- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jaky vyznam ma v crash testu informace o motoru auta?
No tak to je snad jasný, ne?!?! Auto s benzínem 1.2, se bude při nárazu chovat jinak, něž s třílitrem v naftě.
si vybírám a kupuju podle toho jak se v něm jezdí a jak se v něm cítím, ne podle toho jak se v něm bourá...
...a crash testy 3dveřáků se prej nezveřejnujou , protože ůmrtnost na zadních sedačkách je 70%
už dovozci brečely na novinkách.cz. Prostě ty svý krabičky na kolěčkách zlevněte a snažte se číně konkurovat jinak pujdete z hrušky dolů.v pardubicích je jakýsi martin motors a má za 169 auto velikosti golfa v plný palbě včetně lpg .jenže teď na tom má distributor stále min 60% takže může jít v klidu na 80 a ještě na tom bude mít.
nebrečte těmahle článkama a začněte zlevnovat .články typu auta jsou na dně levnější už nebudou nefungujou
To spis prosadej 200% dovozni cla na cinsky auta,nez by sli s cenou dolu.
To se měří, jestli auto zůstane omotaný vcelku, nebo se roztrhne na 2 kusy?
V 30km/h při testech by se roztrhul snad nějaký prorezlý veterán. V praxi je ale jakýkoli boční náraz průšvih pro každé auto.
Ale posun to je. Dřív se čínská auta při crashtestu zkrátila z 5m délky na 1,2m, z tohohle by už byl člověk po pár měsících na JIPce jako rybička