Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hawtai B35: Porsche Cayenne 1,8 litru z čínské tržnice

Na čínský trh vyjíždí nové SUV. Hawtai B35 jako by z výfuku vypadlo první generaci oblíbeného cayennu, ze kterého mají pravověrní porschisté osypky a ti ostatní radost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cenzore_zdar

cinani vedi

svetla z fordu, mrizka z bentley silueta porsche... Pokud to bude stat min jak pulku, proc ne. Treba takove CEO postavene s motorem od mitsubishi dokonce rovnou na LPG a oproti X5 smesna. Samozrejme v performance se to s BMW srovnat neda, ale jako cistej cestak to neni spatne auto. S timhle bych to videl podobne, performance to bude nic moc, ale pohodlne se v tom ujet velkou dalku da....

0/0
16.11.2010 20:04

jirka-zlin

Re: cinani vedi

ovšem nesmíš cestou srazit třeba holuba...

0/0
19.11.2010 20:39

whitemagic

nechápu tyhle ufňukaný články.

v pardubicích prodávají  čínany jakýsi martin motors.je to auto velikosti golfa s ucházejícím interiérem a  slušnou výbavou.motor 1,6 lpg již v základní výbavě.cena je 169 a to na tom prodejce má ještě ranec a klido muže o 50 dolů.nevím proč prodejci brečej a pořád melou o kopírování,to je nespasí.nabídněte lepší auto za obdobné peníze a zákazník si vybere dle uvážení .Pochopil to už renault ,pochopili to v rusku a oprášili zigula jen tady nám pořád tlačej koncern 1000x jinak. jako majitel truhlárny taky nebrečím že čína dělá hračky tak levně že ja za to ani nekoupím matroš.prostě musím nabidnout takové pomínky a zboží že mě zákazník upřednostní. a ted do mě

0/0
16.11.2010 15:39

radik

Re: nechápu tyhle ufňukaný články.

Protože oni kopírují... tak asi proto to ostatní výrobci furt povídají. A zrovna Martin motors je toho krásným příkladem... třeba jejich model CEO je ukázková kopie BMW X5 s předkem z Toyoty Land Cruiser.

Za to co dostanete je ta cena pořád moc... mnohdy jsou ojetiny kvalitnější než tyhle číňani.

0/0
16.11.2010 17:01

unbreakable debater vol.13

Re: nechápu tyhle ufňukaný články.

Přesně tak. V takovém autě stačí nabourat do sebemenší překážky a to auto se složí, jako by bylo z papíru. Rv

0/0
16.11.2010 17:07

elsii

Re: nechápu tyhle ufňukaný články.

samozrejme je to ako s cinskymi pneumatikami, do europskych porovnavacich testov vyberaju iba tie low-endove, lebo drahi renomovani vyrobcovia sa boja, keby boli vysledky velmi podobne.

K cinskym autam, samozrejme aj ja by som mal pochybnosti o kvalite ci bezpecnosti. Ale je to len otazka casu, kedy sa dostanu na aspon priemernu uroven, ale cenou budu robit sediny tradicnym vyrobcom. Toz auto je raz len produkt, kusy plechu, ... ktore niekto meni kazde 3, niekto kazdych 5 rokov, a kupovat nove za viac ako 500tis Kc je nezmysel (samozrejme pre bezneho cloveka, s 1-2 detmi, nie na specialne ucely: teren, van, ...)

0/0
17.11.2010 15:07

BlkRider

Re: nechápu tyhle ufňukaný články.

Presne tak, Japonci taky zacinali jako levny kopirovaci a kde sou dnes. Cinani uz dnes vyrabej 99% veskery spotrebni elektroniky vcetne tech nejrenomovanejsich znacek. U aut to bude za par let stejny...

0/0
17.11.2010 17:00

radik

Re: nechápu tyhle ufňukaný články.

;-D  Jenomže mezi těmi kopiemi a originály renomovaných nadnárodních značek které mají v Číně fabriku je pořád velkej rozdíl. Existuje třeba jen jediná přímo Čínská společnost, která se může rovnat těm co v Číně jen využívají levné pracovní síly? Neexistuje.

0/0
18.11.2010 13:26

BlkRider

Re: nechápu tyhle ufňukaný články.

No kdyz si polozim vedle sebe dve navigace: ceskou Evolve (kompletne cinskej OEM) a napriklad TomTom tak ja preferuju tu cinskou napodobeninu s madarskym SW (iGo) a ceskym brandingem pred ciste holandskym TomTomem. Od totiz v HW neni absolutne zadnej rozdil a SW mi vyhovuje spis ten madarskej...

0/0
18.11.2010 14:11

radik

Re: nechápu tyhle ufňukaný články.

Jenomze udelat dobrou navigaci neni tak jednoduchy jako udelat dobry auto. Ja navigaci nepouzivam tak nemuzu porovnavat. Navic to na auta proste aplikovat nemuzete, protoze ty cinsky auta stejne jako ty evropsky a japonsky auta jen vypadaj, ale nejsou a o materialech ani nemluvim...

Zaparkuj vedle sebe X5 a cinskej Martin Motors CEO a poradne si to prohlidni... pak prijdes k jedinemu moznemu zaveru a to ze tyhle cinsky kopie aut proste nejde srovnavat s evropskyma a japonskyma autama, tak jako to delas s navigacema.

Maji pred sebou jeste peknej kus cesty.

0/0
19.11.2010 16:03

BlkRider

Re: nechápu tyhle ufňukaný články.

Vsak ja nerikam, ze cinsky auta sou srovnatelny s evropskyma. ale za par let to tak bude... Staci se podivat na Japonsko a Koreu... Cinani ted jdou v jejich slepejich a podobny sance ma i Indie. Ostatne napriklad Indicka Tata dnes vlastni Jaguar...

0/0
19.11.2010 16:56

l.g

Re: nechápu tyhle ufňukaný články.

To máte pravdu. Čínské bezpečnostní předpisy nejsou zdaleka tak přísné jako evropské. A auto splňuje ty čínské. Na evropský trh nesmí. A právě bezpečnostní prvky jsou to, co auta nejvíc prodražuje. Taky tenhle "skvost" jistě vyjde na polovinu než to, co by se prodávalo v Evropě.

0/0
18.11.2010 15:14

NovoCZ

Trochu si to čuchlo i u bentlejů :-)

Ten gril vepředu trochu okopnuli u Bentleye, se mi tak zdá, takže tohle hustoauto ještě posunuli výš :-P

0/0
16.11.2010 14:25

loogieboy

Re: Trochu si to čuchlo i u bentlejů :-)

;-D;-D;-D R^

0/0
16.11.2010 14:34

ROSES_LIVE_REBEL

Same kopirovani !

Stejne jako BMW okopirovalo Ssangyong Actyon a udelali z toho X6 Rv  Vsude se kradou napady

0/0
16.11.2010 13:53

unbreakable debater vol.13

Re: Same kopirovani !

Nj., jenže Ssang Yong zase okopíroval Infinity FX. ;-D

0/0
16.11.2010 14:05

panzic

Re: Same kopirovani !

a není náhodou to Infinity FX podle BMW X6??? ;-D

0/0
16.11.2010 14:34

radik

Re: Same kopirovani !

FX tu bylo o moc dřív než X6 ;-) navíc si ty auta nejsou ani trochu podobný

0/0
16.11.2010 17:02

radik

Re: Same kopirovani !

a Sang Yong neni podobnej ani Infiniti ani X6... pokud se Vám zdá že ano, tak doporučuju zajít k očnímu nebo přestat s tim hulenim.

0/0
16.11.2010 17:15

panzic

Re: Same kopirovani !

ještě jste měl příspěvek doplnit .... sarkazmus?.... viz Sheldon Cooper:-)

jinak dioptrií mám vcelku dosti bohužel...

0/0
16.11.2010 20:04

0ndraash

Opravdu nízká kvalita

Měl jsem tu čest se seznámit s kvalitou takovýchto čínských "kopií" jako třeba Roewe nebo BWM a vězte, že kvalita zpracování není nijak valná.

Když jsem se ptal mého známého, žijícího v Ningbo na pobřeží Číny, kolik takové auto stojí a proč on jezdí autem evropským, odpověděl jen: No, když někam jedu, tak bych tam rád taky dojel.

Stejně je to i s čínskými telefony s tak velkými dotykovými displeji. Náš Číňan má N73 :-)

0/0
16.11.2010 13:46

l.g

No co

Tohle auto je homologované stejně jen pro čínský trh, takže nesmí opustit hranice Číny. Logo Porsche na tom není a úplně stejně to taky nevypadá, takže nevím, proč by se měli u Porscheho rozčilovat. Z našeho pohledu je to jen zajímavost, nic víc. V číně si to své zákazníky nepochybně najde. Číňanům totiž trocha toho šlendriánu nevadí a vlastně ho ani nedokáží vidět.

0/0
16.11.2010 13:44

radik

Re: No co

V číně je takovejch okopírovanejch zajímavostí čtyři z pěti aut na který narazíš.

0/0
16.11.2010 13:49

0ndraash

Re: No co

Tak to teda rozhodně není pravda . . .

0/0
16.11.2010 13:53

radik

Re: No co

Dobře přehánim, ale na to co poslední dobou předvádí na autosalonech atd to platí každopádně.

0/0
16.11.2010 17:04

l.g

Re: No co

Záleží co myslíte pod tím "okopírované". Musíte rozlišovat mezi inspirací z jiného výrobku a plagiátem. Většina těch aut co vypadají z venku prakticky stejně jako ta západních značek má vnitřnosti úplně jiné, takže jde o inspiraci. To je zcela legální a dělají to všichni na světě. Číňani to jen dělají okatěji.  Tak, že nás to dráždí.

0/0
18.11.2010 15:09

radik

Re: No co

Ano ostatní se inspirují, ale u těchle čínskejch značek to přímo bije do očí. Právě protože vypadají prakticky stejně tak to sou jen kopie. Ty auta na mě působí asi jako boty odidos z čínský tržnice... vypadaji stejně jenom materiály a kvalita je marná.

0/0
18.11.2010 22:06

Danny_Kay

Tohle je...

...mnohem hezci nez Cayenne...respektive do osklivosti Cayenne to ma hodne daleko!

0/0
16.11.2010 13:44

misticjoe

beru ho!

Beru ho! Nabízím za něj čaj a českou čínskou polívku!

0/0
16.11.2010 13:41

rafton

Je to

hnus. Otázkou zůstává zda SUV může být pěkné a praktické.

0/0
16.11.2010 13:29

radik

Re: Je to

Design je subjektivní otázkou, takže rozhodně může být pěkné. Někomu se líbí a někomu zas ne. Práktické? Pokud nenajezdíte moc po městě ale spíš mimo, může být i praktické.

Tohle je ale hnus a navíc na žalobu.

0/0
16.11.2010 13:36

-berushka-

Re: Je to

Žalobu za co? Za podobnost s jiným autem? Znak Porsche to nemá, a tvar patentovaný není. O podobném soudním případu se tu psalo nedávno - FFR v USA vyrábí kopie anglických Shelby Cobra a pokud to v názvu nemá Shelby Cobra, tak je to v pořádku.

0/0
16.11.2010 13:57

radik

Re: Je to

Nevim nevyznám se v právech, ale kdyby někdo vyráběl to samé co já jen povrchně pozměněné aby si toho nevšim uplně každý na první pohled tak bych to aspoň zkusil.

0/0
16.11.2010 17:09

Honx

Je to škaredý jako německý originál

takže se to asi povedlo :-)

0/0
16.11.2010 13:24

El_Dudinho

Tak v kdo tomhle vidí Cayenne

by si měl zajít na oční! To je slátanina z x různých aut, originální na tom není nic a bude to taky technologicky pěknej křáp. Never more to China!!! RvRvRv

0/0
16.11.2010 13:21

Zombot

Re: Tak v kdo tomhle vidí Cayenne

To víte, pro někoho je asi problém naťukat na Wikipedii "Porsche" a potom zkopírovat název sídla společnosti. Nehledě na to, že psát v takto obecném článku v souvislosti s Porsche o Zuffenhausenu je přinejmenším zvláštní, když jde jen o městskou část Stuttgartu, o níž plno čtenářů iDnesu pravděpodobně ještě nikdy neslyšelo.

0/0
16.11.2010 13:37

Zombot

Re: Tak v kdo tomhle vidí Cayenne

Omlouvám se za špatně umístěnou odpověď, to mělo být k příspěvku vedle.

0/0
16.11.2010 13:38

radik

Re: Tak v kdo tomhle vidí Cayenne

Boční profil, všechny okna i celkový tvar je jasný Cayane... to ostatní okopírovali z jinejch aut aby to nebylo uplně stejný. To že nemáte kus citu v oku a nedokážete to vnímat neni důvod aby jste posílal k očnímu ty co tohle vidí.

0/0
16.11.2010 13:39

usura

WTF Züffenhausen??

Snad Zuffenhausen Rv

0/0
16.11.2010 13:15

chmurný žnec

Kvalita

Parádní slátanina rudejch ďáblů :). Navíc určitě za supr cenu. Interiér typuju z plastu a papíru, navíc ta kvalita - to bude tradiční skvost ;-D. Doufám, že to má i hromadu modrejch, žlutejch a červenejch LEDek jak mají chiňani rádi :).

0/0
16.11.2010 13:09

jjencek

Re: Kvalita

Před osmi lety jsem koupil Hyundai Elantra 1.6. Tenkrát mnoho lidí kroutilo hlavou, mluvili o asijském šuntu, drahých náhradních dílech a blablabla. Po 135 000 km jsem nikdy nelitoval, největší závadou byla výměna čidla snímače otáček, stejná závada jako u předchozí Felicie, také po 60 000 km. Proti Octavii to bylo tenkrát levnější asi o 70 000, na zadních sedadlech se dá pohodlně sedět na rozdíl od staré Oktávky a na auto nedám dopustit. Mám služebního Golfa Varianta 1.9 TDi a ochotně ho přenechávám manželce a jezdím Elinou. Tak se nedivte, až tu za deset let budou běžná čínská auta, teď už také málokdo pochybuje o kvalitě Kia a Hyundai a pokud, tak je to jeho problém.

0/0
16.11.2010 13:40

radik

Re: Kvalita

V Korei se už něco naučili, otázka je jestli i v číně? Jestli tady budou běžný tak kvuli jejich minimální ceně a ne kvuli spolehlivosti... toho bych se nebál. Jezdim na motorce a vim jaký dělaj číňani motorky. Typuju že u aut to budou stejný šunty.

0/0
16.11.2010 13:47

jjencek

Re: Kvalita

Po válce byly japonské výrobky synonymem plagiátorství a šmejdu. Koncem šedesátých let převálcovaly japonské motorky Javu a jejich elektronika (nejenom) svět. V osmdesátých letech se sem dovážela Daewoo Racer, což byl licenční Opel Kadet, teď korejci zatápí evropským automobilkám. Oni se rychle učí, abychom se nedivili...

0/0
16.11.2010 13:58

radik

Re: Kvalita

A kde se naučily stavět motorky? Jezdili se učit do strakonický ČZ. Ano Korejci a japonci se naučily rychle... číňani zatim jen kopírují a dokud budou jen kopírovat nikdy nebudou tak dobrý.

0/0
16.11.2010 17:12

radik

Re: Kvalita

Teprve až se v číně objeví nějaký pokrok...  vyvinou vlastní motor, nakreslí vlastní karoserii a poskládaji vlastní podvozek tak se můžeme začít bát. Kopie něčeho nikdy nebudou tak dobrý jako originál.

0/0
16.11.2010 17:21

jjencek

Re: Kvalita

Abyste se brzy nedivil. Oni i ti Japonci by se bez nás obešli. A jestli jste si nevšiml, v tomto globalizovaném světě, kde VW vyrábí v Číně a Indii, Japonci v Evropě, Americe a Korejci v Čechách a na Slovensku se auta skládají jak stavebnice od subdodavatelů a za deset let jich tu bude plno a možná budou jezdit i po čínské dálnici a vše v normální kvalitě.

0/0
16.11.2010 19:41

pan Kotrč z Lidového domu IV

ze předu je to navíc trochu

Bentley :-/:-/:-/

0/0
16.11.2010 12:23

yaneos

Nic ve zlém

Tohle auto je mnohem hezčí než jeho evropský otec.

0/0
16.11.2010 12:03

radik

Re: Nic ve zlém

Až na pár detailů je to uplně to samý. Máte před sebou dvě stejný věci, ale jedna se líbí víc a druhá míň? Jediný co je na tom jinýho jsou světla a maska.

0/0
16.11.2010 13:43

Hrochomut

Re: Nic ve zlém

to někdy může udělat moc :-)

0/0
16.11.2010 14:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.