Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indové dávají Range Roveru křídla. A také pět dveří fešné novince Evoque

Land Rover a jeho značka Range Rover pod taktovkou indického koncernu Tata vzkvétá. A to doslova, protože tak pěkné SUV, jako je model Evoque, tady už dlouho nebylo. Po představení třídveřové verze uvedla automobilka na trh i pětidveřovou variantu. Evoque bude prvním Range Roverem, který bude k mání i jen jako dvoukolka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Uphillman

Tata

Tata nejsou praví indové. Jejich rodina kdysi přišla z Íránu. Ještě než do Íránu vtrhl islám, bylo tam hlavní náboženství Zoroastrismus. Tohle náboženství stále přežívá a rodiny zoroasteriánů jsou často bohaté. Bývají to bohatí, vzdělaní lidé a provozují nějaký rodinný byznis. Jedna taková famílie je Tata.

0/0
29.11.2010 7:13

pteryx

825W

No to je pěkný nesmysl. 825W v tak malém prostoru by zabilo i hluchého, to je výkon pro varnou konvici a ne pro audiosestavu. Jistě, zesilovač není problém. Do tak malého auta se nevlezou ani reproduktory, které by takový výkon přenesly. Viděli jste někdy basák na 300W? To je minimálně "dvouchlapová" bedna (při stěhování potřebujete dva chlapy). Takže pokud ten zesilovač nebude ošvindlovaný (všelijaké ty PMPO a já nevím co), tak se ten výkon stejně bude mařit v reproduktorech s mizernou účinností ...

0/0
16.11.2010 9:33

borusisko

pekne

libi se mi to auto:) myslim,ze designove to odpovida teto dobe.A to,ze zmizely hrany je urcite posun dopredu. Zmena je prece zivot:)) R^

0/0
15.11.2010 22:58

fsp

Land Rover Range Rover totálně ztratil ksicht

Z charakteristického a charismatického auta se stal šedý průměr, který ničím nevynikne.

0/0
15.11.2010 22:02

pavelthelong

s range roverem

jsem kdysi jezdil a to v dobe, kdy jich v cele tehdejsi cssr bylo slovy 5-v provedeni vuz zachranne sluzby. to bylo proste  auto do nepohody ktere bylo z budejovic v praze za 1:30 (vrtulnik s dobou potrebnou na prekladani pacienta  to nestihne pod 1:00) cistokrevny zvuk V8 byl tresnickou na dortu. tenhle rr z clanku je o necem uplne jinem, je to nasminkovany crossover s minimalni uzitnou hodnotou......proste indove dali stopku tradici

0/0
15.11.2010 20:11

nikotino

Re: s range roverem

slovy 5 se řekne pět;-D

0/0
15.11.2010 22:27

Natural born killer

Re: s range roverem

taky sem se zasmál ;-D;-D jinač píše pravdu

0/0
16.11.2010 10:59

Duke-Nukem

Re: s range roverem

kdyz uz,tak se napise pet,ty detailisto..:-)

0/0
16.11.2010 11:29

Syryn

Wow

..nedavno mi jeden negr(vlastni benz M-class) rikal,ze je znuzeny timto autem a jezdi s nim jenom po meste...;-D;-D;-D

0/0
15.11.2010 18:04

Damik

doslova vzkvétá

když něco "doslova vzkvétá" tak na tom musí růst reálné kytky. novináři nějak nechápu význam tohoto slova.

0/0
15.11.2010 17:51

looney

hnus

dalsi zprznena klasika. ale co deji se horsi veci.

0/0
15.11.2010 17:22

honýsek

Re: hnus

tohle me presne napadlo! klasika pro toho, kdo si na ni potrpi, Indove to ocividne nejsou! kde je ten krasny hranaty Range? nejdriv to osekali, zakulatili, smrskli a pak to jeste priplacli zhora..hnusRv

0/0
15.11.2010 18:30

Kqubi

no to je přesně vono..

to musim mít..jdu šetřit..

0/0
15.11.2010 17:04

Chholerik

Pekny

Pekny, lae klido bych si, kdybych to kupoval, priplatil za 4x4. Staci normalni haldex, ale aby to kdyz je potreba pustilo na 4 kola.

0/0
15.11.2010 16:12

Danny_Kay

Neni to az tak hezke...

...spise jde o to,ze puvodni Range Rover byl tak osklivy, ze tohle je proti tomu nadhera. Porad to sice neni tak hezke jako treba X6 nebo Mazda CX, ale pokrok v designu to rozhodne je...

0/0
15.11.2010 16:08

damianx

Re: Neni to az tak hezke...

Každý ná jiný vkus.Mě se X6 vůbec nelíbí,ale Mazda a Range Rover ano.

0/0
15.11.2010 16:44

řešení

Střecha z Fábie?

;-D

0/0
15.11.2010 14:28

ununun

Re: Střecha z Fábie?

ne, z mini

0/0
15.11.2010 14:56

whitemagic

teréňák do města

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
15.11.2010 14:18

ununun

Re: teréňák do města

na ty naše děravý silnice jako dělaný

0/0
15.11.2010 14:55

borusisko

Re: teréňák do města

R^R^R^R^R^R^

0/0
15.11.2010 23:01

whitemagic

o5 auto na nic

zas jen  další městuodolný.RvRvRv

0/0
15.11.2010 14:08

Syryn

Re: o5 auto na nic

R^

0/0
15.11.2010 18:00

Boryokudan

supr

mooc hezký. Čím užší okna, tím lepší R^ .-)

0/0
15.11.2010 13:32

Darik H

Hmmmmmmm

Moc pekna TATA !

0/0
15.11.2010 13:12

rik-killer V2.0

hmmm

Moc pekne auto, ze bych vzal SUV na milost?

0/0
15.11.2010 12:19

Arth-

To je ale veliká paráda...

že bych zvětšil svoje prasátko?

;-)

Řekl bych, že ta dvoukolka bude úplně optimální...  ještě tak kdyby ta hnaná kola byla vzadu - ale to už bych asi chtěl moc.

:-(

0/0
15.11.2010 12:13

stefi_ul

Re: To je ale veliká paráda...

tak muzes v kopci a terenu couvat :-) .. Na tech par mist, kde bude problem jet popredu to bude stacit.

To vis no. Skodovka s motorem vzadu a nahonem vzadu to neni. S tim se ale v dobe nakladovych prostoru vzadu neda nic jinoho delat. Jedine ta ctyrkolka...

Jinak teda auticko vypada povedene. Proc ne.

0/0
15.11.2010 13:19

chudým bral, bohatým dával

Pěkné, vedle tohoto budou vypadat Q7 nebo Cayenne

jako nevzhledné obludy R^

0/0
15.11.2010 11:37

Arth-

Re: Pěkné, vedle tohoto budou vypadat Q7 nebo Cayenne

No...  vždyť jsou, ne?

;-)

0/0
15.11.2010 12:13

jjxing

Re: Pěkné, vedle tohoto budou vypadat Q7 nebo Cayenne

Já bych řekl nevzhledné obludy a navíc bez jakékoliv užitné hodnoty. No prostě k ničemu.  

0/0
15.11.2010 13:46

Trojanek

Líbí

R^

0/0
15.11.2010 11:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.