Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ideální auto pro ženu. Americký žralok Chevrolet Corvette

Corvette je filmová láska Světlany Jonášové. Ve filmu viděla tohle auto poprvé a zamilovala si ho. Nejradši má ty staré, klasické, s parádnickou karoserií, svítící chromem a přitahující pohledy. Všechny generace a typy Chevroletů Corvette budou k vidění v sobotu na pražském Výstavišti, na velkém corvettím srazu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Potkan2000

Kvalita

Muze mi nektery z mistnich zastancu americke superkvality aut vysvetlit proc vetsina americkych vozu skonci po 4 letech ve srotu zatimco evropske vydrzi klidne 4x tolik?

0/0
24.7.2011 8:15

captain cook

Re: Kvalita

nebude to take tim, ze v porovnani s prumernymi platy budou auta domaci vyroby v USA levnejsi a ze 4 lety cyklus je normalni prumerny cas, po jakem se dela "update" a lide si koupi nove auto? A s novejsi technologii?

Neni presne rici, ze "jdou do srotu", ale vetsinou na trh pro ojeta auta, kde se prodavaji levne. Je na ne zakazniku dost. USA je zeme, ktera zavisi na automobilove doprave a kdo si nemuze dovolit zbrusu nove auto kazde 4 roky, ten kupuje z vyberu ojetych.

0/0
24.7.2011 8:47

anncz

Re: Kvalita

Tak americke auto je treba F-150, nebo Chevy Silverado. Ty fakt po 4 letech ve srotu nekonci. Spise maji najeto 500k mil a vic. Nejaky Chevy Cruze nebo podobne derivaty Daewoo nelze brat za americka auta.

Precti si nejake diskuze tady, kdy nadseni majitele Octavii rzou blahem, ze to nemuseli po 100k km opravovat.

0/0
25.7.2011 10:24

Antonín, topič

Re: Kvalita

Protože ty americký najedou obvykle o dost víc. Takže po 4 letech se počítá, že se to stejně vyhodí, tak nač mít interier, co vydrží dvacet let.

0/0
26.7.2011 11:21

starej Brůna

Auto je to nádherné.

Ne že bych byl fanda do amerických aut ale už dlouho si všímám jedné podstatné věci a sice toho, že i nejobyčejnější auto ze států má styl a designovou linii, což se o evropských vozech už dost dlouho říct nedá. O spolehlivosti a kvalitě nebo bezpečnosti nemá cenu mluvit, evropská auta s vyjímkou mini a malých vozů vedou ale náskok se rychle snižuje. V letech, kdy vznikla tato modrobílá korveta se jednalo o jeden z nejlepších vozů na světě, jízdní vlastnosti jsou poplatné době a divit se, že auto nemá posilovač řízení nebo brzd není na místě. Kdo byl v americe pochopí, proč tomu tak je.

0/0
23.7.2011 7:41

anncz

Re: Auto je to nádherné.

Prej kvalita, se podivej na nejaky nezavisly zebricek typu JD power (ne nemecky ADAC), a pak neco povidej o kvalite. To bude podobne jako s tim, ze americka auta neumeji zatacet. Dodavam, ze to co prodavaj v evrope je odpad.

0/0
23.7.2011 11:00

Antonín, topič

Re: Auto je to nádherné.

Odpad je to všechno už při sjezdu z linky, to je snad jasné.

0/0
26.7.2011 11:21

hives

Re: Auto je to nádherné.

Podle mě naopak americký auta vypadaj jedno jako druhý a poslední generace Corvetty má ten nejnudnější předek vozu ze všech jejích generací. Ale je mi jasný, že design je věc názoru...

0/0
23.7.2011 22:26

Rambo-x

Luxus

Starý auta mají něco do sebe,tehdejší design připomínal auta a dávaly se opravdu pořádný poctivý motory,ne žádný TDi a podobný dopovaný s**........i když ty dnešní mají třeba vyšší výkon a daleko nižší spotřebu a lepší kultivovanost,pocit z pořádnýho motoru to prostě nikdy nemůže nahradit

A nejvíc je to znát v designu,tehdy si s tím dávali většinou hodně záležet a auta většinou s tím chromováním a promyšlenějšími tvary pěkně vypadala,ne jak dnes většina tuctových aut vypadá jako vajíčka na kolech

0/0
22.7.2011 22:56

anncz

Jasne no

Corvetta to je shit co neumi zatacet. Proto vyklepla vsechny Ferrari, Maserati a Jaguary na Nurgburgringu.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times

0/0
22.7.2011 20:07

dtx

Re: Jasne no

Tohle má opravdu s řadovým modelem hodně společného http://www.ws6racing.com/gallery/d/275-2/Chevrolet-Corvette-C6-Z06-044.jpg   ;-D;-D;-D

Asi jako ta Dacia Duster pro Pikes Peak.

0/0
22.7.2011 21:10

anncz

Re: Jasne no

Nemlz, tohle je zavodni special. Ten model co zajel ten cas je normalne seriovy co si muzes dnes objednat u dealera. Pro blbecky na te strance je i video. Seriovy model bude dokonce rychlejsi, protoze do tohodle museli nacpat bezpecnostni veci, helmy a kamery.

0/0
22.7.2011 22:05

anncz

Re: Jasne no

Tady mas video - http://www.youtube.com/watch?v=5yKb6iSWc0k

Doufam, ze tobe a pomlouvacum americkych znacek sklapne. Bezte si lestit sva Ferrari :)

0/0
22.7.2011 22:07

Antonín, topič

Re: Jasne no

Corvette si kupují pubescenti. Ferrari je pro znalce.

0/0
26.7.2011 11:22

Tom Hagen

Auto

Pro většinu žen je ideální auto to, které nemá kola  :-)

0/0
22.7.2011 19:38

Nikolas

Re: Auto

Podívej se pravdě do očí, chytráku, a zjistíš, kolik % nehod zaviní ženy a kolik muži. A zjistíš, že někdy je lepší si svoje upocené kydy nechat pro kamarády do putyky. Pivem změklý mozek to zřejmě potřebuje.

+2/0
22.7.2011 19:46

vidocqcz

Re: Auto

Jen doufám, že sis rozčilením neudělal čárku ...

0/0
22.7.2011 20:57

Tom Hagen

Re: Auto

Oháníš se statistikou pěkně, ale ta tvoje statistika je pěkně chorá. Aby měla nějakou vypovídající hodnotu, musela by ještě být vztažena na počet ujetých kilometrů.

Takže argument s pivem změklým mozkem si nech tam, kam patří  ;-)

0/0
23.7.2011 11:27

Thyronx1

Ukazana je stara Corvette Stingray

Kvalita aut Chevy od GM je rozhodne vyssi nez znacky VW. Ta je vubec nejhorsi na americkem trhu aut a za nim uz je jen Mitsubishi.Corvette je oblibene auto v USA i jinde na svete. Ovsem ty nejkrasnejsi se stavely pred desitkami let v provedeni Stingray. Za zminku stoji dnes uz nevyrabeny model maleho Solstice (Pontiac) nebo Firebird (TransAm) nebo Chevy Camaro s vynikajici kvalitou.Jak znamo kvalita evropskych aut je pofiderni a udaje jako spolehlivost a kvalita podle znacek nikde v Evrope z pochopitelnych duvodu nedostanete. V USA se zabyva temito udaji po desitky let renomovana firma J.D.Power. Je to firma ktera hraje dulzetou roli pri nakupu noveho vozidla u lidi kteri maji mozek.

Kvalita:  http://www.jdpower.com/autos/ratings/quality-ratings-by-brand/

Spolehlivost:  http://www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings-by-brand/

Muze si dovolit Evropa mit firmu ktera by PRAVDIVE informovala o spolehlivosti, kvalite vyrabenych aut?

0/0
22.7.2011 17:32

Lobos

no ty jsi tu chybel....

;-D;-D

0/0
22.7.2011 17:36

Hans Wurst

Re: Ukazana je stara Corvette Stingray

dobrej vtip!

0/0
23.7.2011 1:08

bobabobekvjednom

jen pár informací

Ani nemusim číst diskuse, aby mi bylo jasné, co se tu objeví. Jezdí to jen rovně, na objem malé výkony, příšerná kvalita.

Třeba k tomu, že jezdí rovně. Ano, na českém tankodromu tomu ujede i octávie, ale na tehdejší dobu to bylo velmi dobré. To, že to má listová péra znamená jen to, že do nedrží dobře na hrbolaté silnici. Pokud je kvalitní, pak to jede velmi pěkně a nenaklání se to ani moc. Rozhodně to nezaostávalo za evropskými soudobými vozy.

K výkonům. Například z půlky 60. let měli některé některé corvetty vstřikování a maximum výkonu kolem sedmi tisíc otáček. A třeba v devadesátých letech měly stejný litrový výkon jako mercedesy. Nutno podotknout, že corvetta je vcelku lidový vůz a né žádné raritní auto. Není to co se image týká konkurent ferrari. Ale ukažte my nějáké evropské sériové vyráběné auto s výkonem přes 500 koní které se vyrábělo v šedesátých letech. Navíc důvodem pro tak malý výkon byla jednak spolehlivost, protože servis tam vážně není jako v Evropě nejdál 20km

0/0
22.7.2011 15:53

Thyronx1

Re: jen pár informací

jen idiot vezme Corvette na hrbolatou silnici. Kvalita Chevy aut je rozhodne vyssi nez drtive vetsiny evropskych automobilek. To je ostattne uz pomerne dost let znamo po celem svete. Kvalita vetsiny aut vyrabenych v USA je na urovni  vyrobcu jako je Honda a dokonce i Toyota.

Takovy Lincoln (Ford Motor Co) ma dokonce kvalitu svych aut vyssi nez dosud nejkvalitnejsi Toyota (Lexus).

Odstrasujici kvalita aut prichazi predevsim z Evropy. J.D.Power nehodnoti tak pofiderni znacky jako je Opel nebo Fiat Seat.. nebo i Skoda. Hodnoti jen vozy ktere se vyrabi nebo dovazi do USA. To nejkvalitnejsi co Evropa vyrabi je Mercedes a Porsche a vycniva dobrou kvalitou i BMW nikoliv vsak Audi. Tradicne mizernou kvalitu ma Chrysler zejmena u Jeepu a Dodge. 

Chevy Corvette je vyrobkem nejvetsi firmy na svete s nejvic prodavanymi auty na celem svete (Toyota neni prvni uz davno), ma kvalitu svych aut na urovni o jake se muze beznym vyrobcum v Evrope jen snit. Buick, Cadillac,Fordova rada Lincoln jsou #1

0/0
22.7.2011 17:43

damianx

Re: jen pár informací

Myslíte ty hnusné tvrdé plasty,které dostanete skoro v každém USA autě?Nebo ten plastový kufr u Corvetty?To také není příklad kvality.Je pravda,že Corvetta je jedno z mála USA aut,které umí i projet zatáčku.

0/0
22.7.2011 18:51

bitkar

Re: jen pár informací

ja nechapu, ze pro spoustu lidi jsou na aute nejdulezitejsi plasty a jejich tvrdost nebo mekkost. :D

0/0
25.7.2011 9:57

Veska je asi zpět

Já nevím

Mě se tyhle auto nikdy nelíbily. Přijde mi to divné, bál bych se do toho sednout. Mě se líbí třeba Pro Evo 8 nebo nová Corvetta, ale na těch starých nevidím zhola nic. A nadpis zase vymýšlel nějaký pitomec.

0/0
22.7.2011 15:22

Lobos

napis mel byt..

auto pro zenu co rozumi autum a ma hooooooooodne penez...;-D Anebo hoooooodne bohatyho manzela.. R^

0/0
22.7.2011 14:15

bitkar

Re: napis mel byt..

no ja bych rek,ze pani autum moc nerozumi, aspon me nepresvedcila, a to auto neni zrovna pro ni delany. Dyt to skoro ani nemuze uridit, sama to priznava. Presto ma ale nadprumerny vkus.

0/0
22.7.2011 15:05

Lobos

Re: napis mel byt..

Ja jsem to nemyslele na toho, kdo psal ten clanek, ale na "zenu" v nadpisu...... To bych strilel asi hodne vedle pokud bych tu tvrdil, ze pisatelka rozumi autum nemohu posoudit z nejakeho jednoho clanku...

0/0
22.7.2011 15:08

Nikolas

Re: napis mel byt..

Běž si přeleštit felicii a dej pokoj.

0/0
22.7.2011 19:47

černej oes

Re: napis mel byt..

Pro by leštil? Má její obrázek nalepený na zdi.

0/0
26.7.2011 9:49

Škubi

To je sice hezký

že to na dvorku vytrhá asfalt, ale v první zatáčce se to rozstřelí o strom... Rv Jinak hezky to vypadá, to jo! Ale tak trochu americky - dost extravagantně... ;-)

0/0
22.7.2011 12:47

Posel z Liptákova II.

Re: To je sice hezký

To taky nejsou auta stavěný na Českomoravskou vrchovinu, ale na široký emerický prérie ;-D

0/0
22.7.2011 13:09

0xf

Re: To je sice hezký

nevyhoda tuhych zadnich naprav neni v zatacce ale v utlumeni... takze se projevuje na nerovnych cestach... nevim kde na to to ze ameriky nezatacej chodite. Mimochodem porovnam li nej sportak nasich soudruchu s danych let a to skodu 110r cupe... tak je to rozdil jak mraky. Vlastnim chrysler 300c  a v zatackovite trati jsem schopen sekundovat passatu cc. Minule 300m nebylo o moc horsi

0/0
22.7.2011 13:46

bitkar

Re: To je sice hezký

jenze skoda 110R je za 1) jen litrovej motor 2) skoda nesmela z prikazu komunistu a sovetu delat vetsi motory. To, ze umite jet stejne jako spatne zatacejici, nedotacivy passat taky neni zadna vyhra :D passat neni zadnej zavodak, ikdyz si to majitele mysli. Sorry, ale tyhle argumenty neberu.

0/0
22.7.2011 15:08

martasex

Re: To je sice hezký

no ta 300c taky není sporťák, ale klasický full size (což není ani ten páša) za polovinu ceny toho pašíka z dvojnásobným objemem motoru a v plné výbavě. Ale jinak US auta hlavně nesvítí, modely po roce 2000 jsou na tom už líp ale stejně málo svítí.

0/0
22.7.2011 15:28

fsp

Re: To je sice hezký

Staré Corvetty evropa snese celkem v pohodě. Mnohem lépe než třeba Mustangy (ikdyž pravda, to není vyloženě sporťák). Ani není nijak přehnaně velká a parkuje se s ní normálně. Samozřejmě to není auto pro začátečníka, ale pro řidiče, co už něco pamatuje.

0/0
22.7.2011 14:09

Lobos

Re: To je sice hezký

ty jsi ale blb na entou vid?

0/0
22.7.2011 14:17

Škubi

Re: To je sice hezký

A nějakej argument by byl taky, nebo jen výkřik do tmy..? Rv;-D

0/0
25.7.2011 0:45

roedor

Krása

V

0/0
22.7.2011 12:39

Generál Augusto

Toto auto

Je skvost a majitelům ho přeji ze srdce. Když jsem ho viděl poprvé, ukápla mi slza, jelikož jsem ho znal jen z modelů. Hlupáci, kteří tyto auta pomlovají asi neví že u nás v té době byl vrchol Sedan, běžnej Tudor a začínal Spartak. To byl opravdový vrchol techniky. Jeh trouba porovnává auta z přelomu 50-60 tých let s těmi dnešními.

283 Hp v roce 1956 (Sedan - 36 Hp) 340 HP v roce 1962(škoda 45 HP) Opravdu na malý blok to je obrovký výkon.

Pro porovnání dnešní V8 4.6 mají výkon 300-400 HP.

R^R^R^

+1/0
22.7.2011 12:27

bitkar

Re: Toto auto

no sorry, ikdyz porovnam novejsi nez z 50. let. tak je to bida... litry objemu a 200-250 koni je smesny a to fakt neni jediny. Nemuzes to porovnavat s tehdejsima ceskyma civilnima autama. Opravdu srovnavat obycejnej autak se sportakem nebo supersportakem je dost mimo. Jakej objem mel tudor? jakej objem mela corvetta? Jako ale ta naprava, ty jizdni vlastnosti mel mozna i ten tudor lepsi.

0/0
22.7.2011 12:50

0xf

Re: Toto auto

jenze tam nejde jen o litr/kun ale taky o kroutici moment a charakteristiku motoru... kdy vicelitrazni motory maj nastup od cca 1300ot a tahaji az do 6-7000 s docela solidni reakci na plyn... kdezto kazde turbo ktere sic zvetsuje ucinost ma jednak jinou charakteristiku a take vetsi ci mensi diru. Proto treba se v americe ani tak neturbi jako kompresoruje... A take zivotnost je tam uplne jinde kdyz budete mit v atute V8 5,7 s nejakymi 130kw tak muzete polykat stovky tisic kilometru rocne a ten motor bude stale stejny zadne chrrr chrast bum jak evropskeho maloobemu po pul milionu... vetsina motoru se toho pul mega  ani nedozije

0/0
22.7.2011 13:56

bitkar

Re: Toto auto

no zrovna pan rika, ze renovoval po zavade na motoru :D A pochybuju, ze ten motor umi tocit 7000 otacek :)bude rad kdyz dosahne 6ti a ten vykon nepujde dolu strme. Fanousek otrubenych motoru taky nejsem. Ale dnes (resp. auto mam z roku 1997) jsem zvykly na 100 koni na litr bez turba ;) coz je zas jinej extrem. O zivotnost motoru se nebojim. Jasny, ze driv to bylo az moc, ale mit 5.7l a 130kw je bida nad bidu.

0/0
22.7.2011 15:02

Generál Augusto

Re: Toto auto

Narozdíl od tebe jsem jezdil se všema. To za prvé a za druhé tyto motory se montovaly do všech aut produkce GM. Taktéž tyto motory vyhráli nejvíce závodů, hned po nich jsou Ford V8. Tehdejší Vette nebyla žádnej supersporťák ale jen sportovní auto pro mladé. Co se týče nápravy, kdo měl v té době nezávisle zavěšená kola?

0/0
22.7.2011 18:46

ztrewq

"rýchlostná" páka

je "na ľavú ruku"? no a autá bez posilovačov čohokoľvek boli bežná vec, takže všetci, nielen ženy sa museli "tužiť".

+1/0
22.7.2011 12:18

bitkar

se vytahujou

jak kazdyho naklepnou, ale 1/4 mily nebo 0-100 aby clovek hledal sam jinde. Auto se kterym se neda jezdit. Je to tak max na poslech a koukani. Jako jo, ma to neco do sebe. Za me je nej Stingray, ale presto ta technika je hrozna. Obri motory, maly vykony, podvozek na nic. Je to hezky, ale nechtel bych to ani zadarmo.

+1/0
22.7.2011 11:59

Škubi

Re: se vytahujou

Auto který jezdí rovně je ideální na zemi, kde zatáčky skoro nemaj a řídit neuměj... To je asi jako si koupit Porsche 911 v automatu s tuhou zadní nápravou... ;-D

0/0
22.7.2011 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.