejlepoší motor na světe :-P

0/0
28.10.2010 16:50

radik

Re: Jo, jo.

Jeste bych dodal ze ta radovka od BMW se s mirnejma modifikacema dostala do M3 csl (e46) kam ho davali jeste v roce 2004 . Jak dlouho vydrzel ten motor z Lancie? ;-D

0/0
28.10.2010 17:10

Arth-

Re: Jo, jo.

:-)

motor od BMW na to se spolehlivostí SAMOZŘEJMNĚ líp není...  ale diskuze s Tebou nemá smysl, takže papa.

;-)

Motor dostal asi 3x prestižní ocenění pro svou konstrukci...  což neříká vůbec nic o vhodnosti pro denní provoz.

Nahoře jsem mluvil o tom kompresorovým Jaguaru...  což je nepochybně extra třída. Ale vlastnit bych ho nechtěl. Už třeba proto, že prohlídka je předepsaná po 15tis km (to je třeba pro mě asi 3x ročně) a stojí zhruba 40tis Kč. ... sorry. Pochopil? Howgh.

0/0
28.10.2010 17:40

radik

Re: Jo, jo.

;-D Já s nim jezdim každej den a nestěžuju si :-P Spolehlivej je dost, jediný co sem na tom dělal kromě rozvodů byla výměna alternátoru (za 60tkm, koupil jsem ho při 120 tkm)

0/0
28.10.2010 18:42

Ježíš je Pán

Re: Jo, jo.

T mmotor z Jaguára taky není žádná špička...Nesmíte zaměnovat Světovou špičku a pak špicku z toho s čím jste měli možnost se svézt.

0/0
28.10.2010 22:41

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Jo, jo.

Lancie oturbovany byly, ale ta auta(Kappa) vydrzela naprosto bez problemu i 300 tisic kilometru. Mimochodem pokud mela Kappa pod kapotou 20 vT, bez problemu napraskala i BMW 540i. Vlastni zkusenost.

Lancie z devadesatych let jsou dodnes uzasna auta s hoodne naddimenzovanymi dily, ovsem kdyz se neco podela, sehnat ND je fuska. Servisovat to totiz v autorizovanym servise nema smysl, pracuji zpusobem "vymenime vse a snad to pojede" a i za pozdrav chteji petikilo.

0/0
28.10.2010 19:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.