- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mam ji a zatim si nemohu moc stezovat. Mohu jen porovnat s faviritem a felicii co jsem mel pred tim. Ta felicie byla asi nejspolehlivejsi, skoda jen ze ji hnily ty paty dvere. Octavie je o neco vetsi a tizsi a clovek se citi o krapet bezpecneji. Jinak souhlasim ze to bylo asi prvni "svetove" auto, ktere udelali.
Skoda, ze autor nenapisal, teda aspon som to v clanku nenasiel, aku mala motorizaciu, vybavu a kam to auto smeruje... Napriklad ci si ho odobral nejaky zasluzily pracovnik, alebo slo rovno do muzea...
To auto ma porad smrnc, nadcasovy design, I po tech letech je porad hezci nez Oct II . O fabiich sned nema cenu se ani zminovat.
přesně
spolu se superbem 2 nejhezčí auto co se kdy jako škodovka vyrábělo
Poslední Škoda Octavia první generace sjela z výrobní linky 21.12.1971.
mno yo ale ta oktavka co vtedy zliezla je len pre fajnsmekrou ;)
Po Golfu II. jednoznačně nejspolehlivější auto, co jsem kdy měl!
Místním mudrcům bych rád doporučil, aby nejdříve zkusili vyrobit čehokoliv jeden a půl milionu a pak to s úspěchem prodat.
Teprve potom mohou pindat, zda tento výrobek byl šunt či nikoliv.
Na to jak je to ubohy auto tak se na trhu udrzelo docela dloouho, to jo! Je jasne, ze tohle vovci auto byto tady v cechach revoluci. Po vyberovych modele favorit, felisia nebo rapid.
Možná by nebylo od věci občas zapojit mozek a naučit se psát, než začnete s ostatními sdílet názor....
ale je pořád o 1000% lepší než kdejakej francouz. Mám peugeot 307 ze 2001, začal mi špatně spínat přepínač blinkrů a světel. Pokuď ho chcete novej (na oktávku seženete do tisícovky) a na peugeot musí být na míru dle výbavy: klima, esp, mlhovky, radio a další věci, stojí 13 500 :-) de..lní páčka, to nepochopím. To stejné alternátor, originál za 13 000, podělali se vstřiky, jeden za 13 500,-, jsou čtyři. Francouze už nikdy nekupovat...
Měl jsem francouze ještě nedávno a ačkoli na něj zas moc nenadávám, tak jsem si od něj dal raději pauzu a nevím, jestli se k němu vůbec někdy vrátím... nejspíš ne. Nebylo to špatné auto, ale jsou lepší. Ale musím pochválit komunitu okolo Renaultů, protože na fóru se dozvíte fakt úplně všechno a je tam plno ochotných lidí
Jen doufám, že stejně dlouho se NEBUDE vyrábět současná O II s ťamanskými světly!
V diskuzi jsem četl mnoho projevů uznání k OI, mimo jiné že postavila Škodovku na nohy a že má nejlepší poměr cena/ užitná hodnota na světě. No, nevím nevím, ale v prvním případě mohu říct to samé o Dacii Logan, a ve druhém je nutno odporovat, neb nic nepřekoná rovněž Logan MCV. Zkrátka, není to špatné auto, ale rozhodně ne tak dobré, jak je v ČR vnímáno. Nejvíc mi vadí ta masovost, ale to platí pro všechny Škody. Připomíná to časy před listopadem. Konečně, za ty prachy šlo vždy pořídit daleko lepší vůz. To platilo u nových i mezi ojetinami a vlastně to platí i u těch současných. Jak jsem kdysi četl ... Škoda Octavia = manažerský pocit pro český lid
To je ten trend co panuje z dob favoritů. Že škodovka je česká a dily tam jsou za hubičku. Mě teda příde, že servis oktávky vyjde na úplně stejné peníze jako jiného běžného auta z toho roku.