- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
už treti krat vyhral cenu najlepsi motor roka do 1000cm3..ma spotrebu priemerne 5 litrov 51 kw-69 koni.4 krat uloženu klukovicu..osone si myslim že pokial sa v motore meni pravidelne olej tak 300 tis musi vydržať.jazdi u nas autoskola so subaru justy a 250 tis žiadne poruchy
toyota passo nie je v žiadnom pripade subaru justy alias daihatsu sirion ale je to daihatsu boon.su to podobne autá len passo je novšie.
Já mám Yarise 1.0 r.v.2007. Měsíc po tříleté záruce mi zaklepal motor a importér od toho dává samozřejmě ruce pryč. Měl jsem najeto jen 76600km. V motoru se ohnula ojnice. Opravy se v toyotě řeší pouze výměnou celého motoru !!! To jsem si toyotu kupoval proto abych do auta nemusel vrážet peníze. A vím o více případech u tohoto typu motoru. Celý problém rozebíráme v Toyotaklubu. Nevím jestli sem můžu vkládat odkazy tak kdo chcete tak napište na můj mail a odkaz vám pošlu. Dal jsem tam i fotky částí motoru. Můj mail: bobesek.impuls@email.cz
Japonske znacky uz davno nejsou co byvaly. Kolega z prace ma Yaris a uz resil v zaruce vadny alternator, nesvitici palubovku a 3x(!) netesnost zadnich dveri. Kamaradka ma 2 roky starou Mazdu 3 a od te doby co ji menili predni svetla v zaruce ma problem s praskanim zarovek. Takze je jedno co dnes clovek koupi pokud se nejedna o opravdu luxusni znacku, kde napr. privezou sportovni kola az do domu a zajisti pronajem testovaci trati.
Podle dvou zkušeností soudíš celé japonský automobilový průmysl?
Já zase znám lidi s autem značky Škoda, kterým se stalo to stejné, nebo podobné. To však není argumentem pro odsouzení celé značky.
Toyota to jako jedna z mála automobilových značek přizná (zcela veřejně). Když jsem byl majitelem vozu Renault (Laguna), tak mi volali z autosalonu, abych přijel na "preventivní prohlídku vozu", nic veřejného. Po zjištění od dalších majitelů tohoto modelu jsem však zjistil, že se jednalo o "plošnou" závadu na více kusech.
Nikdo není neomylný a ani lidé v Toyotě. Naopak to od Toyoty beru jako plus, některé značky (například Škoda) tyto závady zatajují a následně se musí řešit reklamacemi. Často spoléhají na to, že si auto nechá majitel opravit za své a nebude s v tom "pachtit". Jinak je moje zkušenost s Toyotou jen pozitivní - RAV4, 290.000 km bez větší závady.