Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legenda jménem uno se vrátila. Studie roadsteru má 154 koní

Fiat letos oživil legendární model Uno. Prozatím se prodává jen v Jižní Americe, ale pravděpodobně ho nabídne i na dalších trzích včetně Evropy. Vedle základní verze nyní představil i sportovní variantu a zajímavý roadster.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Natural born killer

ital patří na jih, kde nejsou mrazy,

jak se dostane do míného pásu, začne zamovolně nakvétat až vykvete do krásné nahnědlé barvy

0/0
16.11.2010 11:02

Highdriver

Jak tak koukám na Fiaty

Lancie a Alfy se mi líbí pořád víc :-)

0/0
15.11.2010 20:29

stratus

FIAT?

Uz kedysi sa vraveo, ze fiat hrdzavie uz v katalogu... Dnes uz mozno tak moc nehrdzavie, ale podla skusenosti co mame doma s novou Cromou by som osobne do Fiata nikdy nesiel. Samozrejme, sto ludi, sto chuti...

0/0
15.11.2010 19:22

Baxter

Re: FIAT?

Já mám s Fiaty zkušenosti vcelku pozitivní. To se ovšem nedá říct o Volkswagenech a extrémně poruchovým Passatu. Po těchto zkušenostech mi už plečka Volkswagen nesmí do baráku.

0/0
16.11.2010 9:14

luban12

Měl jsem velké štěstí

Před lety jsem si koupil auto roku Fiat Tipo. A to štěstí ? Podařilo se mi ho po dvou letech prodat, sice se stotisícovou ztrátou,ale bylo pryč.;-D

0/0
15.11.2010 19:14

barbarosa1942

stare uno v dislu

jezdilo za 4 litry, clovek hned usetril na drahou rakev!;-D Bylo to z papundeklu.

0/0
15.11.2010 18:28

pepegoeswild

FIAT

Fabrica Italiana Automobili Torino R^

0/0
15.11.2010 15:55

dracekvo

legenda jménem uno

mi schnila před očima i když to byl pozink. Od té doby mi fiat nesmí do baráku.

0/0
15.11.2010 13:03

AMCPP

Re: legenda jménem uno

jj, známej tomu důvěrně přezdíval "pastička na peníze"...

0/0
15.11.2010 18:11

karlinboy

Re: legenda jménem uno

brepto

0/0
20.11.2010 18:19

Jolika

sedadla zkusit

Auto je predevsim k jezdeni. Zkusenosti s Fiatem mam takove, ze sotva tak z Prahy do Liberce se da dojet bez ujmy nazdravi. Po Cesku to jde. Ale v ramci evropskem uz sotva. Sedadla mel Fiat  uplne macessky tvrda, v zatackach clovek lital na sedadle jak nudle v bande. Takze (jenom) 450 km  denne se vubec nedalo vydrzet, to pak clovek nemohl ani vstat. Casto jsme museli za den i vice a to mi bylo pri vystupu skoro na breceni. Vlastne jsme se Fiata zbavili predevsim kvuli jeho tvrdym a nepohodlnym sedadlum. Tedka uz vim, ze posedet si za volantem v autohausu, nebo pri zkusebni jizde,  vubec nic neznamena, to se zda posez dobry. Zkusebni posezeni by melo trvat aspon 300 km a pak by posouzeni bylo objektivni. :-)

0/0
15.11.2010 9:56

duch zavražděného iuose

hmm

škoda, že jsi nenapsal jakýho fiata jste měli...

0/0
15.11.2010 10:22

Jolika

Re: hmm

Ritmo, Croma, Punto. Nastesti vzdycky jako druhy vuz v rodine.

0/0
16.11.2010 17:10

Honx

Fiat je jak na houpačce

po krásném Fiatu Grande Punto (Punto minulé generace) už zase vymýšlí šílené mutanty... Chjo. :-(

0/0
15.11.2010 9:52

Natural born killer

Re: Fiat je jak na houpačce

najíždí se osvědčený design ala multipla

0/0
16.11.2010 11:03

duch zavražděného iuose

hmm

hodně pěkný R^

0/0
15.11.2010 9:50

legnaw

uspech?

killer pandy?

nepoviem nic nove... zalezi na cene... v tomto segmente zacina byt dusno. a ked fauwe pusti trojcata bude uz preplneno. (aj ked urcite joyster alebo arosa nebudu lacnejsie)

0/0
15.11.2010 8:40

werox

indoor auto! kdo to kdy vymyslel :)

V nabídce jsou tři základní varianty, od velmi jednoduché s nelakovanými nárazníky přes standardní až po outdoorovou verzi Way.

tz. ze 2 ze 3 verzi nejsou urceny pro venkovni uziiti..idnes se zas vyznamenal

0/0
15.11.2010 1:30

ununun

Re: indoor auto! kdo to kdy vymyslel :)

náhodou vedle nastartovaní indoorovky se pak doma skvěle usíná

0/0
15.11.2010 1:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.