Diskuze
Další povinná výbava: Američané chtějí couvací kamery pro všechna auta
Děkujeme za pochopení.
dracekvo
..
Mě taťka vždy zahnal tak, aby na mě viděl, poslal mě za mamkou, nebo mě vzal k sobě do auta. Jak někdo může vědět, že má doma dítě, nevědět kde si přesně hraje a v klidu couvat?
Falewick
LOBBY
Kmera blbcum nepomuze a zaplati ji vsichni. Co bude dal, povinna klimoska?
josnow
Re: LOBBY
Bezpečnostní pásy blbcům nepomůžou a zaplatí je všichni. Airbagy blbcům nepomůžou a zaplatí je všichni. ABS blbcům nepomůže a zaplatí je všichni. Brzdy blbcům nepomůžou a zaplatí je všichni.atd atd.
celim
Mně to přijde jako fajn věc!
Já osobně to nepotřebuji, protože mám takřka kolmé zadní okno aza ním mám jen cca15cm nárazník. Navíc jsem na ně kvůli ženě nalepil Fresnelovu čočku, takže vidím dozadu velmi dobře. Ale kamera je kamera. Ta vidí i skoro pod auto. A řeči o tom, že je zbytečná zase tolik neberu. Opravdu se stává, třeba v nákupních centrech, že vám někdo v poslední chvíli vběhne za auto s vozíkem. Tam při couvání a zejména večer houbeles vidíte a ještě tak s bídou zaregistrujete toho člověka, ale už vůbec nemusíte vidět ten vozík do kterého nacouváte. A ty hrajícísi děti mohou být opravdu nevyzpytatelné. Sednete do auta, připravujete se k odjezdu a na chvíli nevěnujete pozornost tomu co se děje za autem a mezitím tam přiběhne děcko, které si rovnou za autem sedne na bobek a neštěstí je hotové.
Deleter
Re: Mně to přijde jako fajn věc!
No jo, ale to vám může děcko udělat i před autem, pokud máte nějaké vyšší. Holt všechno se zachránit nedá.
velkotovarnik
ú)ú)
nemam ani ty cidla a sem uplne v klidu - kdyz couvam a nevim kam tak snad couvam pomalu ne - nechapu jak nekdo muze nekoho prejet couvanim v osobaku
Lvy
Kamera jak pro koho...
Pro neschopné to bude i tak málo a zaplatiti to budou muset i ti normální. Mii osobně vyhovují maximálně senzory, vím přesně jak jsem daleko a víc jaksi nepotřebuji.
HrubesaMares
proc kamera?
Parkovaci asistent se zvukovou signalizaci bohate staci a stoji (u nas) od cca 800 korun. Nebo je figl v lobovani za barevnou TV v kazdem aute?
Deleter
Mno,
mně čidla reagujou i na sloupek o průměru 5 cm, tak bych řek, že to stačí, ale kamera by byla fajn, zvlášť, kdyby byla štelovatelná, takže bych viděl při vyjíždění např. z kolmého parkování (nelze zajet zadkem) na rušnou ulici.
habr
Re: Mno,
Dej si do vyhledávače couvací kamery a najdeš v nabídce kameru kterou lze natáčet. Chce to hledat, ale je víc určena pro nákla´dáky. Z osobáku jí může leckdo odnést.
habr
Osobně nejsem proti,
není to tak dávno, co couvající řidička srazila chodce který si myslel, že za jejím couvajícím autem proběhne. Každý kdo řídí přizná, že při couvání má mnoho pohledově nevykrytých míst. Když couvám "na oči" přes zadní okno, vidím špatně zpravidla levou stranu za autem. Přes zrcátka nevidím zpravidla protistranu zrcátka do kterého se dívám a slepá místa daná konstrukcí vozu. Ono nelze při couvání se koukak tak rychle do všech zrcátek jak si mnozí myslí, zpravidla se do jednoho řidič dívá víc, do ostatních se dívá na kontrolu zda vše je v pohodě. navíc osobáky mají tato "skla" malá.
Couvací alarm je někdy pomalý. když někdo vběhne ze strany těsně za auto, moc času na reakci řidiči nedá.
Nicméně než zpětné kamery, tak rovnou "černé skříňky" s kamerou dopředu i do zadu se záznamovou smyčkou cca 30 minut. U nás se nechá sehnat okolo deseti tisíc Kč - při ceně auta a možnosti mít záznam pro dopravní nehodu o situaci která byla těsně před ní je to dle mne pakatel
Jozxyqk
jednodušší
a není jednodušší před nasednutím do auta se zajít podívat dozadu? nebo nacouvat při přijíždění?
habr
Re: jednodušší
Jednodušší to rozhodně není. Nedávno jsem nastoupil do auta bylo nastartované, jen jsem si hodil něco do kufru), před tím tedy za mnou nikdo nebyl a nebýt pohyblivého stínu kterého jsem při zahájení couvání se všiml za autem v zrcátku, tak jsem měl chodce pod sebou.
Pravda je, že nevidím přes zadní okno vidím špatně, vše především bočními. V mnohých městech nelze parkovat "zadkem" k chodníku a ve své podstatě je to samé - chodec klidně vleze za couvající auto.
Škubi
To jsou
přesně ty obrovský "tanky"... Kdyby nejezdili v tak kravskejch autech ("neamerická" SUV jsou poloviční, ale stejně tankoidní), tak by mohli couvat jako normální lidi...
josnow
Re: To jsou
Všichni, kdo mají větší auto (penis) než ty, nejsou normální.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...