- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
svetla z fordu, mrizka z bentley silueta porsche... Pokud to bude stat min jak pulku, proc ne. Treba takove CEO postavene s motorem od mitsubishi dokonce rovnou na LPG a oproti X5 smesna. Samozrejme v performance se to s BMW srovnat neda, ale jako cistej cestak to neni spatne auto. S timhle bych to videl podobne, performance to bude nic moc, ale pohodlne se v tom ujet velkou dalku da....
ovšem nesmíš cestou srazit třeba holuba...
v pardubicích prodávají čínany jakýsi martin motors.je to auto velikosti golfa s ucházejícím interiérem a slušnou výbavou.motor 1,6 lpg již v základní výbavě.cena je 169 a to na tom prodejce má ještě ranec a klido muže o 50 dolů.nevím proč prodejci brečej a pořád melou o kopírování,to je nespasí.nabídněte lepší auto za obdobné peníze a zákazník si vybere dle uvážení .Pochopil to už renault ,pochopili to v rusku a oprášili zigula jen tady nám pořád tlačej koncern 1000x jinak. jako majitel truhlárny taky nebrečím že čína dělá hračky tak levně že ja za to ani nekoupím matroš.prostě musím nabidnout takové pomínky a zboží že mě zákazník upřednostní. a ted do mě
Protože oni kopírují... tak asi proto to ostatní výrobci furt povídají. A zrovna Martin motors je toho krásným příkladem... třeba jejich model CEO je ukázková kopie BMW X5 s předkem z Toyoty Land Cruiser.
Za to co dostanete je ta cena pořád moc... mnohdy jsou ojetiny kvalitnější než tyhle číňani.
Ten gril vepředu trochu okopnuli u Bentleye, se mi tak zdá, takže tohle hustoauto ještě posunuli výš
Stejne jako BMW okopirovalo Ssangyong Actyon a udelali z toho X6 Vsude se kradou napady
Nj., jenže Ssang Yong zase okopíroval Infinity FX.
Měl jsem tu čest se seznámit s kvalitou takovýchto čínských "kopií" jako třeba Roewe nebo BWM a vězte, že kvalita zpracování není nijak valná.
Když jsem se ptal mého známého, žijícího v Ningbo na pobřeží Číny, kolik takové auto stojí a proč on jezdí autem evropským, odpověděl jen: No, když někam jedu, tak bych tam rád taky dojel.
Stejně je to i s čínskými telefony s tak velkými dotykovými displeji. Náš Číňan má N73
Tohle auto je homologované stejně jen pro čínský trh, takže nesmí opustit hranice Číny. Logo Porsche na tom není a úplně stejně to taky nevypadá, takže nevím, proč by se měli u Porscheho rozčilovat. Z našeho pohledu je to jen zajímavost, nic víc. V číně si to své zákazníky nepochybně najde. Číňanům totiž trocha toho šlendriánu nevadí a vlastně ho ani nedokáží vidět.
V číně je takovejch okopírovanejch zajímavostí čtyři z pěti aut na který narazíš.
...mnohem hezci nez Cayenne...respektive do osklivosti Cayenne to ma hodne daleko!
Beru ho! Nabízím za něj čaj a českou čínskou polívku!
hnus. Otázkou zůstává zda SUV může být pěkné a praktické.
Design je subjektivní otázkou, takže rozhodně může být pěkné. Někomu se líbí a někomu zas ne. Práktické? Pokud nenajezdíte moc po městě ale spíš mimo, může být i praktické.
Tohle je ale hnus a navíc na žalobu.