- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
krasna auta se lidem libi ale kdyz se maji rozhodnout jestli si koupi krasne auto nebo za stejnou cenu obycejne ale vetsi s lepsim motorem tak si logicky zvoli druhou variantu ta krasa je u auta az ten posledni parametr pokud date na trh prostorem vykonem a cenou naprosto shodna auta tak se 100% bude prodavat to s hezcim modernim designem
Jediný který se mi za posleních cca 15 let líbí je nový DS.
Mně se od citroenu moc líbí tenhle kousek, snad pude takhle do výroby....
"Citroeny jsou synonymem vytříbeného designu už dlouhá desetiletí." Tím mají na mysli Citroen BX, který, tuším, vyhrál anketu o nejhnusnější auto 90. let? Ale proti gustu žádný dišputát.....
Citroen BX taky není auto z 90tých let - Citroen ho uvedl na trh v první půlce 80tých let, když v tom přijeli známí z Francie v roce 1985 do Čech, tak na to všichni zírali jak na lítající talíř. Svezení bylo v tý době neskutečný. Souhlasím, že hranatý design postupně zastaral (vy asi narážíte na doprodej BX v ČR před uvedením Xantie), technika ale nikoliv.
Lidé chtějí mít obyčejná auta, protože krásná auta mají méně odolný lak proti poškrábání desetikorunou.
Este furt je rucni brzda na predni naprave? :-D
šmankote - kde jste na to přišel ?
kdysi nejvetsi revoluci zpusobil Renault (statni podnik) se svym R-5. Zavedl plastove narazniky a aerodinamicke reflektory a okamzite to od nej nestydate vsichni konkurenti prevzali. Vcetne Mercedesu !!
Ranault 5 zavedl aerodynamické reflektory? A co Citroen DS z roku 1955? Nemluvím o Tatraplanu a dalších autech, které měly reflektory už součástí siluety karoserie.
má krásná a kvalitní auta? No tak proč je před námi schovává?