Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi RS3 Sportback má 340 koní. Tak rychlou nákupní tašku neseženete

Audi se s novou sportovní verzí modelu A3 pořádně pochlapilo. Model RS3 Sportback má výkonu na rozdávání a tak se na stovku dostane za neuvěřitelných 4,6 sekundy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

papas

manuál je už nesmysl

mám automatickou převodovku, adaptivní tempomat, automatické ovládání dálkových světel a automatické stěrače, na dlouhý jízdy je to superR^

0/0
27.11.2010 20:59

Falewick

Re: manuál je už nesmysl

Vyznáte se slečno. Pračku máte taky automatickou? V

0/0
28.11.2010 20:20

Deleter

Re: manuál je už nesmysl

Hm, já mám na dlouhý cesty řidiče (a na ty ještě delší pilota), takže...?:-)

0/0
28.11.2010 22:14

FastDriver

Re: manuál je už nesmysl

a teď prosím tu o kůzlátkách;-D

0/0
29.11.2010 19:30

Deleter

Re: manuál je už nesmysl

Tak to nevím, já raději jehněčí. Ale že mě na letiště veze firemní řidič a letadlo řídí pilot, to snad je celkem normální.

0/0
2.12.2010 9:30

destiny

Já radši Focuse RS

ale tím nechci snižovat kvality tohohle auta...

0/0
27.11.2010 10:29

old fashioned Vince IV..

"manuál" je technologický pravěk

:-)R^

0/0
27.11.2010 9:06

mcsoap

Re: "manuál" je technologický pravěk

Pokud za tohle nedostaneš ban, tak tě tady ostatní sežerou. Nic totiž není lepší, než ten pravý požitek z jízdy v nejnadupanější raketě vesmíru - 1.9TDI s červeným D a červeným I, když jedeš na spotřebu.

0/0
27.11.2010 18:15

Falewick

Re: "manuál" je technologický pravěk

Hlavně nejvíc nejlepčí je když červenou lihovkou nabarvíš i to téčko, to pak jede vůbec úplně nejepčejc a táhne to vocpoda už od 259 otáček a žete to jenom jednu tatranku denně.

0/0
28.11.2010 20:25

male_zvire

...

tady je zase expertů... 8-o;-D

0/0
26.11.2010 22:04

JeFFik

Panové s klackem a bez klacku

Co tady furt řešíte nějakej klacek. Já si myslím, že kdybyste do toho auta sedli a pořádně poškádlili těch 340 koníků, tak po 10 minutách byste si na žádnej klacek vůbec nevzpomněli (ani na ten svůj vlastní), za to vám ručím.

0/0
26.11.2010 19:35

radik

Re: Panové s klackem a bez klacku

;-D a vsadis na to?

0/0
29.11.2010 0:53

alis

Jen naprostý...

"Jen naprostý dement si může koupit takový shit!!!!";-D;-DVětička, kterou čteme u 98% automobilových recenzí... Autor tohodle výroku, co ještě před pár lety celý cacný si tajně půjčoval orezlou tatovu feldu, si dneska hraje na všeznalce.;-D

0/0
26.11.2010 19:31

2x_smazany_inkvizitor

pořád to má stejný podvozek jako octavia?

;-D;-D;-D

0/0
26.11.2010 17:45

JeFFik

Re: pořád to má stejný podvozek jako octavia?

a chceš slyšet, že má? Nebo že nemá?

0/0
26.11.2010 19:16

ulliot

toulic

no tak ve WRC a v F1 maj automat... no tak to jo... TOULIC, běž se někam zatoulat a nedělej ze sebe šaška.

0/0
26.11.2010 17:16

RomanTARA

Re: toulic

v jednom maj tihle lidi pravdu.

ta moznost vyberu by tam byt mela, kdo chce co at si to koupi. takhle je proste jenom naservirovan automat a basta. nutno dodat ze drtiva vetsina kupcu by chtela prave ten automat a otazka jestli se kvuli tem par oplati vubec montovat manual. no v audi to asi spocitane maj

0/0
26.11.2010 18:41

JeFFik

Re: toulic

ano nazývejme to pravými jmény, je tam automat v manuálním režimu.;-)

0/0
26.11.2010 19:21

RomanTARA

turbo se dvema spojkama

ho ho to se bude chrochtat blahem.

tyhle ty dvouspojkovy prevodovky s turbomotorem dokupy je brutus. kdo to jednou slysel nezapomene.

nemuzu mluvit za tohle RS ale doma mame TTS a tam je 2.0 s 6ti kvaltem DSG(stronik ci jak) a ten koncert to je parada. pri kazdem prerazeni se do vyfuku ozve prda jak z dela, pri kazdem podrazeni zas krasny meziplyn a pri kazdem zrychleni zas piskot turba. mimochodem da se s tim jezdit za 7.5l/100km

to normalne kdyz clovek jede tak vypne radio a stahne okna a posloucha, padlama na volante jenom ladi o oktavu vis ci niz.

jinak nez zacnete kritizovat tak se svezte(plati i pro autora clanku)

0/0
26.11.2010 17:12

mcsoap

Re: turbo se dvema spojkama

Ja to slysel. A sedel jsem v tom. A je to nic moc. Mel jsem pocit ze se to auto kazdou chvili rozsype. Ja mam v aute 3.0 V6, atmosféru, to je auto na zabavu, u nej me nejaka spotreba nezajima.

0/0
27.11.2010 18:18

certt

Jedine manual

U sportovniho auta jedine manual a maximalne posilovac rizeni. Jenze dneska uz ani poradny sportovni auta nejsou.... automat je pro liny, co neumej radit a pracovat se spojkou. To musi bejt fakt zazitek jen slapat na plyn! Neni nad to si radit sam, sportovni auto chci ridit a ne se nechavat ridit!! A ted se do me puste a roztrhejte me na kusy!

0/0
26.11.2010 14:39

zatelefonovat Iljovi Hurníkovi

Re: Jedine manual

Akorát se na tebe vy.eru.

Seš prostě vidlák, kterej viděl automat tak maximálně v 20 let starym americkym filmu Rv

0/0
26.11.2010 14:55

ROSES_LIVE_REBEL

Re: Jedine manual

R^  ;-D  Bych je chtel videt, jak budou kvedlat pakou pri 7 ci 8 rychlostech

0/0
26.11.2010 14:57

ROSES_LIVE_REBEL

Re: Jedine manual

u sportovniho auta jde predevsim o rychlost. Proto ten automat !!

0/0
26.11.2010 14:58

Ahasver

Re: Jedine manual

O rychlost jde na závodech, tam má sekvenčka svoje místo a je nenahraditelná.

V běžném provozu jde spíš o zrychlení a celkovou dynamiku jízdy (závodit v provozu je blbost i s auto union), proto jedině manuál. Ale je to jen takovej osobní názor :-)

0/0
26.11.2010 15:04

ROSES_LIVE_REBEL

Re: Jedine manual

ano, dovedes si predstavit, ze bys radil 8 rychlosti rucne. tzn. napr. jet pri 70km/h na 8° pri minimalnich otackach a pak tam  za 100ms soupnout 2° a prudce zrychlit  ?Vicestupnove prevodovky daleko lepe vyuzivaji vykonovy a zaroven ekonomicky potencial motoru. Dovedou podrazovat treba 500 otacek pod omezovac ... Ovsem to vyzaduje pri pozadavku na zmeny rychlosti neustale razeni, kdybys to mel radit rucne tak te to nebude za chvilku bavit a ty stupne bys pak preskakoval ob dva treba ... Navic dalsi vec je, ze umozni mit neustale pravou nohu na plynu a levou na brzde, coz je pro jizdu velky prinos pro bezpoecnost a na druhe strane pro efektivni rychlost na zatackove trati ci predjizdeni.

Automaticke prevodovky prinaseji lepsi zrychleni, dynamiku i spotrebu oproti manualu

0/0
26.11.2010 15:28

radik

Re: Jedine manual

Navic dalsi vec je, ze umozni mit neustale pravou nohu na plynu a levou na brzde 8-o presne takhle se automaty ridit nemaj

0/0
26.11.2010 15:56

ROSES_LIVE_REBEL

Re: Jedine manual

no jiste, kdyz do toho sedne nejake ucho z manualu, tak si akorat tak natluce. Kdo to ma v ruce/nohach , tak jezdi samozrejme.

0/0
26.11.2010 16:09

radik

Re: Jedine manual

;-D To si mě pobavil... větší sranda je koukat na ucho z automatu který si sedne do manuálu ;-)

0/0
29.11.2010 19:05

Ahasver

Re: Jedine manual

Čistě teoreticky máš pravdu, vícestupňový automat to všechno co píšeš dovede. To jak se pak ale chová v praxi je spíš věcí software, se kterým jsem zatím v žádném autě společnou řeč nenašel, ať už to byla DSG, steptronic, o klasické hydrodynamické vůbec nemluvě. Jasně že se to dá řešit, jelikož jsem ale příznivcem výrazně starších aut, osobně se mě to netýká a - přiznávám že z čistě pocitových důvodů - nejspíš navěky zůstanu u kvrdlání klackem :-)

0/0
26.11.2010 16:12

radik

Re: Jedine manual

jak komu... me jde u sportovniho auta o ten zazitek, pocit z jizdy... a to nemusis bejt zrovna nejrychlejsi aby sis to uzil, proto ten manual !!

0/0
26.11.2010 15:14

mimouch

Re: Jedine manual

Nejde ani tak o samotný proces řazení, ručně řadit se dá i v autech s automatickou nebo robotizovanou převodovkou. Mě u těch" automatů" mnohem víc chybí možnost kontrolovat přísun výkonu na kola spojkou :-/

0/0
26.11.2010 17:05

Falewick

Re: Jedine manual

Souhlas, ja bych se bez spojky zblaznil, chybela mi moznost ji nechat proklouznout pri startu. Verim ze moderni automaty dovedou byt stejne dobre jako manual, ale opravdu jen ty nejlepsi, treba DSG mezi ne rozhodne nepatri (pomala pokud zaradite jinym smerem nez automatika ceka) ta je jeste z kategorie pro damy.

.

Nerikam ze automat je pausalne horsi, ale omezuje rozsah toho co se da s autem delat. To nechci.

0/0
26.11.2010 17:44

Falewick

Re: Jedine manual

Jinak absence manualu me u RS3 moc mrzi. Na druhou stranu je to dablovo auto tak mit pri rozjezdu obe ruce na volantu nebude spatny.

0/0
26.11.2010 17:47

Crocodylus anthropophagus

Re: Jedine manual

A co s tím autem děláš, kromě ježdění?  S manuální převodovkou jdou třeba zavařovat okurky? :-P

0/0
26.11.2010 17:50

Falewick

Re: Jedine manual

Kdo chce, pochopi co jsem chtel rict. Kdo to pochopit nechce, bude placat kraviny. Jde mi samozrejme o to ze u manualu musi ridic delat vic prace "za auto" a rizeni se vic ucastnit, to ja delam rad. Vy treba ne..?

0/0
26.11.2010 17:55

Crocodylus anthropophagus

Re: Jedine manual

Jistě, například při každodenním pojíždění po Praze je neustálé řazení 1N12N1N fakt odvaz... ;-D A kdo ti vlastně brání abys řadil? Máš tam pádla, takže se můžeš vyřádit do sytosti. V moc závoďácích už klasický fofrklacek taky nenajdeš.

0/0
26.11.2010 17:58

Falewick

Re: Jedine manual

No pardon, nevedel jsem ze jezdit s automatem v zacpe je zradlo. Automat nikomu neberu, jenom me mrzi ze Audi a nejen to bere manual me. Treba novy Mondeo ma k silnejsim motorum povinne powershift a to je skoda..

0/0
26.11.2010 18:04

Crocodylus anthropophagus

Re: Jedine manual

To zrovna ne, ale je to o dost pohodlnější. Automobilky se řídí zřejmě poptávkou zákazníků. Asi je takových jako ty menšina. Mimochodem, ty by sis tuhle naturbenou maluchu za těch 1,5 mega koupil, kdyby byla v manuálu?

0/0
26.11.2010 18:08

Falewick

Re: Jedine manual

Ne, neco bych prihodil a koupil si M3. Sice Nissan GT-R ma lepsi pomer cena/vykon, ale hadejte co by mi na nem vadilo - automat, i kdyz tenhle uz je fantasticky.

.

ha ha ha, kdybych mel 579 tisic na Ford Focus ST jsem stastny clovek :)

0/0
26.11.2010 18:15

Crocodylus anthropophagus

Re: Jedine manual

Takže ve výsledku může být pánům v Ingolstadtu celkem jedno co si myslíš a jen stěží můžeš tvrdit, že ti Audi něco bere... ;-)

0/0
26.11.2010 18:25

Falewick

Re: Jedine manual

To ze zrovna ja bych RS3 nechtel neznamena ze nekoho jinyho ta absence manualu mrzet nebude. Audi obecne jsou prede mnou v bezpeci, ale je spousta znacek u kterych me ta prevalence automatu trapi. Treba Ford u me asi prijde o kseft.

0/0
26.11.2010 18:32

Crocodylus anthropophagus

Re: Jedine manual

To je asi pravda, ale tak je to se vším. Kolikrát jsem si chtěl něco koupit a nakonec jsem musel udělat kompromis, takže u aut mě to nepřekvapuje. Já popravdě ani nechápu, proč si někdo takovéhle auto koupí. Když už, tak RS6, nebo M5. Ale k čemu tohle? Jako druhé auto je to pro většinu lidí drahé a pro ty co ne, tak je to naopak celkem nezajímavé. Zůstává pár nadšenců...

0/0
26.11.2010 18:40

Drussbarb

Re: Jedine manual

Jj, tady se kazdy bije v hrud a skutek utek. Kdybych mel 500k, tak bych byl rad, ze mam aspon neco na hypo, kdybych byl fakt ve vate a mel tolik penez ciste na auto, koupil bych asi novou Mazdu 6 1.8 a chrochtal bych blahem :-)

0/0
27.11.2010 12:42

Falewick

Re: Jedine manual

Mazda 6 je skvely auto. Nebijte me, ale za 480k je docela dobrej obchod Ochcavka s 1.8 TSI. Narozdil od myho milovanyho Focusu ST to dovede zrat i 7L, tj. nemusi se jezdit s lehkou nohou za 10, ma to 160koni a 250Nm, 0-100 za 7,8. A narozdil od slabsich TSI to nema tricentimetrovy turbo ze stavebnice Merkur ale vodou chlazeny Borg Warner. Cimbu to chipuje na 210 koni a 300Nm (coz asi ani nutny neni). A narozdil od Leonu s tim samym motorem (je i stejne tezky, hruza) to neni to neco co by "stara neodsouhlasila". Skoda dlouhy prevodovky a toho smrtelne obycejnyho vzhledu, Oktavek jsou davy.

0/0
28.11.2010 11:53

ROSES_LIVE_REBEL

Je to tak - manual je pomalejsi nehlede na to, ze

vice nez 6 rychlosti clovek uz tezko obhospodari -- nebude se mu s tim chtit furt kvedlat a bude rychlosti preskakovat. O prednostech dvouspojek nema cenu mluvit o efektivite 8 st. automatu taky ne.

0/0
26.11.2010 13:15

radik

Re: Je to tak - manual je pomalejsi nehlede na to, ze

Me teda jde u sportovniho auta o pocit z jizdy, proste o emoce... tam je automat jen prekazka. Neni nad to sam si krasne podrazovat s meziplynem. Nekdo ale radsi rychlost a honi se za kazdou desetinkou.

0/0
26.11.2010 13:41

ROSES_LIVE_REBEL

Re: Je to tak - manual je pomalejsi nehlede na to, ze

automat ti podradi s meziplynem samozrejme taky a rychleji. rychlosti v radu desitek milisekund ty s klackem nikdy nedosahnes

0/0
26.11.2010 13:51

radik

Re: Je to tak - manual je pomalejsi nehlede na to, ze

Nůůůda... mě jde o pocit z řízení, pochopil si to? 8-o

0/0
26.11.2010 13:54

Falewick

Re: Je to tak - manual je pomalejsi nehlede na to, ze

R^R^R^

0/0
26.11.2010 17:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.