Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Podívejte se na pneumatiku, která se sama zalepí

Taky píchnete pneumatiku většinou v noci, sněhu, dešti a v obleku? Nový Seat Alhambra a stále více aut dostává pneumatiky, u kterých se o defektu ani nedozvíte. Pneumatika si díru sama zalepí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Doubleblue

?

To je mazec,předražený hnus měnící charakter pneu ale bez možnosti funkčnosti na bočnici.Co takhle Ultraseal?

0/0
16.12.2010 13:54

papas

co máte proti runflatům?

mám je 18´ na 335 a je to ok, jestli chcete vědět co je to tvrdý auto, tak zkute jezdit fabii na 18´-vlastní zkušenost, najeto 200.000km, super motokára;-D

0/0
14.12.2010 22:46

Falewick

divny

Teda nevim jestli v pneumatice ktera na dalnici rotuje jako silena bych chtel mit pet kilo polotekutyho polymero-svinciku. Taky si nejsem jistej kdyz takovyhle letnaky Franta Vonasek na podzim sunda, vymeni za barum polaris a nahazi do kumbalu halabala tak jestli to na jare jeste bude porad pneumatika. Ale jinak dobry.

0/0
14.12.2010 12:01

Homer _1

Re: divny

Samozřejmě že ta guma půjde hůř vyvážit - resp. pokud dojde k pohybu té matlaniny uvitř, tak je po vyvážení ámen.

A jestli tahle věc stojí +20 až 25% běžné ceny, tak je na 100% lepší koupit normální gumy a v případě defektu zaplatit 500,- za normální opravu, tzn. detekce úniku, zutí, vrtání pláště, vlepení "špuntu", nazutí, vyvážení + montáž. Vzhledem k procentuální pravděpodobnosti píchnutí u nás se ten přípllatek asi vyplatí jen málokomu.

0/0
14.12.2010 15:21

filip.mileret@gmail.com

Runflat

Tak že už by BMW přestalo na svoje auta dodávat kamenné runflaty, které každý rozumný majitel po ojetí stejně vymění za dobře fungující běžné pneumatiky? ;-)

0/0
14.12.2010 9:35

f0rr35t

Re: Runflat

V tomhle se BMW podobá Microsoftu - runflaty podle nich nejsou chyba, ale vlastnost ;-D

0/0
14.12.2010 10:48

mpe123

Re: Runflat

Co máte proti run flats? Podle mě je to super věc. Raději mám na autě takovou pneumatiku, než abych musel měnit kolo (na dálnici, za deště, atd.)

0/0
14.12.2010 11:54

Falewick

Re: Runflat

Hlavni vyhoda runflatu je ze kdyz se dostanete do prusvihu kde vam neco prvne propichne pneumatiku a potom musite jeste manevrovat (rozsypany nakladak na silnici) tak prazdny runflat to vydrzi ale prazdna normalni pneumatika se pri ostrejsi zatacce rozpara nebo namota na osu a ridic nad autem ztrati kontrolu.

0/0
14.12.2010 12:07

RomanTARA

Re: Runflat

no ty jo tak ted tam ty runflaty mam a muzu rict ze me docela s*rou. auto je proste tvrdsi. na leto tam mam klasiku a az tyhle zimni hruzy sjedu tak dam zase klasiku.

nedokazu si predstavit co to dela na R20 disku s minimalnim profilem gumy, to uz si tam muzu pomalu dat klasickou gumu a vylit ji betonem.

jinak po tom co sem tam dal klasicke letnaky tak si nemuzu vynachvalit perfektni podvozek BMW. jinak s tema runflatama je ten podvozek prumerny

0/0
14.12.2010 13:56

papas

Re: Runflat

ano, auto s runflaty je tvrdší, je to bmw a to je tvrdší i bez nich. Kup si frantíka a budeš spokojenej:-P

0/0
14.12.2010 22:48

Svent

Re: Runflat

Tvrdší? Po D1 se s nima jezdit vůbec nedá, totéž - jak je sjedu, už je nechci

0/0
15.12.2010 11:22

jmen0.prijmeni

Re: Runflat

Na služební Toyotě mám taky Runflat pneumatiky. Název je sice stejný, ale  Toyota používá jinou technologii než BMW. Můžu potvrdit, že auto je mnohem tvrdší než na klasických pneu. Je to dobrý pocit vědět, že v případě problémů nebudu muset měnit kolo na dálnici, ale to je tak všechno. A to nemluvím o ceně těch runflatů. Na soukromé auto (až budu mít) si je určitě dávat nebudu.

0/0
16.12.2010 8:55

mafra_fan

ten kořeň, který beží s červeným praporkem před

mým autem také neustále kontroluje tlak a stav pneumatik, takže žádný takový novoty nepotřebuju;-D

0/0
14.12.2010 9:33

FanFanTulipan

Re: ten kořeň, který beží s červeným praporkem před

Počkejte, až se budete střídat... :-)

0/0
14.12.2010 11:19

u.boat

Prima - ale ne pro české silnice

defekt jsem měl 2x. Jednou průraz bočnice, podruhpé to odnesl i ráfek. Bez rezervy bych byl v (víte kde)

0/0
14.12.2010 9:19

chekov

Re: Prima - ale ne pro české silnice

nejedu jak prase a nevletim do každý díry... ne?

0/0
14.12.2010 10:56

panzic

Re: Prima - ale ne pro české silnice

což je na D1 celkem problém, myslím to vyhýbání děr...

0/0
14.12.2010 10:57

Gaston

hmmmm

Někdy se také může chvíli čekat, až ty pneumatiky do německého skladu dovezou z Otrokovic.

0/0
14.12.2010 8:26

Rob Halford1

Tento...

Tento systém je starý tak 30 let.:-/

0/0
14.12.2010 8:12

S-Tony

Re: Tento...

čas je relativní........

0/0
16.12.2010 16:50

RozmetaL

PR

Spíš než takový PR článek pro jednoho výrobce pneumatik by se hodil obyčejný o této technologii.

Tam bysme se dočetli, že podobné pneumatiky již vyrábí i jiný výrobce a povinně musí mít auto hlídání tlaku v gumách, pokud je vybaveno samozacelovacími.

Pokud nechcete kupovat přímo pneumatiky, můžete za pár stovek koupit sadu, pomocí které lze takto upravit i obyčejné pneu na jakémkoliv autě. Např. pořad o autech na Primě o tom měl i reportáž, kde testovali jak pneumatiky, tak sady.

0/0
14.12.2010 7:28

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Michelin to měl v roce 1980

Tehdy jsme ve Francii píchli a dali nám přesně takový samozalepovací gumy - s tekutou mezivrstvou. Takže nevím, proč je to tady po 30ti letech taková novinka.

0/0
14.12.2010 7:16

Rob Halford1

Re: Michelin to měl v roce 1980

R^R^R^

0/0
14.12.2010 8:13

Homer _1

Re: Michelin to měl v roce 1980

Proč?

Protože Michelin iDnes nezaplatil ani vorla kdežto Continental ano. A "redaktoři" si myslí, že okolní svět vypadá přesně jako jejich redakce - všude samej blbec - a tak nám servírují PR aniž by se namáhali to tak označit.

Holt Křišťálová lupa - Klikej sobě!

0/0
14.12.2010 9:12

Ochlupenýhomogen

Re: Michelin to měl v roce 1980

R^R^R^

0/0
14.12.2010 9:58

f0rr35t

Re: Michelin to měl v roce 1980

R^ bohužel idnes není sám. Pořady typu autosalon (zvracející smajlík) dělají to stejné. Šáde (ke je v základní výbavě sotva volant) vychválí do nebes a potom se u jeho dražšího bratříčka Audi diví, že si člověk musí spoustu věcí připlatit  ;-D

0/0
14.12.2010 11:01

honza-v

Re: Michelin to měl v roce 1980

Protože VW:-/

0/0
14.12.2010 11:32

Posel z Liptákova

K čemu to?

U normální pneumatiky přesně poznám, když píchnu a můžu (musím) to okamžitě řešit. U této pneumatiky píchnu a pak budu půl roku jezdit s podhuštěnou pneumatikou, protože si logicky ničeho nevšimnu... To je zas vynález ;-D

0/0
14.12.2010 2:01

Inkvizitor Johny

Re: K čemu to?

Nová auta (aspoň ta technologicky moderní) mají hlídání tlaku. Takže by vám únik vzduchu měl palubní počítač oznámit. A na starší auta to nemá cenu montovat. Tak o co jde.

0/0
14.12.2010 5:44

Jan Motůrek

Re: K čemu to?

"půl roku jezdit s podhuštěnou pneumatikou" - a vy tlak i v "normální" pneumatice pravidelně nekontrolujete?

0/0
14.12.2010 8:28

já George XVII

Re: K čemu to?

pravidelně při přezouvání. Zatím vždy to stačilo. Špatně obutou pneumatiku jsem vždycky poznal dřív než jsem ji obul na auto.

0/0
14.12.2010 11:23

Homer _1

Re: K čemu to?

KAŽDÝ kdo má pro auto aspoň trochu cit a umí jezdit si na jízdních vlastnostech všimne že s koly/tlakem asi není něco v pořádku.

Mimochodem - pokud na auto kašlu a nic nekontroluji, tak dvě věci kontroluji VŽDY. Před jízdou po dálnici vodu v ostřikovačích a tlak a stav pneu. Prasklá žárovka tě nezabije, jízda naslepo nebo smyk na měkkých gumách klidně ano.

0/0
14.12.2010 9:15

username

Re: K čemu to?

No hlavně podhuštěný pneumatiky dělají cca. +15 - 30% větší spotřebu (a stačí i mírně podhuštěné)

0/0
14.12.2010 12:31

albert10

Re: K čemu to?

To asi po dálnici moc často nejezdíš?

0/0
14.12.2010 12:56

Homer _1

Re: K čemu to?

Ale jezdím - několik desítek tisíc km ročně.

Jestli svojí otázkou naznačuješ, že na dálnici měkkou gumu nepoznám - tak poznám...;-)

0/0
15.12.2010 11:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.