Diskuze

Děti jsou také účastníci silničního provozu. Ti nejohroženější

Dítě je nejohroženější účastník silničního provozu, je závislé na ukázněnosti a svědomitosti dospělých, především svých rodičů. Dopravní psychologové doporučují vysvětlovat některá základní pravidla i velmi malým dětem. A řidiči musí předvídat, že zpoza zaparkovaného auta dítě nevidí blížící se nebezpečí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

řehoř z řep

30. 11. 2010 21:46
Okolo přechodů, zvlášť u škol

by hlavně mělo být zakázáno parkovat. Na předvídání, že se za dodávkou schovává dítě, co chce vstoupit do vozovky, bych nespoléhal.

0 0
možnosti

werox

19. 11. 2010 16:49
je mi blbě

když vidím rodiče vedoucí své ratolesti do školy vstupovat do vozovky bez rozhlídnutí a jako že jsem jich dnes neviděl málo

0 0
možnosti

habr

19. 11. 2010 0:21
Nejvíc nehod dětí je ráno

a potom odpoledne .. . To by mne nenapadlo ;-(

  Ale vážně - kolik z nás  je překvapeno rodiči malých dětí které je směle převádějí přes rušnou ulici mimo přechod, někdy i podlézají zábradlí. A často to vidím takový přístup k výchově dětí i u jejich matek a babiček. Couvání - děs a hrůza vycouvat z řady v místě kde chodí lidi. Úplně klidně dospělí vlezou (přechází) i za již couvající auto a potom vlezou do svého auta a za to samé co sami udělali seřvou dalšího chodce / řidiče.

Proto se přimlouvám, aby osvětové materiály byly povinné i pro nás rodiče, prarodiče a budoucí rodiče.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....