Diskuze

Mercedes SLS AMG E-CELL: tichý racek je první elektromobil, který řidiče baví

Jedovatě žlutý racek je velká hračka Jana Feustela. Tenhle milý třicátník vede tým vývojářů AMG, kteří staví elektromobily. Německá značka známá jako dvorní úpravce mercedesů také propadla elektrománii šířící se všemi automobilkami. Do konce roku by se mělo rozhodnout, jestli elektrický mercedes s racčími křídly dveří zamíří do výroby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Mjr_Zeman

13. 12. 2010 18:51
nezvládnutý spalovací proces

současné spalovací motory produkují jako odpad plyn, který vzniká tepelným procesem - teplo a světlo. Kdybychom nalezli proces, jehož odpadem je třeba jen uv záření a né celé spektrum včetně tepla, tak bychom žádné bateriové udělátka nepotřebovali

0 0
možnosti
T

truthspeaker

10. 12. 2010 10:25
pravidelná týdenní dávka elektro propagandy

Pominu očividnou lež v titulku a tedy jen po milióndruhé deklarovanému dojezdu 145km. Jen pro představu zelených makovic udávám správný postup pro výpočet reálného dojezdu:

1) faktor stáří baterií - v třetím roce užívání je kapacita baterií snížena skoro o 40%. Uvažujme polovinu degradace, která průměrově odpovídá 1,5 roce užívání. Z dojezdu zbývá 101 km.

2) faktor rychlost - při rychlosti vyšší než 50 km/h je spotřeba energie o 20-30% vyšší (u kterou SLS vyvine rychlosti je to dokonce o 60%) . Uvažujme průměrnou rychlost 80km/h (tedy nic moc) a z dojezdu zbývá 65 kilometrů.

3) faktor zima - při pohledu z okna je to snad každému jasné. Kapacitu baterií mráz pod -10 stupňů snižuje o 30% + k tomu 20% za zvýšenou spotřebu při topení v interiéru, vyhřívání sedaček atd. Z dojezdu zbývá 0 kilometrů, tedy ani na přeparkování.

 Toto auto, které si odvezete v létě z autosalonu bude parametry úplně jiné auto, než které budete za rok a půl v zimě provozovat.

0 0
možnosti
L

lks0079

10. 12. 2010 17:04
Re: pravidelná týdenní dávka elektro propagandy

R^

0 0
možnosti
EK

Deleter

10. 12. 2010 9:41
Hmm,

spojitou regulaci rekuperace jsme měli na elektřítku už v 2002, to jsou v AMG fakt koumácí.

0 0
možnosti
MK

m-karr

9. 12. 2010 19:37
Mercedes A E-CELL za 900 Eur na měsíc?

Kde to půjčujou a jaká je nejkratší možná doba půjčení?

0 0
možnosti
CDÉ

Coup de état

9. 12. 2010 15:20
Tohle kdybych dostal k Vánocům pod stromeček,

tak si konečně udělám i ten řidičák! Jen bych si to přestříkal asi na černo! R^;-)

0 0
možnosti
S

Stanea

9. 12. 2010 14:04
minidiskusee

Hmm, diskuse moc neni a je mi jasne proc. Muj prispevek:

clanek zajimavej, bezva

ale autak rozhodne neni pro siroke masy obyvatelstva, tak proto se tak malo diskutuje

0 0
možnosti
MJ

Vass

9. 12. 2010 9:28
Baterie budou ještě dlouho velký problém

U současných elektromobilů jsou a ještě dlouho budou baterie velký problém.

Všimli jste si častého používání slůvka až v popisech elektromobilů :-P

Je to jako u mobilů, mají výdrž až 14 dní, ale reálně je dobíjíte každý třetí den. To samé bude s elektromobilem. Dojede "asi" 145 km ;-D Baterie mají 48kWh, což je směšně málo ! Párkrát prošlápnete plyn a z dojezdu zbyde co, no h...o :-P

V zimě se ani nerozjedete, tedy pokud ho nebudete mít připojené neustále v zásuvce a "temperovat" :-) baterie. S bateriemi stojí a padá elektromobil. V současnosti bohužel musím konstatovat, že jen padá.

0 0
možnosti
T

Trojanek

9. 12. 2010 7:43
zajímavé auto

a prima článek. Díky! R^

0 0
možnosti