- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Love, love, love toto auto. Kdyz jsem ho poprve uvidela, tak se mi vubec nelibilo, hlavne ten nos. Interior taky nic moc, ale pro mne bylo nejdulezitejsi Kessy keyless system a bluetooth. Po skoro dvou mesicih jsem absolutne zamilovana do tohoto auta. Ve snehu a na naledi to je "elegantni" tank. Nikdy jsem se necitila tak bezpecne jako v tomto aute. Ani v 4X4 suv. A skoro tisic kilometru na jednu nadrz nafty taky neuskodi.......
Já potřebuji jezdit poměrně pohodlným, bezpečným a spolehlivým vozem, za relativně slušný peníz - na výstavě krásných vozů kdejakých chlubilů mě neuvidíte.
Hezký auto. Jezdíval jsem se současnou Jettou a nemám výhrad. Tohle je ještě lepší.
Tohle auto jsem si v USA prohlížel a je to k . Designově katastrofa, uvnitř plasty, za které by se minulá generace jetty musela stydět, a co se týče toho, co je pod kapotou je to ještě horší. Například základní model pro USA dostal motor, který se v předchozí Jettě ani nenabízel (nabízel se v před předchozí¨,2.0l , 115k) a pro završení bez multilinku a s bubnovými brzdami na zadních kolech
Ted jsi popsal standardni americke auto. Vydrzi 500k km pac nema turbo a ma pevnou napravu, interier hnus a velky.
jsou v pytli, vyřízený. Tenhle model je vyhlášením války.
a je po škodovce........ted uz jim nic nebrání udělat ze škodovky něco, co nebude konkurovat předraženejm VW..........
Opravdu to není derivát Golfa. Je to totiž slátanina z přebytků výroby Audi A4, Staré oktávky, Golfa a Superba...
Silně mi to připomíná čínské paskvily...