Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec legendy: dnes vyrobili poslední Škodu Octavii první generace

První generace Škody Octavia je definitivně minulostí. Po dlouhých 14 letech končí její výroba. "Modelová řada Octavia je pilířem úspěchu značky Škoda," říká mluvčí automobilky Evžen Krauskopf. Není to vůbec nadnesené. Už za svého života si octavia zadělala na legendu a je to jeden z nejdůležitějších modelů značky vůbec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pikolik

Mam ji

Mam ji a zatim si nemohu moc stezovat. Mohu jen porovnat s faviritem a felicii co jsem mel pred tim. Ta felicie byla asi nejspolehlivejsi, skoda jen ze ji hnily ty paty dvere. Octavie je o neco vetsi a tizsi a clovek se citi o krapet bezpecneji. Jinak souhlasim ze to bylo asi prvni "svetove" auto, ktere udelali.

0/0
12.11.2010 7:44

stratus

skoda...

Skoda, ze autor nenapisal, teda aspon som to v clanku nenasiel, aku mala motorizaciu, vybavu a kam to auto smeruje... Napriklad ci si ho odobral nejaky zasluzily pracovnik, alebo slo rovno do muzea... ;-(

0/0
11.11.2010 16:29

čirokéz

Nadcasovy design

To auto ma porad smrnc, nadcasovy design, I po tech letech je porad hezci nez Oct II . O fabiich sned nema cenu se ani zminovat.

0/0
10.11.2010 15:58

Lev-z-Rožmitálu

Re: Nadcasovy design

přesně

spolu se superbem 2 nejhezčí auto co se kdy jako škodovka vyrábělo

0/0
10.11.2010 20:08

Deleter

Re: Nadcasovy design

No tak to ani omylem.

0/0
11.11.2010 9:44

Lev-z-Rožmitálu

Re: Nadcasovy design

co je hezčí?8-o

felicia z 50. let?Rv;-D

0/0
11.11.2010 10:30

Deleter

Re: Nadcasovy design

No ta taky, a pak 110R. Tahle konzernovka je prostě jenom obyčejná konzernovka.

0/0
12.11.2010 8:48

Lev-z-Rožmitálu

Re: Nadcasovy design

to ale říkáš z nostalgie

mně se třeba stará felda nijak zvlášt nelíbí erko už je lepší ale O1 je podle mě hezčí teda ne v kombíku ale v sedanu

0/0
12.11.2010 11:22

Deleter

Re: Nadcasovy design

To je asi individuální.

0/0
15.11.2010 12:33

Ahasver

Kecy.

Poslední Škoda Octavia první generace sjela z výrobní linky 21.12.1971.

0/0
10.11.2010 15:10

rudyshy

Re: Kecy.

mno yo ale ta oktavka co vtedy zliezla je len pre fajnsmekrou ;)

0/0
10.11.2010 17:04

Lev-z-Rožmitálu

Re: Kecy.

pěknej hnus stará oktávka tedaRv

1000 mb byla mnohem hezčí

0/0
10.11.2010 20:06

ukasek

Spolehlivost

Po Golfu II. jednoznačně nejspolehlivější auto, co jsem kdy měl!

0/0
10.11.2010 12:11

habakuk1

úvaha

Místním mudrcům bych rád doporučil, aby nejdříve zkusili vyrobit čehokoliv jeden a půl milionu a pak to s úspěchem prodat. ;-)

Teprve potom mohou pindat, zda tento výrobek byl šunt či nikoliv.

0/0
10.11.2010 12:00

rudyshy

Re: úvaha

thumbs up

0/0
10.11.2010 17:03

Angelost

.

Na to jak je to ubohy auto tak  se na trhu udrzelo docela dloouho, to jo! Je jasne, ze tohle vovci auto byto tady v cechach revoluci. Po vyberovych modele favorit, felisia nebo rapid.

0/0
10.11.2010 11:51

ajsmen

Re: .

Možná by nebylo od věci občas zapojit mozek a naučit se psát, než začnete s ostatními sdílet názor....;-D

0/0
10.11.2010 12:55

you.can

není to zas až tak dobré auto

ale je pořád o 1000% lepší než kdejakej francouz. Mám peugeot 307 ze 2001,  začal mi špatně spínat přepínač blinkrů a světel. Pokuď ho chcete novej (na oktávku seženete do tisícovky) a na peugeot musí být na míru dle výbavy: klima, esp, mlhovky, radio a další věci, stojí 13 500 :-) de..lní páčka, to nepochopím. To stejné alternátor, originál za 13 000, podělali se vstřiky, jeden za 13 500,-, jsou čtyři. Francouze už nikdy nekupovat...

0/0
10.11.2010 10:59

f0rr35t

Re: není to zas až tak dobré auto

Měl jsem francouze ještě nedávno a ačkoli na něj zas moc nenadávám, tak jsem si od něj dal raději pauzu a nevím, jestli se k němu vůbec někdy vrátím... nejspíš ne. Nebylo to špatné auto, ale jsou lepší. Ale musím pochválit komunitu okolo Renaultů, protože na fóru se dozvíte fakt úplně všechno a je tam plno ochotných lidí R^

0/0
10.11.2010 14:13

wildos

Re: není to zas až tak dobré auto

meleš nesmysly, stačí vyměnit jenom páčku těch blinkrů  - jen tak na okraj klima esp  je na středovém tunelu ;-).

0/0
10.11.2010 15:32

Antikodex

14 let ve výrobě

Jen doufám, že stejně dlouho se NEBUDE vyrábět současná O II s ťamanskými světly! :-/

0/0
10.11.2010 9:07

nehavel

Českej Logan

V diskuzi jsem četl mnoho projevů uznání k OI, mimo jiné že postavila Škodovku na nohy a že má nejlepší poměr cena/ užitná hodnota na světě. No, nevím nevím, ale v prvním případě mohu říct to samé o Dacii Logan, a ve druhém je nutno odporovat, neb nic nepřekoná rovněž Logan MCV. Zkrátka, není to špatné auto, ale rozhodně ne tak dobré, jak je v ČR vnímáno. Nejvíc mi vadí ta masovost, ale to platí pro všechny Škody. Připomíná to časy před listopadem.  Konečně, za ty prachy šlo vždy pořídit daleko lepší vůz. To platilo u nových i mezi ojetinami a vlastně to platí i u těch současných. Jak jsem kdysi četl ... Škoda Octavia = manažerský pocit pro český lid 

0/0
10.11.2010 8:17

dracekvo

Re: Českej Logan

To je ten trend co panuje z dob favoritů. Že škodovka je česká a dily tam jsou za hubičku. Mě teda příde, že servis oktávky vyjde na úplně stejné peníze jako jiného běžného auta z toho roku.

0/0
10.11.2010 8:20

nehavel

Re: Českej Logan

S tím servisem to platí jen v ofiko servisech, jinak kvůli té masovosti zvládá opravy i kdejaký garážový specialista. Největší láce je v náhradních dílech, sice z kradených aut, ale to většině nevadí, tedy dokud neukradnou to jejich

0/0
10.11.2010 8:36

Hroznej puberťák

Re: Českej Logan

Ano.

0/0
10.11.2010 8:51

dracekvo

Re: Českej Logan

No jo vlastně. Škodovky se kradou jak blázen, na to sem úplně zapoměl :) To je taky jeden z důvodů, proč bych do ní nešel.

0/0
10.11.2010 8:57

podle_cenzora_rasista

Re: Českej Logan

podívej se za kolik prodává náhradní díly škodovka a za kolik je můžeš sehnat jinde, taky origo. Dám ti příklad: olejový filtr - u prodejce něco kolem 260 Kč, v obchodě bez loga škoda za 160.

0/0
11.11.2010 20:27

WIFI

Re: Českej Logan

jak který. pokud nemáš fuglovku a nevadí ti požitý díly, tak třeba zrcátka seženeš na vrakáči bez problémů i barvě co potřebuješ. Zkus takto sehnat díly na suzuki nebo jiný

0/0
10.11.2010 9:51

rudyshy

Re: Českej Logan

bez urazky k loganu ale sa snazis porovnavat tie dva auta? aj tato stara oktavka je motoricky uplne inde ako logan a nehovoriac o interiery. Sorry ale si uplne mimo misu. Aj keby oba auta boli vyrobene v jednu dobu stale logan je o par tried nizsie. A nie to auto ktore ma vacsinu technologie z roku 1996 plus priebezne doplnovane kozmetickymi a elektronickymi doplnkami konciace v roku 2006?(typ)

a dle mojho nazoru je oktavka vynikajuce auto.. nemoze konkurovat autam v stejnej triede vyrobene v sucastnej dobe ale stale je skvela.

Co sa tyka nahradnych dielov.. kradnute? tie diely ked si kupis mimo orig. servis su za hubicku a su nove a ziadne cinske kopie.

pre rypalkou mam aj 530XD z 2007 a zena ma kulhaveho peugota

a stejne ma bavi sa na vikend hodit sa pod auto a udrzovat ho.. (hobby)

0/0
10.11.2010 12:27

dracekvo

bohužel

Úspěchu byla škoda blízko i v letech minulých, jenže komanči řekli, že se bude stále vyrábět zastaralá škoda 120 a bylo po ptákách. Prototypy se uklidili v Boleslavi do sklepa, kde na ně sedá prach.

0/0
10.11.2010 8:10

Antikodex

Ideální auto pro českého knedlíka

Baťoh na 600 l krámů za zadkem, žralo to 5,5 l řepkáče na 1000 km a že to mělo zvuk jako traktor Zetor 25, na zadní sedačky se vešli nanejvýš Pigmejové a díky kolům uprostřed to v zatáčkách tancovalo kalamajku? Už jen ten pocit, že oproti Favu je to velký skoro jako Mercedes a zrychlení to mělo díky krutému zátahu vocpoda stejný jako Ferrari...:-P

0/0
10.11.2010 7:55

WIFI

Re: Ideální auto pro českého knedlíka

evidentně si Zetor 25 ani jiný nikdy neslyšel, jinak bys věděl, že zvuk octávie se jim nepodobá ani náhodou

0/0
10.11.2010 8:07

lekaj

RIP

Neexistuje podle mne Cech ktery by se v ni nesvezl. Je to dobre auto, 14 let vyroby se nepodari kazdemu modelu. To je uz dnes legendaR^

0/0
10.11.2010 5:26

1000mb

Re: RIP

100% souhlas.A v "eresu" ji to vyloženě slušíR^

0/0
10.11.2010 5:49

jendabenda

Re: RIP

docela se mýlíš, hodně čechů se v ní nesvezlo

0/0
10.11.2010 7:05

loschacharos

Koukám, že

tady je odborníků a chytrolínů, kteří umí znevažovat jakoukoliv lidskou práci, ale sami si umí maximálně zastrouhat pastelku!;-D!

0/0
10.11.2010 5:16

Nostromo1975

Poslední...

no a co ?;-D;-D;-D

0/0
10.11.2010 0:31

namestii

Re: Poslední...

Jediný článek, který jste nečetl je ten, který se nenapsal?

0/0
10.11.2010 1:46

beras81

konečně

poslední...

0/0
9.11.2010 23:46

cenzore_zdar

takova moderni 120tka

kazdej Cech po ni prahnul a byl ochoten preplacet cenu, nez jakou to ve skutenosti melo. A pockame si este tak 10 let a bude v tom jezdit kazdej druhej "studak" jak kdysi ve 120tce, dnes ve favoritu ci felicii ;-D

0/0
9.11.2010 23:45

PepaK

Až zítra...

Nechci vám do toho kecat, ale ještě ve středu se pár desítek aut vyrobí. Definitivní konec bude někdy před polednem. ;-) Jinak samozřejmě R.I.P. Octávko. Jedněma milovaná, jedněma nenáviděná, ale bylas to právě ty, kdo postavil Škodu na nohy a dokázalas vybudovat dobré jméno Škody. R^

0/0
9.11.2010 23:05

já jsem vaše maminka

lol tak to je na zápis do kroniky

oktavie, navíc v I. generaci a legenda? omej si voči pisálku !!8-o:-P

0/0
9.11.2010 22:56

Danko

Re: lol tak to je na zápis do kroniky

jo...ja to auto mam a nemohl bych ho nazvat jinak...stara fesna elegantni pohodova octavka...chapu ze tvuj renault te ale uspokoji vic

0/0
9.11.2010 23:31

ladaxxt

Re: lol tak to je na zápis do kroniky

ale jen když nemá bolesti hlavy..;-D

0/0
9.11.2010 23:38

Hroznej puberťák

Ať se vám to líbí nebo ne,

... pro Škodovku to byla hodně povedená řada. A využili ji do mrtě. Není to sice můj šálek kávy, ale uznávám ji jako hodně povedený počin.

0/0
9.11.2010 22:50

f0rr35t

Re: Ať se vám to líbí nebo ne,

R^ přesně tak. Stalo se z ní ideální auto pro spoustu Čechů... sice ne pro mě, ale přece nic neznamená, české silnice mluví za vše.

Mimochodem - kdo tvrdí, že legenda musí být za každou cenu nej- ?

0/0
9.11.2010 23:39

prasák

moje

Octavia je auto střední třídy a poměr užitná hodnota/cena má nejvyšší na světě. S tímto vozem jsem vždy králem levého pruhu. R^

0/0
9.11.2010 21:51

Lev-z-Rožmitálu

Re: moje

;-DR^

0/0
9.11.2010 22:02

medved.m

Obdivuju,

že máš ještě v tuhle dobu náladu na vtipy R^

0/0
9.11.2010 22:12

Vedoucí kolotoče je zpátky!

Re: moje

S takovou pleckou bych nezaparkoval ani pred sibrtakem, abych se nepropadnul hanbou. V levem pruhu mozna, ale leda tak na okresce... ;-D

0/0
9.11.2010 23:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.