Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

SsangYong, výrobce nejošklivějších aut přežil a chystá jedno pěkné SUV

Nejmenší jihokorejská automobilka přežila svou klinickou smrt. Koupila ji indická Mahindra a na trh pouští nový model Korando, který by se v Evropě mohl líbit. V SsangYongu podle všeho vyhlásili konec experimentům a svěřili návrh designu slavnému Giugiarovi. Je to ale jeho poslední nezávislá práce, italské designstudio totiž už patří Volkswagenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tatka Smoula 1

Pekne foto

Zepredu to vypada jako americky Focus strihly Escapem a zezadu Citroen s Q45/Altimou.........

Kia nabo S-yong budu vzdy cekat 1-2 roky na to co vyrobi konkurence, vezmou si z toho to nejlepsi, a je vymalovano.

Jizdni vlastnosti prosim nepodcenovat, v Asii je vice okresek a prasnych cest nez dalnic........

;-)

0/0
27.11.2010 20:41

Martin_Happy

fabie nejsou hezké, ale

Rodion a Musso byly opravdu mimořádně ošklivý, ovšem Multipla je prostě královnou ošklivých aut. A pak to SUV od Pontiacu

0/0
25.11.2010 12:13

radik

Re: fabie nejsou hezké, ale

R^

0/0
26.11.2010 0:28

geralt

překvápko...

... a ja si až do dnešního dne myslel, že nejhnusnější auta vyrábí škodovka. Autor článku je určitě její zarytý fanda. Jinak SsangYong R^

0/0
24.11.2010 12:18

radik

Re: překvápko...

Škodovka nedělá žádný krasavce, ale i ta ošklivka Fabia je hezčí než takovej SsangYong Rodion a spousta dalších modelů od nich.

0/0
24.11.2010 16:29

rákoska

Tak já to shrnu

Vlastním Kyrona 3 roky, takže mohu hodnotit. I když nejsem nějaký technik, ale jen uživatel.

Pořizovací cena ve srovnání s podobnými auty věhlasných značek zhruba 1/2 - 2/3 ( ten můj po všech slevách 640 bez DPH - koupeno od známého jako předváděcí - jinak nějak lehce přes 800 bez DPH, kamarád má "podobné" BMW za 1,5 mega bez DPH).

Jinak ale vypadá skoro stejně. Sedím vysoko a mám rozhled, auto je maximálně pohodlné i při mých 190 cm. Když posunu přední sedačku až dozadu, tak ten za mnou si nemusí odkládat nohy do kufru. Po sklopení zadních sedaček je tam prostor pro zhruba 6 - 8 "mrtvol". Takže je to auto ve kterém se cítím bezpečně a odveze mi při mém podnikání všechno co potřebuju.

Další výbava taky nemá chybu - automat, atd., atd.

0/0
24.11.2010 8:19

rákoska

Re: Tak já to shrnu - pokračování

Vzhledem k tomu, že váží 2,5 tuny, tak sedí i v zatáčkách

jako přibité. Zadní tuhá náprava sice není optimum ale dá se to přežít. Nejsem

už žádný mladý blázen, takže jezdím s rozumem. Na dálnici sedí, neplave. Pravda

10 l nafty na 100 km je trošku víc, ale dá se  to přežít. Dokud nezapne turbo, 

tak akcelarace nic moc, takže je potřeba dávat bacha na křižovatkách při rozjezdu. V zimě pravidelně tahám nějaké nešťastníky zapadlé do závějí. Zapnu 4x4 a ani se mi auto nezapotí. Tady v diskusi mě fascinují někteřé "odborníci", kteří hodnotí něco co možná ani neviděli naživo. A že je auto možná trošku šeredné? No bóže ! Krása přeci nejezdí. A mě se líbí.

0/0
24.11.2010 8:23

stefi_ul

Re: Tak já to shrnu - pokračování

R^

0/0
24.11.2010 8:47

neurol23

nejhnusnejsi je roomster

to je taky takovej hybrid slepenej ze 3 ruznych aut...

0/0
23.11.2010 13:44

acpu

Re: nejhnusnejsi je roomster

Tak například ze kterých? Ať je vidět jestli máte přehled nebo jen tak plkáte:-)

0/0
23.11.2010 14:03

JeFFik

Re: nejhnusnejsi je roomster

No konečně! Čekal jsem, že určitě nějakej "odborník na design" sem Roomstera a jeho zcela originální a nezaměnitelný design zaplete.

0/0
23.11.2010 15:04

radik

Re: nejhnusnejsi je roomster

ano je originální a nezaměnitelný... stejně jako design těchle korejců a fiatu multipla ;-D

0/0
23.11.2010 15:32

Homer _14

Re: nejhnusnejsi je roomster

Rommster nemá design. Roomster je paskvil.

Něco jako když do panelákového bytu s umakartovým jádrem někdo dá nábytek ála Ludvík XIV a navrch to zazdí tím, že si obloží balkon nalesklo lakovanými palubkami z laciného dřeva (nějaká borovice nebo smrk, III. jakost samý suk). Krása od pohledu - a jak to k sobě ladí! :-P

0/0
23.11.2010 18:41

JeFFik

Re: nejhnusnejsi je roomster

Shrnu tvůj dlouhej příspěvek do jednoho krátkého souvětí: Je vidět, že tomu vůbec nerozumíš.

0/0
24.11.2010 17:45

Homer _14

Re: nejhnusnejsi je roomster

Díky za tvé MOUDRO - odborníku.

Na to, abych věděl že Roomster je hnusný paskvil nemusím vystudovat design ani estetiku.

0/0
25.11.2010 20:33

Danny_Kay

Nejosklivejsi auta...

...vyrabi prece Lancia tesne nasledovana Alfa Romeo, ktere si ovsem pokazilo reputaci vytvorenim krasneho modelu 159...asi se spletli...

0/0
23.11.2010 13:22

mcsoap

Re: Nejosklivejsi auta...

Lancie a Alfy jsou pro mě nejkrásnější auta na světě.

0/0
23.11.2010 20:08

Blucher

Actyon

Tak škaredé ... Když se podívám na Actyon, připomíná mi nějak přechůdce BMW X 6. Jeto SUV, kupé,....

0/0
23.11.2010 12:45

radik

Re: Actyon

Nová třída? SCUV - Sport Coupe Utility Vehicle ;-D

0/0
23.11.2010 12:53

radik

Re: Actyon

zlatý časy kdy sedan byl jen sedan, coupe jen coupe a slova sportovní a užitkové se nemíchaly dohromady.

0/0
23.11.2010 13:01

Martin_Happy

Re: Actyon

BMW X6 je mimořádně hnusnej vůz, to je fakt.

0/0
25.11.2010 12:18

radik

Re: Actyon

SUV se mi nelíbí ale X6 je mezi nima jedno z nejhezčích, design je ale věc osobního vkusu.

0/0
26.11.2010 0:31

ROSES_LIVE_REBEL

S dotazy na Rodius se muzete obracet

0/0
23.11.2010 12:21

REMET

nejosklivejsi?

Ja teda nevim, ale za nejosklivejsi povazuju Dacii Logan, Renault Thalia, Fiat Multipla a Daewoo Tico :-) SsangYongy jsou pouze osklive.

0/0
23.11.2010 10:56

radik

Re: nejosklivejsi?

a co takovej SsangYong Rodius?

0/0
23.11.2010 11:07

REMET

Re: nejosklivejsi?

Nu ano, to je fakt hnusne. Takove auto s batohem :-) To Loganu nebezpecne konkuruje.

0/0
23.11.2010 23:35

flames828

Re: nejosklivejsi?

No, ale Logan i Thalia jsou auta, která jsou jako ošklivá už stavěná, resp. myšlenka jejich designu je taková, že se to auto prostě nikomu líbit ani nemůže. Ale Musso je fakt hodně divné auto, jako by ho rýsoval nějaký chudák na LSD, je na něm tolik designerských pokusů a žádný z nich nevyšel, všechno špatně. Chudák rodius je pak totální kočkopes, totálně chorý vzhled, který by zapadl leda tak do Černobylu, kde by se nad jeho genetickou mizérií nikdo nepozastavil.

0/0
23.11.2010 11:12

REMET

Re: nejosklivejsi?

To je proste. Chteli byt originalni a mit auta vyrazne odlisna od jinych. To se jim podarilo, ale za cenu krachu :-)

0/0
23.11.2010 23:36

radik

Re: nejosklivejsi?

Task zrovna Dacia nechtela byt originalni... chtela byt nejlevnejsi a proto je taky tak jednoducha. ;-)

0/0
24.11.2010 8:59

legnaw

co na to kia?

vypada jako nafoukla Venga... Kia muze psat zalobu...

0/0
23.11.2010 10:29

Fikos

Proč to vypadá

jako Nissan Murano?

0/0
23.11.2010 9:59

krčma

"pěkný článek"

tak pan autor se zase snažil, vyhodnotil auto podle jejich vzhledu, zajímalo by mě jestli se někdy v některém z těch aut svezl, jezdím v Kyronu a považuji ho za dobré auto, skvělá cena a velmi dobré vlastnosti, které ocením především v zimě a při tahání karavanu; design se mi taky libí

0/0
23.11.2010 9:45

Damik

Re: "pěkný článek"

ale vždyť tam píše, "dobrá cena, funkční technika"   tím vzhledem to zabili. Kyron vypadá nejhůře zezadu. Jako kdyby si na něj sednul obr a trochu ho zharmonikovatěl.

0/0
23.11.2010 10:59

REMET

Re: "pěkný článek"

No je to osklive. Ikdyz novejsi model uz je trosku "rozumnejsi" nez ten starsi, ale stale to neni hezke auto.

0/0
23.11.2010 11:02

whitemagic

městuodolný

RvRvRvRvRvRvRvRv auta tohodle typu jsou k ničemu,nástavec na penis nebo doplněk chybějícího IQ užitné vlastnosti 0!

0/0
23.11.2010 8:05

radik

Re: městuodolný

opravdu? Ty auta jsou pohodlnější při jízdě na velké vzdálenosti. Jsou bezpečnější. Pokud mají stálý pohon 4x4 tak projedou i na místech kde se s normálním autem nedostaneš. Příspěvky podobného typu svědčí jen a pouze o vašem IQ (nebo závisti). BTW... SUV nemám ani nechci, ale nikdy sem nevyplodil podobnou blbost.

0/0
23.11.2010 9:27

Zubcasu

Re: městuodolný

Pohodlnější nikoli. Je v nich vzhledem k jejich velikosti docela málo místa. Bezpečnější jsou na úkor toho druhého (fyzikální zákony platí). Stálý pohon všech čtyř  má výrazně větší spotřebu, do terénu to stejně tahá málokdo už jen kvůli pneumatikám a na silnici je mnohdy 4x4 dokonce nebezpečnější. Jinými slovy jsou to auta pro image. Nic víc.

0/0
23.11.2010 9:46

radik

Re: městuodolný

Pohodlnější opravdu jsou, ačkoliv sám SUV nemám tak jsem je v něm několikrát projel a díky trochu měkčímu odpružení a "vysokým" pneu prostě pohodlnější jsou. Výrazně větší spotřebu taky nemá (vyšší je ale výrazně opravdu ne - příklad Volvo XC60 D5 (2.5 TD) průměr za 100 000 km 7.1 a to prosím kolega jezdí hodně svižně).

 

Jak jste přišel na to že auta které mají pohon všech kol jsou na silnici nebezpečnější? Za všech situací jsou tyto auta ovladatelnější, takže nemáte pravdu. Ještě bych doplnil lepší rozhled, což také přispívá k aktivní bezpečnosti. ;-)

0/0
23.11.2010 9:57

panzic

Re: městuodolný

já mám zkušenost, že ty balóny vcelku plavou na dálnici (mám zkoušeno na ford ranger, což je sice trošku jiná kategorie, ale balóny to mělo :-))

0/0
23.11.2010 10:51

radik

Re: městuodolný

Ty větší pneu trochu budou znát, ale hlavní problém bude jinde. Tenhle Ford má tuhou zadní nápravu a listový pružiny, to jaksi nejde srovnávat s SUV které většinou mají nezávislé zavěšení a normální tlumiče. Ford Ranger je čistokrevnej offroad kterej narozdíl od SUVček po silnici tak dobře prostě neumí (stejně jako SUV tak dobře neumí mimo silnici).

0/0
23.11.2010 11:13

panzic

Re: městuodolný

když jedeš po dálnici, tak zavěšení kol nebude mít takový vliv jako na okresce. myslím:-)

0/0
23.11.2010 11:59

radik

Re: městuodolný

Pravda, ten vliv nebude tak velký, ale pořád tam je ;-) navíc si na dálnici kde se jezdí rychleji a to je taky znát.

0/0
23.11.2010 12:08

panzic

Re: městuodolný

dobře uznávám, nebyl to zrovna nejlepší příklad auta...;-)

0/0
23.11.2010 12:12

radik

Re: městuodolný

PS... už se těšim na zimu až nasněží... všichni předokolkaři budou do kopce hrabat a nadávat na ty velký bezohledný lidi s SUV který díky stálýmu pohonu všech kol a elektronicky uzavíratelnýmu diferenciálu pojedou dál. ;-D

0/0
23.11.2010 10:03

old fashioned Vince IV..

Re: městuodolný

přesně:-)R^R^

0/0
23.11.2010 11:08

m4!_luke

Re: městuodolný

S tou bezpecnosti to neni tak jednoznacne. Pasivni bezpecnost maji mozna vyssi, ale tu aktivni rozhodne ne. S vetsinou SUV se spatne manevruje a vyhyba prekazkam. Pokud v nich nemate nejaky poradny motor, tak jsou strasne neohrabane.

0/0
23.11.2010 11:47

radik

Re: městuodolný

Nadruhou stranu sedite vys a mate vetsi rozhled.  Hlavne ale musite jizdu prizpusobit schopnostem sveho auta, takze arhument ze s autem hur manevruje je neopodstatneny... je to stejny jako kdyz sednes do nakladaku, taky s nim nemuzes jezdit stejnym stylem jako s osobakem.

0/0
23.11.2010 12:06

whitemagic

Re: městuodolný

stálý pohon 4x4 ná subaru ale tohle je nějakej haldex či podobná alternativa.spojka je po chvilce v teénu po smrti.terénák do města pro jedince pod 165 cm

0/0
23.11.2010 20:03

radik

Re: městuodolný

Já se nebavil o tomhle konkrétním autě, ale o SUV (které mají stálý pohon na všechny) obecně, stejně jako se ten nade mnou bavil o SUV obecně. Nebo máte pocit že sem někde psal příméo o tomhle SsangYongu? A subaru neni jediný co maj plnohodnotný 4x4 a ne jen nějakej Haldex apod.

0/0
23.11.2010 22:55

radik

Re: městuodolný

jo to si byl ty ;-D prosimtě čti to pořádně a přemejšlej u toho

0/0
23.11.2010 23:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.