- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ibiza,cordoba,toledo.vzhled normální k 90 létům. Vůbec výstřední. Jak si stojí seat ted ani nevím.
je špatně, správně má být - jako každý ELEKTROMOBIL, i ibe je stavěný hlavně pro parádu. Když je 3. prosince -20, musí se rozsvítit i v nejvíc sveřepé zelené makovici. A ta které to nedojde si elektromobil zaslouží.
Jenže auta prakticky bez kufru moc velké použití nemají. Snad jen na ten okruh nebo na cestu na diskotéku se hodí.
Zaměstnali jejich hlavního designera a je to znát. Žádný kufr => super dynamický vzhled. Nicméně Brera se už nevyrábí. :-( nebyl o ni zájem. Pro mě to mělo tu hlavní nevýhodu, že jsem se do ní jednoduše nevešel.
Pěkné, velmi pěkné Některé věci by se mohly dávat i na sériovky - sedadla, volant, zrcátka, kola. Stálo by to za to, je to designová lahůdka
Jako hezky auto, ale Seat uz na tom musi byt fakt spatne, koupit Breru a prodavat to za Seat
Mně zase připomíná BMW 1, hlavně zboku a zezadu. Každopádně kdybych měl srovnávat vzhled, tak by u mě vyhrál Seat Ibe, těsně za ním Alfa Brera, a BMW 1 až někde daleko vzadu. Seatu se musí nechat, že se poslední roky s designem docela snaží - aktuální Leon, Ibiza, a v podstatě i Exeo vypadají moc dobře. Alfa je sice pořád mnohem stylovější, ale kvůli technice bych asi při nákupu neváhal a koupil opět Seata.
že to logo seatu na tom vypadá docela nepatřičně
Jinak obecně jsem rád, že se pouští technici do elektroauta. Věřím, že když na tom dělají, že za pár let to bude někde jinde, než je to dneska.
Jenom si pořád nedovedu moc představit elektroauto v takový den, jako je třeba dnes: velkej mráz, celou noc ta baterka na ještě větším mrazu venku, potřebuju si vevnitř zatopit. To mám pochyby, jestli nějaká baterka bude použitelná i přes zimu.
Bohužel sem nemohu vložit graf, tak jen textem - při uvažovaném charakteru vybíjení baterií u elektromobilů klesá při teplotě -20 stupňů celsia kapacita baterií na 45% nominální hodnoty, při teplotě -30 stupňů klesá kapacita na 25% nominální hodnoty. Zapněte si k tomu topení a z auta s dojezdem "bez problému po městě" máte auto, se kterým sotva přeparkujete
Myslím si že bateriová elektroauta jsou jen výkřikem do tmy. Musela by se dramaticky změnit technologie nabíjení aby byly nabité asi za 5 minut a taky několikanásobně výdrž baterii, aspoň na 600 kilometrů. Jinak jak chcete jet někde na dlouhé cesty. Stálo by se 4 hodiny na nabíjecí stanici? A pak za 150 km zase?Ropa dojde a pak i hybrydy jsou nanic. Tak co pak? A co nákladní auta která jsou žroutem energie? Půl nakladového prostoru budou vozit baterie? Je to dobré tak na jízdu z práce do práce a na nákupy.