- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Učit se, musíš celý život. Tady máš link na úpravy X6 aby trochu jela.
druhý pokus.
http://www.engineperformancechip.com/bmw-performance-chip-bmw-x6-2008-c-3_124
Další zamindrákovaný chudák. Ale aspoň se ti na chvíli prodloužil.
asi si tam koupím auto
No až zaplatíš clo, DPH, dopravu, změny aby se auto mohlo provozovat v ČR už to tak veselé nebude.
A to něco je chybějící redukce a uzávěrka diferenciálu. Míval jsem Jeepy, ale od modelu tuším 2005 kde tenhle naprostý základ pro teréňáky zrušili jsem se na ně vykašlal a přešel na Q7. Pravda, tam redukce a mechanická uzávěrka taky není ale zase je to jiná kategorie auta, čisté SUV které si nehraje na teréňák :-)
Aha takže ti na něm chybí uzávěrka diferenciálu a proto si přešel na Q7. No tak to mi hlava nebere.
Vážení diskutující, uvědomte si, prosím, že toto je vůz vyrobený v USA, primárně určený pro provoz v USA, Kanadě, Mexiku a Jižní Americe, Austrálii. Myslím, že výrobce nepočítá s masivním nasazením v Evropě, která má jiný vkus a taky zcela jiné potřeby. Naopak provozu ve výše jmenovaných zemích 100% vyhovuje. Je to fakt dobré auto, schopné vás pohodlně přepravit na dlouhou vzdálenost, a hlavně - nenechá vás ve štychu, pokud třeba napadne v Illinois půl metru sněhu během pár hodin. Víte, v USA jsem najezdil cca 20 000 mil a je to všechno jiné, než u nás. Kvalitní silnice, ale taky pustiny, kde projede jedno auto za den. Pokud uvíznete tady v Evropě, během hodiny někoho potkáte a/nebo máte jistotu,že v okruhu 10km narazíte na obydlí a na pomoc. ( Snad s vyjímkou severu Skandinávie).V USA to tak není, rozlohy jsou obrovské. Proto mají tak rádi SUV.
Zkus si někdy pojezdit v 50 cm sněhu. Auto si sedne na břicho a neujedeš ani metr
21 litrů - Fabie 1.4 si řekne o 14 v hustém provozu. I dvoulitrový diesel si řekne 12. 21 litrů na velký benzinový motor prostě není přehnaná spotřeba.
Uvědomte si, že vy, kteří tu plácáte něco o spotřebě, na to auto nikdy mít nebudete. Kdybyste na něj totiž měli (nemyslím tím, že na něj budete 10 let šetřit), tyhle povídačky necháte chlapům v hospodě a půjdete si ho koupit.
Jestli je někde tak hustý provoz že si Fabie vezme 14 litrů, tak tam tohle auto pojede tak za 40. Navíc podle toho jak tu vypadají prodeje dražších aut, je dost pravděpodobné, že člověk který na tohle auto má, půjde nakupovat jinam...
všemu co je velké a odlišuje se to. A v neposlední řadě k velkým pindíkům
A co tě na tom udivuje? Při průměrné mzdě pětadvacet hrubého, kterou plno lidí ani nemá, je celkem dost pravděpodobné, že na takové auto hned tak někdo nedosáhne. Proto majitelé různých sypáků z třetí ruky dští oheň a síru na každého, kdo si může takové auto dovolit. Nemusí to být ani SUV... Třeba takové Audi, to je opravdu dobrá muleta na trotly. Užít se ovšem dá i za méně peněz. Například korejci, nebo jakékoli diesely obecně, přilákají do diskuse tolik vohnoutů, že je to radost číst.
Mluvit o SUV a designu v jednom článku je protimluv, ne? Na druhou stranu uznávám, že ten Jeep je nejspíš dost praktický. Na rozdíl od standardních SUV je opravdu velký (tedy i vevnitř), pravděpodobně se více blíží opravdovému teréňáku (koneckonců, je to Jeep) a je to opravdu silné auto. Spotřeba u takového stroje pochopitelně nehraje roli.
Abych nereagoval na nektere poznamky od lidi kteri nikdy neridili Jeep. Vlastnim Grand Cherokee 7 a pul roku, mam s nim najeto zhruba 120 000 mil (asi 192 000 km) a pokud je zde nekdo kdo s timhle najel vic tak at se ozve.
Jeep je to co je - je to vyborny SUV (sport utility vehicle) se 4-kolovym systemem kteremu muze konkurovat jen Subaru a par ostatnich svetlych vyjimek. Pokud clovek zije v severni casti sveta kde je mizerne pocasi 6 mesicu v roce je to idealni celorocni auto.
Kdo chce 4l/100 km spotrebu at si koupi auto s obsahem 1.0 litru a nekritizuje spotrebu HEMI motoru - asi o nem nic nevi. Ja se nemuzu dockat az dojde doba kdy vymenim svuj stary 2003 model za novy Overland (asi $42 000 dolaru), uz jsem mel moznost si ho vyzkouset a je to nadhera (jak design tak HEMI pod kapotou). Vlastnim nekolik aut (mimo jine 300HP V8 Cadillac DTS) ale stejne nejradsi jezdim s Jeepem!
No můžeš si psát co chceš, ale blízká budoucnost ukáže, jak skončí takové bezbřehé zbytečné plýtvání neobnovitelnými přírodními zdroji...
Proč by to dělal? Ale jinak jistě umí. Pokud máš hluboko do kapsy kup si diesel.