- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
aueeeeeeeeee Mám tu starší generaci a tohle se tedy vážně moc nepovedlo...... ošklivá není, to ne, ale stará Micra byla fenomenáááááááální
"CVT řadí bez cukání a zbytečných prodlev" - Ale vždyť CVT vůbec neřadí, takže kde by se mělo vzít cukání? Jedině kdyby to mělo možnost zvolit naprogramované simulování manuální převodovky, přičemž se pak převodové poměry fixují.
Taky jsem to nepochopil... buďto jde fakt o nějakou simulaci v rámci snížení spotřeby (snižování otáček při méně sešlápnutém plynovém pedálu...), nebo je to jen klasický marketingový kec. Nevím, s variátorem jsem v životě nejel.
Micru mam od roku 2004 a nemuzu si to auto vynachvalit. Bydlim v Londyne a do velkomesta to je naprosto idealni auto. Co se tyka problemu, tak ze celou dobu jsem krome vymeny brzdnych desticek a baterky nepotrebovala servis ani jednou (teda krome pravidelne udrzby - filtry, olej....atd...).
tak jak kukam na tu RZ tak to zavani propagaci ..
na to bacha idnes, nespravna kombinace pismen a cisel a 20 let na tvrdo :)
Proč je Micra podle parametrů pomalá? 50kW Felicie má nižší výkon, je těžší a má zrychlení 13,5 s.
u takového auta je přece údaj o zrychlení naprosto nepodstatný. je to auto do města.
je zahlcovat města těmito zbytečnostmi. Po městě se má používat MHD a auto na cestování ven. Takhle hodlá každej mít 3 auta, to pak nebude k hnutí!
Až bude MHD fungovat jak má, tak ho ráda využiji. Vynechané spoje, bezdomovci, Rusové, smrad, extrémní zima nebo extrémní horko, časově stejně výhodné jak auto. Výhoda je pouze levnější provoz.
Je opravdu pěkné, jak se mohl pán ztrhat, ale za 205 tis. je to podle mě stále dost předražená. Zvláště pokud je to nákupní taška alá druhé či třetí auto do rodiny. Porovnám li to třeba s takovou Thálií za 109 tis. Tak nevím nevím.
Dvojnasobny kufr, spotreba teda o 1l ve meste vyssi, ale funkcnost... a rozdil i bez ty specialni ceny 40k Kc pri financovani Renault je stale 50.000 a to je proste dost. Jako druhy auto bych stejnak volil nejaky maly bazarovy.
Prvni auto novy a poradny a druhy (nekdy nam chybi, kdyz jedu pryc a manzelka by rada treba nekam na brusle, nebo i na nakupy) cokoliv. Na to jedno dve svezeni za x dni to musi stacit. 90% casu to bude stejnak nekde stat.
Já tedy nevím, v článku je uvedena původní navrhovaná cena základu, pak cena vyšších výbav ale skutečnou cenu základu jsem nenašel (nebo snad přehlídl?)....
Vypadá to na prima kabelku, pro holky do města s CVT to může bej prima mazel. Chtěl bych CVT vyzkoušet, jak jim běhá. Já dávám
Jůůů, tak poprvé vidím, že by někdo udával zrychlení v litrech. Můžete mi to prosím někdo přepočítat na sekundy?
... tak už to není potřeba, autor to rychle opravil