- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jestli tohle nebo Dacii Logan, je to stejně drahý, stejný motor, stejný kufr, Logan je prostornější a má větší kola... nevím, co bourá líp...
Jsou většinou problém. Dávají světu na odïv, že jejich miláček je něco fantastického. Takže většinou opruzují. Zpravidla se vyplatí jim uhnout.
V životě je vždy 100 krát lepší potkat řidiče Thalie, než blbce.
...Mám rodinu s jedním malým dítětem a koupil jsem ojetýho Nissana Note, rok výroby ´08, najeto 28000Km (poctivých, protiučet předchozího - prvního majitele, nezávisle potvrzeno v salonu, kde to koupil a servisoval). Je to 1.4 benzín, pasivní jízda 5,6l, dlouhodobá kombinovaná spotřeba 6l, 4airbagy, elektronický servo, klima, všechna okna v elektrice, úžasná interiérová variuabilita spousta praktických přihrádek - vč. "tajné" pod sedačkou spolujezdce, dvoupatrový kufr, dělená zadní sedadla a pozor (!) - o 20cm posuvná zadní lavice! Celej tenhle cirkus mě stál 160.000,-Kč. Nepotřebuju auto na machrování ani nejsem tak bohatej, abych si kupoval nějakou znouzecnost. Btw. - předtím jsem dlouhodobě jezdil ve služebních kombíkových fábiích (1.4 TDI, později 1.9TDI), uspěšné auto s povedenými a úspornými motory, proti Nissanu však trochu spartánské, ale hlavně předražené.
Chceš snad říci, že se nedá koupit ojetá škodovka za 160 tisíc?
Vůbec to není špatná nabídka. Vzpomínám, že si kamarád před lety fungl Thalii kupoval a byl spokojen. Pro mě to tehdy bylo slušivé auto strochu těsnějším interiérem a trochu nepříjemně tvrdým podvozkem. Novou Thalii bych si snad byl ochoten i koupit, rozhodně bych v dnešní době nevydejchal aouto bez serva. Chlap to při pojezdech ještě dá, ale nech s tím cvičit ženskou už je na pováženou.
Ctyrvalec, 55kw jako zaklad i v te nejuspornejsi vybave. At se jde takova Skodovka se svymi pseudomotory z pracky ucit.
A co máš na výběr mimo tento "nadstandardní" základ pane učiteli???
Nevím, proč by auto mělo být spíš pro důchodce či ženy? Je mi 40, mám Thalii dva a půl roku, najeto cca 40 tisíc, žádné potíže. Dieselový motor bere průměrně 5 litrů/100km (dle palubního počítače), a to 90 procent jezdím po dálnici. Thalia je slušné auto za málo peněz. Kdo má rozum, nepotřebuje machrovat a nemá větší rodinu, Thalia je ideální. Jako další auto si velmi pravděpodobně koupím zase Thaliu (pokud nebudu mít víc dětí).
A už jste se ptal těch, co za Thalii jedou do kopce, tedy spíš se vlečou za vlečoucí se Thalii, která (tedy její řidič) neuhne a neuhne a dokazuje světu, jak je thalie skvélá a výkonná?
Chápu, že tohle může být jako alternativa ojetého auta pro důchodce či ženy na nákupy, ale... nechtěl bych v tom nabourat nebo být nabourán. Pokud bych měl na auto opravdu jen 150 tisíc, pořídím si za to něco bezpečnějšího a staršího.
Tohle auto vychází z clia, který má 5 hvězdiček euro ncap. Je jasný, že v masivnějším a těžším autě má 5 hvězdiček trochu jiný význam, ale za 150 těžko pořídíš takový auto (byť ojetý)... když se budeme držet Renaultu, tak za to koupíš tak 5-7 let starou Lagunu. Nebo je libo 10 let starej passat s třikrát stočeným tachometrem?
Auto na splatky levnejsi a vyhodnejsi nez za hotove... pokuta za predcasne splaceni uveru/hypoteky... statni podpora stavebniho sporeni na nestavebni veci... v jake pr#eli to zijeme :-(
nie je to nic nelogicke, ani divne. Firmy chcu mat hlavne pozitivny nevolatilny cash flow, nie aby im sezonne prijmy skakali hore dole a ony raz museli riesit co s peniazmi navyse a druhy krat si zase poziciavat. preto preferuju splatkovy predaj, uvery, leasing a pod.
ceny pro normální obyvatele Česka a ne managery , radobypodnikatele či všemožné šizunky, zloděje a zlodějíčky. Jen houšť a čerstvý vítr do zatuchlých cen v Českozlodějsku.
Proboha co to tady ventiluješ? Musím se snad až smát zoufalosti určitých jedinců.
Thalia nie je vobec zla. No chyba jej silnejsi motor. 75 koni v 1.2 je na moj vkus dobre akurat tak do mesta, nie na univerzalne rodinne pouzitie, ked je auto obsadene a nalozene na maximalnu hmotnost. Staci mensi kopec a vyblika ho aj kamion. Inak zvezenicko je to velmi pohodlne, minimalne na urovni Octacie.
je u toho nižší sazba povinnýho mručení a taky má určitě menší spotřebu než by měl větší objem - hádám při defenzivní jízdě tak 5-6l/100km.