- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ta žlutá na dolním obrázku už je na hlínách.
Ještě chvilku si počkám a až ji budou dělat v kombajnu, v tédéíčku a v metle, tak do toho půjdu, ať to stojí co to stojí...
stará fiesta III nebo IV je taky malý svižný auto do města
a navíc má výbornej podvozek se kterým si člověk na okreskách užije spousty legrace
Vždyť bylo jasné už od začátku, že tímhle do světa žádnou díru neudělá. Sice neznám moc indické prostředí, ale tak nějak přirozeně jsem tušil, že Indové se nijak neliší od lidí kdekoliv jinde na světě. Ono totiž tohle auto jde naprosto proti tužbám lidí. Ano, samozřejmě, že lidi chtějí pokud možno pořídit auto co nejlevněji, ale jako u jakéhokoliv jiného výrobku, chtějí dobrý poměr cena - užitek. A díky tomu je tohle auto příliš drahé a nepraktické.
Nejde ani o to, že by na to chudí neměli, ale když se už chudý rozhodne naspořit na auto, tak chce mít z toho auto co největší užitek. Takže tzn., aby pořádně jezdilo, aby se do něj hodně vešlo a nakonec aby si v něm nepřipadal jako chudák. Bohužel ani jednu z těchto podmínek Nano neplní.
tohle je budoucnost městských aut - levná a malá
Vzhlem k prvkům aktivní i pasivní bezpečnosti lze předpokládat, že to "auto" vydrží řidiči až do smrti. No za ty peníze nekupte to :-)
proti bezpečnosti indického "fichtlu" používaného samozřejmě bez helmy to tak tragické nebude.
Ale v Indii se na cenu lidského život pohlíží trochu jinak.
Já se přiznám, že by se mi to líbilo. Mám velkého rodinného kombíka (toho si pochopitelně necháme) a na denní městské popojíždění do práce s případnou zastávkou v obchodě by tohle určitě stačilo. V současnosti to řeším kombinací kola, skůtru a autobusu, jenže, marná sláva, do tohohle "auta" neprší.
Jenže kdo si to koupí, když za reálnou cenu 100 000,- už koupím docela solidní ojetinu, která poslouží možná víc.
To nelze. V podobě v jaké se prodává za 50tis. v indii to podle naší legislativi nesmí na silnici. Když to vystuží, doplní airbagy, abs , katalyzátor tak jsou na 140-160tisících. A za to máš Pandu, nebo nějaké z kolínských trojčat. A to jsou alespoň auta v tak jak jsme v Evropě zvyklí.
Za 100 000 korun nebo o málo více se zmiňovaná Panda Nebo Thalia dá koupit pouze s jakýmsi obskurním financováním, kdy člověk za auto dá cca 100 tis. a za úroky, vedení účtu, posílání výpisů, za dopisní obálky a kafe pro osobního konzultanta dá dalších 50 i více tis.
jako auto na dojizdeni do prace bych to bral, ale jakakoliv jina cena je totalni nesmysl. Otazkou je jestli je tato cena realna pro vyrobce a pripadne dealery. Je to asi stejne jako Lada 2105 z ruska za 60 klacku skvely auto na takove dojizdeni za praci. A vzhledem k cene i kdyby to melo vydrzet jenom 5 let. Tak za tu cenu proc ne.
kup starou olítanou fiestu a budeš spokojenej daleko víc
To uz je lepsi nabourat s plastovou oranzovou tatrovkou pod prdeli.