Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Teréňák s městskou spotřebou 21 litrů. To je nový Jeep Grand Cherokee

Od prosince vstupuje na český trh nový Jeep Grand Cherokee. Pohledný design americké klasiky si chce podmanit Evropany luxusem za přijatelnou cenu. Zatím ale chybí dieselový motor a benzinový osmiválec HEMI si ve městě řekne o 21 litrů paliva na sto kilometrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Good Bad and Ugly

Pro HN4X

Učit se, musíš celý život. Tady máš link na úpravy X6 aby trochu jela.;-D;-D

0/0
12.12.2010 22:14

Good Bad and Ugly

Re: Pro HN4X

druhý pokus.

http://www.engineperformancechip.com/bmw-performance-chip-bmw-x6-2008-c-3_124

0/0
12.12.2010 22:15

HN4X

Re: Pro HN4X

Já se v těhlech nesmyslech nevyžívám. To nechám náctiletým klukům. Když zvýšení výkonu tak od značkového tunera. Abych se v tom hrabal a montoval nějaký nesmysly.... Ale osobně mi těch 464 koní stačí.

0/0
13.12.2010 1:09

Good Bad and Ugly

Re: Pro HN4X

A ty koně si zjistil jak. Někdo ti to řekl nebo máš dyno s grafem o RVHP a RWTQ.;-D

0/0
13.12.2010 12:01

Deleter

Re: Pro HN4X

No tak von mu to ten kámoš, co dělá v BMW, řekl, ne? Se ptal, tak kolik toho chceš, on že 450, tak chvíli klikal a bušil do klábosnice, no a pak řek Je to 464, můžu to tak nechat?

0/0
13.12.2010 12:07

HN4X

Re: Pro HN4X

Normálně tak jak se to obvykle zjišťuje. Dá se to na brzdu.;-)

0/0
13.12.2010 12:08

Good Bad and Ugly

Re: Pro HN4X

A na brzdě ti řekli že má motor 464HP. Jak to zjistili? Brzdili motor nebo auto na kolech? Já , že když dáš auto na brzdu tak ti změří výkon na kolech a ten je velmi rozdílný než výkon motoru. Jinak V BMW mi řekli, že pokud použiji PERFOMANCE PACK, ne kliknou myší, tak mi pridají max 30 kW to je 40,5HP. Jestli dobře počítám, serie má 407+40,5=447,5 to ostatní si přidáváš. Jinak manželka má SUV slabší, ale dám si to s tebou klidně. Ve svém autě mám poněkud větší výkon, ale nezávodil bych s tebou. Bylo by to zbytečný, jelikož mám jinou třídu .

0/0
13.12.2010 14:07

HN4X

Re: Pro HN4X

Žere tě to viď? Proč bych měl závodit s anonymním člověkem z diskuze? 8-o

0/0
13.12.2010 15:05

Good Bad and Ugly

Re: Pro HN4X

Proč nenapíšeš argument ty pohádkáři. Rozumíš prdu a děláš machra. A hlavně lžeš.

0/0
13.12.2010 15:23

Good Bad and Ugly

Re: Pro HN4X

protože by jsi prohrál :-P

0/0
13.12.2010 15:27

HN4X

Re: Pro HN4X

Koukám že trcohu víc koní působí na někoho jako hadr na býka ;-D

0/0
13.12.2010 12:12

Deleter

Re: Pro HN4X

To spíš ty tvoje rádobyzasvěcené řeči. "Pouze můžeš vyměnit turbo čímž se dostaneš na nějakých 650koní." ;-D

A jasně, že ti na počkání v BMW nastaví výkon tak, jak chceš. Někdo si řekne o 400 koní, někdo chce 464. No tak mu to daj, žejo, zadarmo. ;-D

0/0
13.12.2010 12:15

HN4X

Re: Pro HN4X

Uvědomuješ si jak je to hloupé? Nikdy si nekupoval x6 a zřejmě ani jiné nové auto. Jinak bys věděl že sleva z katalogové ceny je dnes zcela běžná. Ale všechno víš nejlíp. "Diskuze" s tebou je ztráta času. Takže já dál nemám potřebu reagovat. :-P

0/0
13.12.2010 13:40

Deleter

Re: Pro HN4X

Aha, takže ty jsi to neměl zadarmo, jen jsi na to využil slevu? Tak proč lžeš?

0/0
13.12.2010 14:29

HN4X

Re: Pro HN4X

Problém s chápáním textu? K novému autu jse mdostal slevu 270tis + zvýšení výkonu zdarma. Proč se do mě vlastně navážíš, proč je to pro tebe tak důležité?

0/0
13.12.2010 15:06

Good Bad and Ugly

Re: Pro HN4X

A dva panáčky bez ručiček a ouško bez hrnečku.:-P

0/0
13.12.2010 15:25

HN4X

Re: Pro HN4X

Jinak vidím, že radši než aby sis otevřel konfigurátor bmw a našel si tam to co říkám černé na bílém tak ze sebe budeš dále dělat hlupáka.RvRvRv

0/0
13.12.2010 13:49

Good Bad and Ugly

Re: Pro HN4X

To je pravda výkon 300kW, nic jiného v konfigurátoru není-

0/0
13.12.2010 14:13

HN4X

Re: Pro HN4X

Tak se nauč číst. ;-D

0/0
13.12.2010 15:07

Good Bad and Ugly

Re: Pro HN4X

To je zbytečný, když to tam není. Kdyby to tam bylo dal by jsi link.

0/0
13.12.2010 15:30

Deleter

Re: Pro HN4X

"Mám X6 s 464 koňmi" - nic jiného od tebe pomalu není vidět, TRRX, Patriot2009, nepřijde ti tvůj život poněkud, ehm, jednotvárný?

0/0
13.12.2010 14:24

Deleter

Re: Pro HN4X

errata TTRX.

0/0
13.12.2010 14:29

HN4X

Re: Pro HN4X

Nepřijde ti jednotvárné vždy si někoho vybrat a navážet se do něj?;-D

0/0
13.12.2010 15:09

Deleter

Re: Pro HN4X

Naopak, navážet se do kluka s autem na plakátě je poměrně zábavné. Dneska je to zhruba poosmé, co ses do těch svých řečí beznadějně zasukoval.

0/0
13.12.2010 19:30

Good Bad and Ugly

Re: Pro HN4X

Pánové nic ve zlém ale jak říká můj kamarád:

"Nač mi je auto se 464 koni, když ho řídí jeden osel":-P

0/0
13.12.2010 14:38

HN4X

Re: Pro HN4X

Co je to TRRX, Patriot 2009? Co tě pohání? Závist, zlost, malost?

0/0
13.12.2010 15:04

Deleter

Re: Pro HN4X

V zásadě jo. Tvoje předchozí nicky.

0/0
13.12.2010 19:19

prasák

kéž

Až se suv s někým srazí, tak kéž je to vždy kamion.

0/0
11.12.2010 20:27

josnow

Re: kéž

Další zamindrákovaný chudák. Ale aspoň se ti na chvíli prodloužil.

0/0
12.12.2010 9:05

Karl99

Re: kéž

To je naopak rozumný člověk.

0/0
12.12.2010 10:06

HN4X

Re: kéž

V čem je prosímtě rozumný?

0/0
12.12.2010 13:00

rafton

Re: kéž

No sice zakladatel vlákna je v.l. Ale SUV si koupí taky jenom v.l. To auto nemá snad jedinou výhodu.

0/0
12.12.2010 19:08

Good Bad and Ugly

Re: kéž

Nenapadlo vás vy tupouni, že třeba postiženýn nebo nemocným s nohama se do SUV lépe nastupuje a lépe se ovládá. Také tito lidé mají větší pocit bezpečnosti, ale to duševní naháč nepochopí. Je mi vás líto, chudáci.8-o

0/0
12.12.2010 21:55

rafton

Re: kéž

Za postižené mluvit nemohu a je to zanedbatelná skupina řidičů SUV.

A bezpečnost? Ta je u SUV velmi diskutabilní, malá deformační zóna v kontrastu s velkou hmostností. Ano zvítězí nad Fabii ale to každé auto od střední třídy.

0/0
13.12.2010 10:35

HN4X

Re: kéž

Jasně Raftone, výhody má přece jenom to co vyhovuje tobě. A že se tak ptám...má vlastně rafton nějakou výhodu?;-D

0/0
13.12.2010 1:11

rafton

Re: kéž

To je snad logické, že výhody má to co vyhovuje mě. Nebo ty si koupíš něco co ti nevyhovuje nebo to budeš chválit. Celá diskuse je o osobních pocitech a referencích. Nikdo z nás nemá právo a ani možnost mluvit za druhé.

Samozřejmě mám spoustu výhod, jen nejsou na první pohled vidět ;-).

0/0
13.12.2010 10:28

HN4X

Re: kéž

To já beru ale pokud chceš naplnit logiku svého příspěvku je tím pádem dobré napsat: pro mne nemá SUV žádnou výhodu.

0/0
13.12.2010 12:13

štítím se cenzury

v USA stojí základ jako vymašlená fobie?

asi si tam koupím auto ;-(

0/0
11.12.2010 18:17

HN4X

Re: v USA stojí základ jako vymašlená fobie?

No až zaplatíš clo, DPH, dopravu, změny aby se auto mohlo provozovat v ČR už to tak veselé nebude.

0/0
11.12.2010 18:47

Winston1984

Re: v USA stojí základ jako vymašlená fobie?

Tak to rozhodně neni pravda, sám jsem to absolvovat a ty poplatky sice něco stojí , ale i tak jsem pořídil výrazně kvalitnější auto za cenu mírně nadprůměrně vybavené fábie.

Navíc výše DPH v ESU je ovlivnitelná ze strany prodejce v USA  a českej berňák je na to krátkej.

Do přepravního kontejneru se zpravidla vejdou dvě auta, takže stačí najít někoho se stejným problémem - a to také nebyl problém.

0/0
12.12.2010 12:57

HN4X

Re: v USA stojí základ jako vymašlená fobie?

A já někde píšu že se to nevyplatí? Ale rozhodně ho nedovezeš za to kolik ho koupíš v USA. A jinak se samozřejmě bavím od DPH kterou ti vyměří Český celní úřad. Chtěl jsem si takhle kdysi dovézt Harleye. Tady stál 513tis v USA 250tis. Po zaplacení všeho bych ušetřil 50tis a to mi za to rozhodně nestálo.

0/0
12.12.2010 13:04

f0rr35t

Re: v USA stojí základ jako vymašlená fobie?

Čemu se divíš? To je důsledek konzumní společnosti...

0/0
12.12.2010 0:55

m. l.

Něco se mi na něm nelíbí

A to něco je chybějící redukce a uzávěrka diferenciálu. Míval jsem Jeepy, ale od modelu tuším 2005 kde tenhle naprostý základ pro teréňáky zrušili jsem se na ně vykašlal a přešel na Q7. Pravda, tam redukce a mechanická uzávěrka taky není ale zase je to jiná kategorie auta, čisté SUV které si nehraje na teréňák :-)

0/0
11.12.2010 14:30

HN4X

Re: Něco se mi na něm nelíbí

Aha takže ti na něm chybí uzávěrka diferenciálu a proto si přešel na Q7. No tak to mi hlava nebere.8-o

0/0
11.12.2010 14:43

m. l.

Re: Něco se mi na něm nelíbí

Když už nemůžu mít tu uzávěrku tak jsem dal přednost tomu, že u Q7 je dost věcí lepších - větší kufr, víc místa vevnitř, pohodlnější sedačku, ESP (které bylo u Jeepu 2005 dost na draka) a pár dalších drobností. Abych si kupoval kvůli té uzávěrce třeba géčko se mi zase moc nechtělo, přeci jenom občas jezdím docela daleko.

0/0
11.12.2010 14:51

HN4X

Re: Něco se mi na něm nelíbí

V pohodě, jen mi ta argumentace přišla trochu zcestná. Q7 je rozhodně pohodlnější na rychlé přesuny a je zcela jinak zaměřená. Mne u ní nepřesvědčily jízdní vlastnosti, převodovka a slabý motor 3.0D. To jsou jen moje osobní zkušenosti. Ale jinak je to pohodlné fajn auto.  

0/0
11.12.2010 14:59

m. l.

Re: Něco se mi na něm nelíbí

Ten motor 3.0 se mi taky nelíbil, já šel do 4.2 FSI :-)

0/0
11.12.2010 15:01

HN4X

Re: Něco se mi na něm nelíbí

Kolik má koní?

0/0
11.12.2010 15:02

m. l.

Re: Něco se mi na něm nelíbí

Podle techničáku 257 kW. Sice je to z nuly na sto lehce přes šest, ale já jsem spokojený :-)

0/0
11.12.2010 19:22

m. l.

Re: Něco se mi na něm nelíbí

BTW, chtěl jsem původně střelit z hlavy 240 kW - to si pamatuju z minulé verze toho motoru. Koukám, že zase trochu vylepšili :-)

0/0
11.12.2010 19:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.