Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toyoty musí opět do servisů. Svolávají se nejmenší modely

Japonská automobilka Toyota Motor opět svolává automobily k opravě, tentokrát kvůli potížím s posilovačem řízení u malých modelů IQ a Passo, který znají Evropané spíš jako Daihatsu Sirion.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zdeKajinek

motor toyota 1.0 vvt

už treti krat vyhral cenu najlepsi motor roka do 1000cm3..ma spotrebu priemerne 5 litrov 51 kw-69 koni.4 krat uloženu klukovicu..osone si myslim že pokial sa v motore meni pravidelne olej tak 300 tis musi vydržať.jazdi u nas autoskola so subaru justy a 250 tis žiadne poruchy

0/0
8.11.2010 18:29

zdeKajinek

toyota nie je subaru justy

toyota passo nie je v žiadnom pripade subaru justy alias daihatsu sirion ale je to daihatsu boon.su to podobne autá len passo je novšie.!!

0/0
8.11.2010 18:22

BobesekCZ

Kvalita Toyoty bídná

Já mám Yarise 1.0 r.v.2007. Měsíc po tříleté záruce mi zaklepal motor a importér od toho dává samozřejmě ruce pryč. Měl jsem najeto jen 76600km. V motoru se ohnula ojnice. Opravy se v toyotě řeší pouze výměnou celého motoru !!! To jsem si toyotu kupoval proto abych do auta nemusel vrážet peníze. A vím o více případech u tohoto typu motoru. Celý problém rozebíráme v Toyotaklubu. Nevím jestli sem můžu vkládat odkazy tak kdo chcete tak napište na můj mail a odkaz vám pošlu. Dal jsem tam i fotky částí motoru. Můj mail: bobesek.impuls@email.cz :-(

0/0
7.11.2010 11:20

MAČKA 1

A co Aston Martin Cygnet?

0/0
5.11.2010 11:00

bouky

Kdyby to byly škodovky

to by tady bylo chytrejch odborníků ;-)

0/0
4.11.2010 17:16

suarez

Bejvavalo

Japonske znacky uz davno nejsou co byvaly. Kolega z prace ma Yaris a uz resil v zaruce vadny alternator, nesvitici palubovku a 3x(!) netesnost zadnich dveri. Kamaradka ma 2 roky starou Mazdu 3 a od te doby co ji menili predni svetla v zaruce ma problem s praskanim zarovek. Takze je jedno co dnes clovek koupi pokud se nejedna o opravdu luxusni znacku, kde napr. privezou sportovni kola az do domu a zajisti pronajem testovaci trati.

0/0
4.11.2010 16:40

dcman

Re: Bejvavalo

Podle dvou zkušeností soudíš celé japonský automobilový průmysl?

Já zase znám lidi s autem značky Škoda, kterým se stalo to stejné, nebo podobné. To však není argumentem pro odsouzení celé značky.

0/0
4.11.2010 18:07

Highdriver

Re: Bejvavalo

Jak říkáš, jsou lidi co jsou se škodovkou v servisu 1x do měsíce ale i 1x za dva roky na servisní prohlídku. Ale i já si všimnul, že už jap. značky produkují trochu jinak než za éry slavné Toyoty Cariny E. Pokud navíc automobilka mlží a zatajuje, je její křehká pověs hned jinde...

0/0
5.11.2010 16:39

r72

Re: Bejvavalo

Samozřejmě, že dnešní motory jsou složitější a nedá se to srovnávat s 90-léty. Na druhou stranou si po funkční stránce Toyota drží stále svou třídu, a i přes vyšší technickou náročnost vysokou životnost. Motorizace s vyšším podílem elektroniky jsou na tom hůře....Cenová válka u Toyoty má spíše vliv na kvalitu plastů a ostatních dílů, zatím však ne příliš  na funkční  díly a celkovou životnost. Je třeba si uvědomit, že auta jsou o 20-30% levnější než před několika lety a někde se ubrat muselo....

0/0
5.11.2010 16:52

r72

Re: Bejvavalo

..zas, tak špatný to nebude. Mám doma litrového yarise(07) s 270 tis.km, a až na zadní ložiska, která se mění ve 200tis. vše původní a stále mu nejlíp chutná olej s původní viskozitou t.j. 'F' -ková 5w30 a stavem je minimálně na úrovní nejprodávanějších aut u nás s polovičním nájezdem...

0/0
5.11.2010 12:40

Ave Caesar

Re: Bejvavalo

Nemyslím to nějak osobně, ale jak se Vám povedlo na takovým prckovi tak velkej nájezd? :-) Říkal jsem si, že podobné typy aut jsou tak na 10-15 tisíc km/rok :-)

0/0
5.11.2010 13:11

r72

Re: Bejvavalo

prcek? prostorově je v přední části auto na úrovni nižší střední, k tomu si přidejte vyšší rovný posez, vysokou tuhost a stabilitu ve vyšších rychlostech, zvláště na širší verzi pneu a zjistíte, že i bez zdravotní újmy se to bezproblémů dá.S původním majitelem jsme se shodli, že to je nižší střední pro dva půměrné postavy...  Auto jsem ,tak koupil před rokem. Nebyly to však české dálnice, ale maďarské a na autu je to znát...rovinatá dálnice pro tento motor žadný problém není:-).

0/0
5.11.2010 15:02

ajdnes je tu cenzóršip

Re: Bejvavalo

... vlastně skoro jako Bugatti Veyron ;-D

0/0
6.11.2010 10:02

dcman

Toyota to přizná.

Toyota to jako jedna z mála automobilových značek přizná (zcela veřejně). Když jsem byl majitelem vozu Renault (Laguna), tak mi volali z autosalonu, abych přijel na "preventivní prohlídku vozu", nic veřejného. Po zjištění od dalších majitelů tohoto modelu jsem však zjistil, že se jednalo o "plošnou" závadu na více kusech.

Nikdo není neomylný a ani lidé v Toyotě. Naopak to od Toyoty beru jako plus, některé značky (například Škoda) tyto závady zatajují a následně se musí řešit reklamacemi. Často spoléhají na to, že si auto nechá majitel opravit za své a nebude s v tom "pachtit". Jinak je moje zkušenost s Toyotou jen pozitivní - RAV4, 290.000 km bez větší závady.

0/0
4.11.2010 12:37

lordhelma

Re: Toyota to přizná.

ja se rozhodoval mezi rav 4 a ford kuga, pak jsem se rozhodl pro ford a lituju, ze jsem nevsadil na jistotu overene kvality

0/0
4.11.2010 13:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.